Komentari

rajcicejeftino.blog.hr

Dodaj komentar (22)

Marketing


  • zok

    malo jadno

    avatar

    08.01.2008. (15:48)    -   -   -   -  

  • Rajčice, jeftino

    ma malo se zafrkavam zok, samo ocu da mi se post pojavi na Googleu za izraz "Kako biti prvi na Googleu" :)

    avatar

    08.01.2008. (16:11)    -   -   -   -  

  • Bux.to

    rajčice, poslao sam ti mail ;)

    avatar

    09.01.2008. (02:40)    -   -   -   -  

  • novii

    Brate minili ja sam ovo shvatio kao igru pa sam se ubacio u treku, ne zameri.

    avatar

    09.01.2008. (22:47)    -   -   -   -  

  • lemorra

    Ovaj program je tako cool! http://www.sellingppp.com/a.cgi?ppp=1205673398
    Isplata je min 25$ u cekovima.
    Zasada jos primaju referrale dok ne skupe limit kojeg ce moci novcano pokrivati.

    avatar

    10.01.2008. (01:12)    -   -   -   -  

  • E-SABOR

    Samo obavijest !
    Na e-Saboru je organizirana anketa (glasovanje) s pitanjem o podršci Novoj vladi mandatara dr. Ive Sanadera (http://esabor.blog.hr).

    avatar

    11.01.2008. (23:31)    -   -   -   -  

  • slaven178

    iju nisam ovo znao sa googlom

    avatar

    13.01.2008. (18:23)    -   -   -   -  

  • $$$$$$$$$$

    kako ti samo uspjeva imati toliki rank? ja sam se neki dan ugodno iznenadio kad sam na bratovom blogu ugledao prvi rank. blog mu je super krenuo. star je oko 8 mjeseci a već ima oko 35 000 posjeta i preko 100 komentara. kad sam vidio da idu igre, odmah sam napravio stranicu i mogu reć da za početak dobro ide. imam google analytics i u oko malo više od mjesec dana imam više od 1000 posjeta i više od 6000 pageviewsa, a prosječno vrijeme provedeno na stranici je čak 4 minute, s tim da ima malo sadržaja a i dizajn mi je loš. sada radim na novom. ali nisam zadovoljan kako mi ide ovaj blog sa kojeb pišem. blog je o bux.to zaradi ali ne ide mu baš indeksiranje i zato mi ni na bux.to ne ide. ako znaš kako bi stranicu mogao bolje indeksirati, molim te da mi kažeš. stranicu nisam radi da bi se trkao za poziciju kod Googlea, ali mogu priznati da mi je veliki razlog bio AdSense. imam i forum na stanici pa se možete uključiti da malo popričamo o net zardi, web dizajnu i ostalom.

    pozdrav

    avatar

    14.01.2008. (22:38)    -   -   -   -  

  • Oliver Dragojević

    Imamo novi dizajn i još više prostora za tvoj fan club. Osvoji bon za svoj mobitel... Posjeti zajednicu fan clubova na www.Cesarica.net

    avatar

    15.01.2008. (11:42)    -   -   -   -  

  • JA

    Što treba upisati pod Tax ID kad se prijavljujem u AdBrite?

    avatar

    16.01.2008. (12:06)    -   -   -   -  

  • Big Brother Video

    :) BBVideo

    avatar

    30.03.2008. (10:33)    -   -   -   -  

  • novac

    clickzors.info je jednostavan program zarade pregleadavanjem reklama.
    Registracija uključuje registraciju na PayPal gdje na mjesto za kreditnu karticu ostavite prazno. Zarađujete:
    -kada kliknete na reklamu i ostanete 30 sekundi (autoodbrojavanje)
    -za to vrijeme vi možete pregledavati bilo koji stranicu i baviti se biločime drugim
    -svako 24 sata možete opet kliknuti
    -na stranici imate 10 reklama
    -zarađujete 1 cent po kliku (0.1 dolar dnevno)

    To se čini vrlo spora zarada no ako preporučite ljude da se registriraju preko vas (vašim linkom):
    -zarađujete koliko i svaki od njih zaradi- 1 cent po reklami njihovog klika je i vaš cent
    -ni vaša ni njihova zarada se time ne smanjuje
    -registracijom preko vas čak dobivaju bonus (naravno, to na vas nikako ne utječe)
    -npr. ako preporučite 30 ljudi da se registrira preko vas, vi zarađujete 30 x 0.1$ = 3 dolara dnevno ili 90 dolara mjesečno

    Razlozi zašto clickzors.info nije prevara:
    -stranica nije na nikojoj crnoj listi prevaranata
    -ljudima je novac isplačen
    -preko milijun korisnika
    -da je servis prevara, ljudi na njihovom forumu sigurno ne bi raspravljali o novoj kupnji refferala, ukupnoj isplačenoj zaradi, itd.

    Savjetujem da:
    -svakodnevo klikate na reklame
    -registrirate se preko nekoga zbog bonusa u $
    -nađete što više preporučenih ljudi (refferala) da vam puno brže raste zarada
    -kad zaradite, ulažite: za 17 dolara možete kupiti 15 refferala. Ulog vam se vrača nakon 10 dana (17 x 10 x 0.1$ = 17$) a sve nakon toga je čista zarada

    avatar

    03.05.2008. (02:00)    -   -   -   -  

  • novac

    clickzors.info je jednostavan program zarade pregleadavanjem reklama.
    Registracija uključuje registraciju na PayPal gdje na mjesto za kreditnu karticu ostavite prazno. Zarađujete:
    -kada kliknete na reklamu i ostanete 30 sekundi (autoodbrojavanje)
    -za to vrijeme vi možete pregledavati bilo koji stranicu i baviti se biločime drugim
    -svako 24 sata možete opet kliknuti
    -na stranici imate 10 reklama
    -zarađujete 1 cent po kliku (0.1 dolar dnevno)

    To se čini vrlo spora zarada no ako preporučite ljude da se registriraju preko vas (vašim linkom):
    -zarađujete koliko i svaki od njih zaradi- 1 cent po reklami njihovog klika je i vaš cent
    -ni vaša ni njihova zarada se time ne smanjuje
    -registracijom preko vas čak dobivaju bonus (naravno, to na vas nikako ne utječe)
    -npr. ako preporučite 30 ljudi da se registrira preko vas, vi zarađujete 30 x 0.1$ = 3 dolara dnevno ili 90 dolara mjesečno

    Razlozi zašto clickzors.info nije prevara:
    -stranica nije na nikojoj crnoj listi prevaranata
    -ljudima je novac isplačen
    -preko milijun korisnika
    -da je servis prevara, ljudi na njihovom forumu sigurno ne bi raspravljali o novoj kupnji refferala, ukupnoj isplačenoj zaradi, itd.

    Savjetujem da:
    -svakodnevo klikate na reklame
    -registrirate se preko nekoga zbog bonusa u $
    -nađete što više preporučenih ljudi (refferala) da vam puno brže raste zarada
    -kad zaradite, ulažite: za 17 dolara možete kupiti 15 refferala. Ulog vam se vrača nakon 10 dana (17 x 10 x 0.1$ = 17$) a sve nakon toga je čista zarada

    avatar

    03.05.2008. (02:00)    -   -   -   -  

  • aaa

    http://xtomix.awardspace.com/

    avatar

    17.05.2008. (02:06)    -   -   -   -  

  • PULSMEDIA

    POSJETI MOJ NOVI BLOG O INTERNET ZARADI...

    avatar

    20.07.2008. (17:09)    -   -   -   -  

  • Gamezzz

    :) ZeroGames ZootGames WormGames AxeGamez

    avatar

    24.07.2008. (00:47)    -   -   -   -  

  • Drazen

    Pozdrav stari, nadam se da jos uvijek provjeravas rajcice hotmail. Ako ne daj nas updejtat s novim mailom. pozz

    avatar

    18.02.2009. (13:54)    -   -   -   -  

  • affiliatez

    Probaj ovaj program ja sam se učlanio besplatno Acme People Search

    avatar

    18.09.2009. (18:29)    -   -   -   -  

  • misko

    SEO

    avatar

    24.10.2010. (17:44)    -   -   -   -  

  • Zuky123

    Fora blog! Pokušavam otiči na link od navedenog Aljoše, ali mi pokaže eror. Očito više nije na ponuđenoj domeni!
    Ako te zanima kako biti prvi na googleu posjeti našu stranicu : Kako biti prvi na googleu

    avatar

    20.12.2010. (19:22)    -   -   -   -  

  • kakobitiprvinagoogleu.blo

    Fora blog! Pokušavam otiči na link od navedenog Aljoše, ali mi pokaže eror. Očito više nije na ponuđenoj domeni!
    Ako te zanima kako biti prvi na googleu posjeti našu stranicu : kakobitiprvinagoogleu.blogspot.com(Zuky123 20.12.2010. 19:22)

    avatar

    20.12.2010. (19:25)    -   -   -   -  

  • mrgood

    Evo ja sam treci za upit "Kako biti prvo na Gooleu" . Heheheheh

    avatar

    09.04.2012. (14:01)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...