Komentari

rocklive.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • whatever I say...

    joj..teška tema za svakoga! za onoga koji piše, za one koji komentiraju...
    al znam da je tebi najteže.
    svako ima pravo na sreću, pa tak i na tugu, razočaranje, bijes, gnjev, očaj....
    tak da ti nem rekla: se bu h redu..
    jer da dojdeš do toga "se bu h redu" svi se trebaju pobrinuti.
    i ti, i oni, a oni pogotovo, samo kaj je to njima teško objasniti.
    ponašaju se ponekad prema nama ko prema robotima, ko prema kutijama bez
    osjećaja i ne shvaćaju nas, makar bi nam trebali biti najbliži.
    a ke moreš?! ljudi se ne mijenjaju...nažalost!
    pozdraf; pusa

    avatar

    06.01.2008. (20:31)    -   -   -   -  

  • Claire.

    ...ajoj...mrzim takva raspoloženja...
    valjda će biti bolje:))
    znam, nekad je tako i meni ...jednostavno mi se samo plače....
    zavijem se u crno..ali me uvijek netko oraspoloži...
    ako već ne netko, onda ja sama..
    takav je život...ako sam nešto ne napraviš...teško da će netko drugi za tebe...
    ali ipak...treba se veseliti svakom novom danu....
    ae idem ja...
    nadam se da ćeš se ubrzo opet javiti...kisssach

    avatar

    07.01.2008. (07:59)    -   -   -   -  

  • VAMPIRIS

    DUGO TE NIJE BILO DO MENE,FALIS MI,NAVRATI!!!!!!!!

    avatar

    07.01.2008. (12:38)    -   -   -   -  

  • AnDrEa...

    U PETAK CE TE POLJUBITI OSOBA KOJA TE VOLI NESMIJES PREKIDAT OVAJ LANAC ZATO
    KOPIRAJ TEKST I POSALJI GA ZA 143 MINUTA NA NA 15 ADRESA A KAD POSALJES PRITISNI
    F6 I VIDJET CES SVOJE IME NA MONITORU I VELIKIM SLOVIMA ISPISANO IME TVOJE LJUBAV

    avatar

    07.01.2008. (18:45)    -   -   -   -  

  • AnDrEa...

    bok

    avatar

    10.01.2008. (19:23)    -   -   -   -  

  • AnDrEa...

    bit će bolje

    avatar

    10.01.2008. (19:23)    -   -   -   -  

  • AnDrEa...

    pozz

    avatar

    10.01.2008. (19:23)    -   -   -   -  

  • CuRiCa BeZ pJeGiCa

    slažem se smartinom.dođu trenuci da ih uopće nepoznamo,da kaj ja to pišem trenuci,da bar su samo trenuci.kod mene se je dogodilo to da me više uopće ne pogađaju svojim riječima,svojim ponašanjem,jednostavno mi je sve svejedno i postala sam imuna na to.nemoj se obazirati na neke njihove ispade kak se i oni ne obaziru na tvoje mišljenje i želje.pusti ih nek rade po svom jer ionak kaj god da im veliš niš im ne znaći.

    avatar

    11.01.2008. (13:01)    -   -   -   -  

  • ĐJ §mokyy

    eeei...=D
    javljam za novi post...yep yep...=D
    očekujem te...to znaš...=)
    ajd svrati...
    tnx...&puse! mwaaa...=D

    avatar

    11.01.2008. (14:38)    -   -   -   -  

  • Dabach

    bit ce bolje. Nemoj se svađati s roditeljima jer bu ti poslije žal i to je to. Buj dobra

    avatar

    12.01.2008. (14:32)    -   -   -   -  

  • Deja :)

    ...eiiiiiiii...malja a da napišeš novi post...ajde jedan meni u čast...i saši naravno...heheh :) pusek

    avatar

    22.01.2008. (15:25)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...