Komentari

wildrose1707.blog.hr

Dodaj komentar (32)

Marketing


  • Tinolovka

    ...prekrasna je...

    avatar

    07.01.2008. (13:49)    -   -   -   -  

  • Hippie

    LOL...
    Ma nema veze...
    Lagano sam se šokirala kad sam otvorila tvoj blog al ok... Hehe...
    I zkj si ti konstantno u depri?
    Daj se malo razveseli...
    Uživaj u životu umjesto da gledaš samo loše stvari koje ti se događaju...
    Pusa, pozz

    avatar

    07.01.2008. (15:08)    -   -   -   -  

  • namaria88

    hej najdraža moja vidim i ti si u toj pjesmi ja ima već 2
    posta s njom ..nekak smo u istom raspoloženju pere
    me depra da to svijet nije vidio i to već dulje na kratko
    se popravi a onda opet sve ispočetka.....
    žao mi je za tvoje prijatelje i ja sam nedavno uvidjela
    nažalost u mojoj bolesti tko su mi prijatelji a tko ne...
    .AKO TE TO TJEŠI JA SAM TI PRIJATELJICA isto ko i ti
    meni pa želim da mi kažeš što te muči jer i meni je
    lakše kada nekom kažem moje probleme i frustracije.
    ...mene život općenito boli i imama osjećaj da nikakao
    da krene svi govore ah sad bi moglo biti bolje u novoj god...
    ja ne mislim tako jer niu prošloj mi se ništa nije promjenilo.
    ..danas sam se opet posvađala s dečkom samo zato što
    se nismo vidjeli 4 dana pa sam ga pitala jel ćemo se
    vidjet danas.bolestan je ali ni jednu poruku mi ne bi
    poslao pa bar kad se ne vidimo da se čujemo.znaš
    kako mi je odbrusio i ne javlja se više...znaš imala sam
    groznu vezu ponekad bi voljela vrisnuti i svima reći što
    me muči i što me još koči jer sjene prošlosti nikako da
    izblijede....ali koga to zanima samo jedna osoba zna
    sve o meni kojoj sam imala to snage reći a to je
    moja prijeteljica.......zato znam da su prijatelji bitni
    u životu i zato ću ja biti tvoja prijateljica jer želim da
    i ja i ti budemo sretne mislim da smo zaslužile...voli te namaria

    avatar

    07.01.2008. (17:36)    -   -   -   -  

  • ... MaRiJaNa ...

    pjesma je fakat odlična...........i da .........kak možež napisati da me zamarašš........još bolje da mi ostavljaju takve komentare u kojim piše i to kakv je post.......te kakav je dojam ostavio na druge.....nego da mi šalju proklete lance sreće,......ne zamaraš me ni u kojem slučaju............e post je odličan.........sviđa mi se..........nemoja da te nešto muči.......ode mladost u klinac.........

    avatar

    08.01.2008. (17:04)    -   -   -   -  

  • ... MaRiJaNa ...

    ajde.........nemoj bit u problemima.........

    avatar

    08.01.2008. (17:05)    -   -   -   -  

  • ... MaRiJaNa ...

    ae........idem sad.......papa.....

    .......živila, ševila........oduševila.......

    avatar

    08.01.2008. (17:05)    -   -   -   -  

  • mna 3.. lude izgoretine.. hee.... !

    eeeeeeeee

    avatar

    08.01.2008. (17:25)    -   -   -   -  

  • mna 3.. lude izgoretine.. hee.... !

    pozzzzzzzzzzz

    avatar

    08.01.2008. (17:25)    -   -   -   -  

  • °°...mala Zaljubljena...°°

    ej...stvarno lijepa pjesma...
    ajme ja isto u bedu...moram birat izmedu 2 decka..
    koji mi se jako jako svidaju...al odlucila sam
    jedan je moja sudbina...i volim ga...i neznam sta ce bit dalje...
    to me uzasno muci...neam pojma kaj da radim...
    ma uzas...zivot je kurva to sam vec rekla...katastrofa...
    ajd idem sad...budam dosla opet...tnx na komu...kiss

    avatar

    08.01.2008. (18:10)    -   -   -   -  

  • °°...mala Zaljubljena...°°

    novi post...
    [smile*]

    avatar

    09.01.2008. (16:17)    -   -   -   -  

  • Knezica KNEZuje!:))

    otvaran dva različita bloga, a gledan isti naslov i post pa san pomislila da san malo skrenila, da krivo vidin..:D
    di si ti? nema te nikako!

    avatar

    10.01.2008. (19:42)    -   -   -   -  

  • Tenchy & Kina

    ej, super ti je ova pjesma

    avatar

    11.01.2008. (22:46)    -   -   -   -  

  • Tenchy & Kina

    al već sam ti rekla da mi nebudeš u kurcu.....
    znam kaj ti se događa, al nisu vrijedni tvojih suza

    avatar

    11.01.2008. (22:47)    -   -   -   -  

  • Tenchy & Kina

    btw kina je, zaboravila sam ti reć

    avatar

    11.01.2008. (22:48)    -   -   -   -  

  • Tenchy & Kina

    kiss&pozz

    avatar

    11.01.2008. (22:48)    -   -   -   -  

  • namaria88

    hej srećo

    avatar

    12.01.2008. (18:16)    -   -   -   -  

  • namaria88

    ja sam u takvom bedu da ti ne mogu opisat prekinula sam s dečkom.....subota je a ja čamim doma sama u suzama...a njemu vjerojatno nije stalo niti će me se sjetiti..

    avatar

    12.01.2008. (18:18)    -   -   -   -  

  • My stuff

    ej tek ti sad vraćam kom...hvala na onom....drago mi je da si napisala pravo mišljenje...a moj razlog je sto sam ovdje da te obavjestim....da ti predajem štafetu...tak da odi do mog bloga i sve ćeš vidjeti....

    avatar

    12.01.2008. (21:57)    -   -   -   -  

  • miss shiny.

    Iduća pjesma želim da ti bude : Svi me vole, svima sam duhovit ...:)
    Optimizma više :)

    Pusa

    *Miss S.*

    avatar

    13.01.2008. (14:41)    -   -   -   -  

  • €mO**g!rL

    eeee

    avatar

    16.01.2008. (09:37)    -   -   -   -  

  • €mO**g!rL

    počela sam opet pisati.......

    avatar

    16.01.2008. (09:37)    -   -   -   -  

  • miss shiny.

    Hej. Novi post napisah.

    Pusa

    avatar

    16.01.2008. (12:15)    -   -   -   -  

  • ...samo anđeli znaju...kako je u raju...

    pa nema veze ajde

    avatar

    16.01.2008. (21:22)    -   -   -   -  

  • ...samo anđeli znaju...kako je u raju...

    imam novi post pa navrati malo

    avatar

    16.01.2008. (21:23)    -   -   -   -  

  • ...samo anđeli znaju...kako je u raju...

    pusa..pozz

    avatar

    16.01.2008. (21:23)    -   -   -   -  

učitavam...