Komentari

disidentica007.blog.hr

Dodaj komentar (53)

Marketing


  • izgubljen u vremenu i prostoru

    hmm... ja prvi?? jel to slucajno ili ne?? no nema veze.. taj tvoj prijatelj, i ti njemu znacis sve siguran sam, i uvijek je na tvojoj strani.. bez obzira na sve, on jos vjeruje u ljubav i vjeruje u buducnost.. buducnost kakvu ti u srcu prizeljkujes.. siguran je u to.. i zato ti je to rekao siguran sam.. nemoj mu zamjeriti na toj izjavi, nije mislio tako kako si ti shvatila.. on ti je samo rekao za koga misli da bi bila sretnija s njim.. i da je ta osoba za tebe, nije se htio mijesati u tvoje odluke... ti ih sama moras donijeti.. i on ce te sigurno podrzati sta god ti odlucila.. me brini nije on na njegovoj strani.. bar ne ako su strane ti i on, znas da je on uvijek uz tebe... ali je na njegovoj strani ako je na drugoj strani onaj.. ne zna ni jednog ni drugog dovoljno da bi ih mogao psihicki analizirati, ali ovog "slucajnog prolaznika" zna malo bolje.. i nema lose misljenje o njemu.. zna sta ti je sve radio, i sta si sve prozivila zbog njega... ali ipak...
    jedino sto je bitno je da te taj tvoj prijatelj voli.. jedino to moras znati...

    avatar

    02.01.2008. (17:03)    -   -   -   -  

  • RaZmAžEnO DeRiŠtE

    Hej...evo prvi put sam na tvom blogu...
    Prvi dojam... Vidi blog postoji vec godinu dana jbte...
    Citam boxeve....wow...super...2 razred (samo godinu starija od mene)... ekonomska skola kao i ja...
    vidim slike....copy-paste...copy-paste (nadam se da se ne ljutis)
    Citam post...pomalo sam zbunjena...nezz koji komentar da dam na taj post jer...hm... mozda ti taj prijatelj zaista zeli najbolje...ili ipak...mozda je to jos jedan lazni frend...
    ..Eto toliko...nadam se da ces me doc posjetiti i komentirat... pozzz

    avatar

    02.01.2008. (17:13)    -   -   -   -  

  • izgubljen u vremenu i prostoru

    ja nisam nikome lazni prijatelj samo da se zna...
    eto toliko...
    pozz..

    avatar

    02.01.2008. (17:20)    -   -   -   -  

  • mILeS

    eeeeeeee...eo komentarišem ti post....hehe.... ja ne kontam ovaj post..... zato šta neznam štaje to bilo.... al neka.... eto...sad imaš još jedan komentar više....ja sam jako bolestan...pa neznam šta da ti napišem....vrtimi se strašno.... aj vidimo se! pozzika

    avatar

    02.01.2008. (17:27)    -   -   -   -  

  • maloljetnica=)=)

    ei malena..=)=))..ja opet ne znam šta bi ti komentirala...džizus..sad me još vieš zbunila 'njegova 'izjava...hmm?!..vjerujem da to nije 'napravio' zlonamjerno'..ali isto tako znaj da ljudi koji te okružuju, a znaju te preedobro 'kao on' vide bolje situaciju koja te okružuje nego ti sam...ne zna, lutko..toje moje mišljenje i znam da je 'ON uvijek uz tebe i za tebe.....D....idem sada...aaa...vooolim te jako puno..aaa...do neba..DD....ccc...=)=))..apa. i već sam ti rekla 'HVAAAAAAAAAAAALA'.za sve na novoj..:D..==)=)=)=).....pusa malena..D:D:

    avatar

    02.01.2008. (17:37)    -   -   -   -  

  • Plavušica =)

    ej hvala i tebi sve najbolje i puno sreće i takoc..heh..

    pusee...tinaa

    avatar

    02.01.2008. (18:20)    -   -   -   -  

  • ...Teica...

    eeej bebelja....hihi...sta da kazem...sjajno...m da opet nist ne kuzim....ko god da bio sigurno ti je zelio sve najbolje...bez obzira sto nije stao na tvoju stranu...zelio ti je samo otvorit oci...i reci ti sto je pametno...al opet...ne mogu sudit siituaciju...posto ne znam o cemu se radi...no sto se tice ovoga nova stranica zivota...hm...to sam i ja rekla...al vec sam se pokolebala sto se tice toga...odlucila sam...i jednim dijelom sam uspijela...a za dalje cemo vidjeti...kako ja uvijek kazem....vrijeme ce donijeti sve..i pokazat svoje....zato glavu gore...ostani onaka kaka si uvijek bila...samo ne daj da ti zli ljudi pokvare..... sto si sebi zacrtala....et toliko od mene....hm....eto uzivaj mi.....puseeeeeeek.....lov juuuu....=))))))))))

    avatar

    02.01.2008. (18:28)    -   -   -   -  

  • ...IvAnA... =))

    eeei ljubavi...
    hm..?! zanimljiv post...hm..?!
    znam da ti ON želi sve najbolje, da želi da budeš sretna i daje ti savjete za koje smatra da su ispravni...
    možda tebe to boli, ali ja sam sigurna da ti on želi samo pomoći...ne želi da budeš tužna, da patiš...
    hm..?! ja sam uz tebe što god ti odlučila...i znaš da je ON meni super prijatelj, ali svejedno ga u nekim stvarima
    ne mogu podržavati...zato, mala moja, odluku o svemu, o svom životu moraš donijeti sama bez obzira koliko ona teška bila...
    vjerujem da si se razočarala, da si povrijeđena i znam da je njemu žao..iako malo prekasno...
    zato, stavi osmijeh na lice, razmisli o svemu i napravi ono što smatraš najboljim i najispravnijim...
    ...savjeti su uvijek dobrodošli, ali ih ne možemo ili ne želimo uvijek prihvatiti, konačna odluka mora biti samo i samo tvoja...
    nemoj napraviti nešto i poslije se pokajati...sama razmisli o svemu...i vjerujem da ćeš kao i uvijek donijeti pravu odluku...
    ja te razumijem i uz tebe sam u svakoj situaciji... i žao mi je što je sve tako ispalo...
    i on ti nije lažni prijatelj, iskren je i voli te...i previše...to znam...i zato ti želi pomoći, želi da budeš sretna i vjeruje da ćeš kroz njegov savjet i biti...zato, ne budi tužna...nemoj se ljutiti na njega i vjeruj u sebe... on je uvijek tu, uvijek možeš računati na njegovu pomoć, ohrabrenje i utjehu i zato ne daj da vas ove 'sitnice' (??) razdvoje...da se uništi prijateljstvo koje toliko puno znači i tebi i njemu...i znam da ti je teško, da si razočarana...ali budi onkva kakva si uvijek...sretna, nasmijana i uvijek raspoložena..jer takva mi trebaš i molim te ne stavljaj taj tužni pogled na lice...
    vjerujem u tebe i znam da ti znaš što radiš..prema tome, tu se nitko ne treba i ne smije petljat.. i sama uvijek meni pomogneš ovom rečenicom: 'u životu je onako kako ti želiš da bude' ...vjeruj u to jer tako i je...
    mala moja, uz tebe sam...uvijek!!! nemoj se patiti, napravi ono što želiš i nemoj reći da ne znaš što želiš... jer dobro znaš...
    zato...možda ti je teška odluka, ali razmišljanjem ćeš shvatiti što je ispravno...pussaa...voooooolim tee do neba ;))

    avatar

    02.01.2008. (18:58)    -   -   -   -  

  • ("v"). BeLinDa. ("v")

    eee matea tko je taj lik???aj neka,,,,,,,
    ma uglavnom,,,,,,želim ti sve najbolje u novoj godini,,,
    da mi ne budeš tužna -VIŠE NIKAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    imaš puuuuno osoba koje te vole-uključujući i mene!!!
    tako da.....ma uglavnom
    volim te puuno,,,pusa i pooozz
    veliki,,,,uživaj mi

    avatar

    02.01.2008. (19:31)    -   -   -   -  

  • ...IvAnA... =))

    eeei ljubavi...hvala ti na prekrasnom komentaru...
    uspjet ću..hm..?! a trebaš i ti...budi sretna, potrudi se...
    hvala ti ljubavi..predivno je..i pomaže,...stvarno....puseee...voooolim te do Neve...hm..?! i više od toga ;)

    avatar

    02.01.2008. (22:39)    -   -   -   -  

  • cickooOoo031

    isse...mora da imaš pet iz zadaćnica hehe sve ste neke poetichne joj joj...ajde onda vidimo se sutra u osk, aj sad me mosh gnjavit na msnu opet...aaaa :D hehe poosa

    avatar

    03.01.2008. (02:41)    -   -   -   -  

  • renićeva mala D zlo.. =)

    @cickooOoo031

    ei, debeeli.. =)).. ma naravno da imam 5!! heehe.. mi smo ti budući šekspiri.. heehe.. :D.. uglavnom, da, vidimo se u petak!! khmee.. dolazimo te buditi!! ..ostavi otključano.. ;).. ae, jebem te ja.. hh.. ne gnjavim ja tebe.. =(.. khmee.. ae, kiz liz!! si ja.. :D

    avatar

    03.01.2008. (03:09)    -   -   -   -  

  • buntovnica

    e
    nice post
    nawrni
    iam i ja novi
    hehe
    bye

    avatar

    03.01.2008. (17:46)    -   -   -   -  

  • M@rco sila_sb

    ojoj,pa vidim poznata si ti,hehehe neka ajd tak i treba. . .
    moram nekad dodi u vk,da vam pokazem kak se igra badminton :D,lol nea veze sa vezom,ala poludio sam,valjda od ovog lijepog caja sto sam sada pusio...hahah
    a eto,citam ja tvoj blog,nemoras se ti nisht bojati,tu sam ja,,heheheh...

    u jbt,kad je prije 15 do 6...moram se polako spremati..hihi,kava zove... :DDD
    ajde mateJJJJa,drz se,pamet u glavu,i nemoj jesti previse pilecih .. . nevalja za kicmu..loool ^^, ajde uziwaj,pada pada snjeg,ugodjaj je pravi... LOOOOL :_:D:D

    aj ostavit cu ti jos jedan komentar,,cim napisem ovaj :PPP
    cya cya cya cya cya,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, :D

    avatar

    03.01.2008. (17:47)    -   -   -   -  

  • M@rco sila_sb

    evo me opet..samo da se odjavim,,heheh ajd uziwaj mi... Zdravooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :D

    avatar

    03.01.2008. (17:48)    -   -   -   -  

  • M@rco sila_sb

    Kissssssssss lizzzz..kak ti znas reci..hahah :D

    avatar

    03.01.2008. (17:51)    -   -   -   -  

  • darija.. =)

    eij,ljubavi moja.. post ti komentiram kasnije.. a sad sam samo došla da ti ostavim jedan komentarčić.. da znaš da mislim na tebe.. :) jovanče-govanče i ja sad idemo na turnir.. haahaha.. idemo se malo smijat.. ;D heehe.. pusa.. obt!!

    avatar

    03.01.2008. (18:18)    -   -   -   -  

  • pablo

    pozdrav od mene i sve najbolje u novoj!

    avatar

    03.01.2008. (18:33)    -   -   -   -  

  • Plavušica =)

    ej evo mene, anee
    ne znam kako ti je tina kom s mojim nickom, hmmm... :SSS
    nego mala moja, tako je! nijedan, nijedan nije vrijedan ničega! hehehe =)
    eto pusa velika i pozz, imam i ja novi post pa svrati...v.t.

    avatar

    03.01.2008. (20:06)    -   -   -   -  

  • maja...=))

    eeeei mala...hmmmm???? a čuj....ti najbolje znaš što ćeš i kako češ....
    mi smo svi tu uz tebe kao i "taj frend"....on možda najviše...heh.....
    ae mala moja.....volim te....
    p.s.javi šta je bilo s katarinom....

    avatar

    03.01.2008. (20:30)    -   -   -   -  

  • ("v"). BeLinDa. ("v")

    eee mala....imam novi post
    aj navrati,,,,eto
    pusa i pozzz....heh....vt

    avatar

    03.01.2008. (21:12)    -   -   -   -  

  • AnToNiJa =)

    eei mala....došla sam te pozat..da znaš da mislim na tebe....heh....poznato ti to...ugl...eto..kisonja...i glavu gore...nekad moraš preć preko tuđe pogreške...hm...kolko je to pametno..ne znam...al uz tebe sam...kisonja..voljam te do neba...migmig...=))

    avatar

    03.01.2008. (21:18)    -   -   -   -  

  • pinkica

    ajme super ti je post nema šta..tako je mala moja..da to si ti.! pusa..
    sve..naj.. iako sam ti već čestitala..haha..=)=)..
    pusaaaaa...v.t.

    avatar

    03.01.2008. (21:43)    -   -   -   -  

  • *ivana* i *ana*

    eeeeeeeo ti komentar

    avatar

    04.01.2008. (01:47)    -   -   -   -  

  • *ivana* i *ana*

    pusa vt

    avatar

    04.01.2008. (01:47)    -   -   -   -  

učitavam...