Komentari

tinchee5091.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Ivan

    prviii yea!!!
    hvala najljepsa!!!
    jebemu nigdje nemogu naci teme za blog??
    imas li ti sta??
    pusek i objavicu tvoj komentar kisskisss

    avatar

    04.01.2008. (10:49)    -   -   -   -  

  • ...frkach...

    ooo...pa potrudila si se ti...heh...bravo...sam tak nastavi...ajd idem...čujemo se...pusa

    avatar

    04.01.2008. (14:35)    -   -   -   -  

  • Toni

    eeeeeeeeeeee toni evo i mene da ti ostavim komm
    ajd nadoknadit cemo to sljedece god : )))))))))))))))))))
    pozzzzzzzzzzz pusa

    avatar

    04.01.2008. (16:08)    -   -   -   -  

  • Strmeckova

    ej..... baš sam se iznenadila kad sam vidjela tvoj komm...... pa kako si saznala da ja imam blog??...... i ja sam trebala ić kod Andrije, ali mene nije jebo prijevoz...... hehe..... i na kraju završila u svom "gradu"....... te sestre koje si spominjala...... jel je jedna od njih ona s kojom sam se ja fajtala?...... lol...... ajd čujemo se...... e, da..... btw...... sve najbolje....... mislim, za novu i božić..... malo kasnim..... ali nema veze...... pozzz........

    avatar

    04.01.2008. (21:55)    -   -   -   -  

  • Strmeckova

    a za one pozzzz iz Gvozda...... to pozzzz sve općenito........ hehe.......

    avatar

    04.01.2008. (21:56)    -   -   -   -  

  • behind

    ej...
    hvala,hvala...
    ajde da ti i ja ostavim koji komm...
    hehe....

    avatar

    05.01.2008. (00:26)    -   -   -   -  

  • behind

    poz mi malu đurinu...
    ajde uživajte....
    kisss

    avatar

    05.01.2008. (00:26)    -   -   -   -  

  • FrK@Lo

    e necu...nije fer...."napisala" sam ogroman post...i nije ga objavilo...a pise da je.....necuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!

    avatar

    07.01.2008. (19:12)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...