Komentari

plavushavoli0000.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • Angel by day, Witch by night...!!!!

    Karlica ti se mozda jesi odljubila od jedne osobe, ali
    koliko ja znam sada je na redu jedna druga, bolja,
    zgodnija... Ha??? Ili se varam???
    Al bitno da ti meni nisi vise u banani!!!
    Voljam te plavusho!!!! Kissach

    avatar

    30.12.2007. (11:42)    -   -   -   -  

  • Sisy

    Ej Karlich! Da te napokon i ja malo komentiram! Ja te nisam kuzila kak se moz bedirat zbog decka! Nebi vise da mi na oci ispadne jer sam ustanovila da je parazit vrijedniji zivota od muskog roda (izuzevsi dede, tate, bracu, struceve....) Nemoj se vise bedirat radi ijednog! Svi su oni smecari smrdljivi koji misle na jedno! ae mala pusa

    avatar

    31.12.2007. (02:21)    -   -   -   -  

  • Angel by day, Witch by night...!!!!

    Ej mala vidjeh tvoje komentare...
    I ja jedva cekam danas navece!!!! Imam feeling da ce ovo bit jebena noc!!!!
    I oce!!! - ja se nadam
    Nas 3, hrpa deckiju i DERNEK!!!!! VOLJAM TE PLAVUSHO POZZZ

    avatar

    31.12.2007. (14:58)    -   -   -   -  

  • kika

    ajde fala bogu da si se ti odljubila od tog...

    avatar

    02.01.2008. (00:29)    -   -   -   -  

  • kika

    hehe...bas mi drago! ne zasluzuje on tebe...

    avatar

    02.01.2008. (00:29)    -   -   -   -  

  • kika

    nego...ja tebo htjela cestitat novu,pa dakle karlić...sretna nova!zelim ti puno zdravlja,srece,dobrih ocjena,DOBROG SEX-A....(hehe)...i svega kaj si jos sama pozelis...
    ajde ribica ljubim te...papa

    avatar

    02.01.2008. (00:30)    -   -   -   -  

  • Angel by day, Witch by night...!!!!

    Ej plavusho kada ce novi post??????????
    Daj ajde pisi nesto da imam sta komentirat...
    Voljam te beba... Pusa

    avatar

    02.01.2008. (12:40)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...