Komentari

slatkamyny.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • Čabro_gay

    ahh... i ja bi sad trebao neš pametno napisat... aj doro! necu! =P

    fotke su ti cool... malo smanji broj narodnjaka na blogu i bit ce bolje... hehe

    još jednom sretna nova... et uživaj

    čitamo se na msn-u!

    Stay Sexy!

    avatar

    01.01.2008. (18:39)    -   -   -   -  

  • Koprivničanac

    sad ti neču komentirat jer nisi stavila sliku, sretna nova makar i u krevetu, pozz

    avatar

    01.01.2008. (19:45)    -   -   -   -  

  • ~ ~ Vole vas puno vaše SPARTANKE ~ ~

    eeee mala....čula ja da ti imaš vodene kozice....a jadna....baš mi te žao....za novu doma ti bila ehh =((...imala sam i ja prije 2 god po ljeti...paa znam kako je...crklaaa isto....a niš želim ti da ti što prije prođu iako traju 2 tjedna da hmm...pa uživaj koliko možeš...papa...puuuseko***

    by korin

    avatar

    02.01.2008. (23:05)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...