Komentari

disidentica007.blog.hr

Dodaj komentar (52)

Marketing


  • Bottom Of Nowhere...

    ej,

    zakon blog..

    ne kuzim bas poantu posta...
    al jebiga...

    avatar

    29.12.2007. (15:38)    -   -   -   -  

  • Bottom Of Nowhere...

    pozzzz

    avatar

    29.12.2007. (15:38)    -   -   -   -  

  • ...Teica...

    aloooo mala....hih...ja sam zbunjena...ne kuzim post..al to je tvoj stil pisanja...i super je..heh..da..nego...ovaj...sta sam htjela reci..cudan post...ti ga jedina razumijes...i to je nekad mozda bitnije vec da neki ljudi znaju sta treba znacit...i koja je poanta svega ovoga...ne znam nisam pametna...i ne znam sta da pametnog napisem...jer ni sama nisam pametna...heh...da...ovaj aj da ja ne duljim...odošem ti ja...cujemo se na msnu...hehe...pusek...lov ju...=).....

    avatar

    29.12.2007. (15:43)    -   -   -   -  

  • _Katarina_=))

    hm... da... skužila sam.. ali uglavnom... kao što si sama rekla... moraš odlučiti... i nitko ne smije utjecati na tvoju odluku.. da... i sad si me još više iznenadila... kad si mi napisala "to"... hm.. aj neka...
    ugl... pusaa... vt...=)

    avatar

    29.12.2007. (15:44)    -   -   -   -  

  • AnToNiJa =)

    eeei mala....mislim da znam o čem se radi (ne bi znala da mi nisi rekla ;P)...ne znam kako pomoć...i ne znam šta reć...nažalost ni moje riječi a ni riječi drugih neće ti bit dovoljna utjeha i poticaj da napraviš pravi korak...najbolje da poslušaš samu sebe...da dvaput razmisliš...i da tek onda donosiš neke odluke...kolko će to pomoć...ne znam...al to ti je najbolji izbor....nemoj slušat druge što ti pišu i govore..da znam...reći ćeš da nisam u pravu...al ti sama najbolje znaš šta je dobro za tebe...potreban je ponekad i savjet drugih...ali sama odluči šta i kako dalje...eto mala...migmig...kisonja...voljam te...=)))

    avatar

    29.12.2007. (15:46)    -   -   -   -  

  • darija.. =)

    eeej,sunce moje malo.. (to su riječi koje u zadnje vrijeme često čujem,pa ih počinjem i ja upotrebljavat..;D..) ne znam što bih ti više rekla u vezi svega toga.. znaš i sama da sam se i ja našla u sličnoj situaciji.. mislim,da moram birati.. ali to nije ni slično tvojoj.. no,dobro.. rekla sam ti nebrojeno puta da ti sama moraš odlučiti šta i kako dalje.. i još uvijek stojim iza svojih riječi.. ne znam zašto ti toliko dugo treba.. hmm..?! ali razumijem te.. na neki način.. ugl.. već sam ti jednom rekla.. '..nikad ne ostavljaj onoga kojeg voliš,radi nekog tko ti se sviđa..' ne znam da l' je ispravno kad to kažu.. da l' je to ona prava stvar?! hmm..?! što ako opet bude sve isto?!? a što ako ne bude?! može biti ili bolje ili gore.. to nećeš saznat ako ne probaš.. a opet,možda puno toga propustiš ako se odlučiš na tu opciju.. i možda izgubiš nekoga do koga ti je stalo.. iako ti možda još uvijek nisi toga toliko svjesna.. da ja ne duljim.. dobro razmisli o svemu.. što ti zapravo želiš.. a ne što će dtugi reći i mislit.. tvoj život,tvoja stvar.. ;) eto,sunce moje malo;).. pusa!! vooooolim te!!

    avatar

    29.12.2007. (16:10)    -   -   -   -  

  • pinkica

    ej ljube moj mali.. pa što ti je....što ti se događa?? ehehehe...šajim se...ma de..lol.. neka.. ma ono što prevagne to je tvoj izbor, pravi izbor..aj ljube, žao mi je što se nećemo vidjet za novu...kmee=(=(..a jbg..doć ću ti onda u selo poslije... n.g... ljubim te ljube moj...=)=) kisssich=)=)=)

    avatar

    29.12.2007. (16:21)    -   -   -   -  

  • (=...malla_sllatkica...=)

    alo0o0oo00o0....malenaa....eww kad weč "zahtjewaš" ajde da te po0oz....priznajemmm...da....p0st mi se neda čitatt...=)=)...al et d0šla sam mal mi je d0sadno0o0o0o.....wiiiiiiiiiiii....ajde užiwaj mi...bubim tee....po0o0o0zzz....

    avatar

    29.12.2007. (16:30)    -   -   -   -  

  • ...IvAnA... =))

    eeei mala...jaaako lijep post...iako znam o čem se radi, nekako mi je neshvatljivo...
    i žurim se jaaaako...i ne stignem sada komentirat...idem se okupati pa kod tebe ;) ..
    ugl. samo budi sretna i koliko god se situacija činila neriješivom...nije tako...
    izabrat ćeš ono što smatraš najboljim za sebe...pussaa...voooooooolim teee do nebaaa ;))

    avatar

    29.12.2007. (19:06)    -   -   -   -  

  • *ivana* i *ana*

    eeheee..evo i mene ovdje..naravno ne kuzim tvoj post..ma ti si komplikovana pri pisanju hihi :P ma segam se..ugl,,sta da ti velim..ucini ono sta smatras najispravnijim..sto ce te cinit sretnom i takooo...ae cujemo see..pusaaaaa =)) ive

    avatar

    29.12.2007. (23:10)    -   -   -   -  

  • ...Teica...

    pičkiz..a brrr...evo kod tebe sjedimo..hihi...i jedemo ćips...i bobi pikant...i pijemo sok multivitamin...haha...ugl...sta da ti velim...ih habe durst und hungeraj...bahaha...aj pusek...lov ju...=)

    avatar

    30.12.2007. (02:45)    -   -   -   -  

  • ("v"). BeLinDa. ("v")

    eeeeee mala.....ev samo da znaš odličan post....
    hehehhe,,,iako ti ne moram ja to govoriti znaš i sama...............
    daj ostavi i ti meni koji komentar,,,heh,,,,,,eee
    mala,,,,jooooj,,,,,komplicirana si ti osoba,a opet tako jednostavna!!!!??
    hmmmm?????sve je moglo biti tako jednostavno,,,,,samo da kažeš one dvije
    riječi,,,,,,,potrudi seeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!heh,,,,,,,,,,,
    uglavnom,,,,,pozzzZ i puuuSAAAA

    avatar

    30.12.2007. (13:11)    -   -   -   -  

  • ("v"). BeLinDa. ("v")

    jaoooj,,,,,,eee da,,,,,,uživaj mi i razmisli o tome
    da kažeš njemu ono što osjećaš
    ako već nisi,,heheheh!!!!
    vt....

    avatar

    30.12.2007. (13:12)    -   -   -   -  

  • buntovnica

    Ei...malisha...pretpostavljam...riječ je onom liku...?...no never mind... ti napravi ono za što misliš da je ispravno...i opet ako to ne bude ispravno...nećeš biti ljuta sama na sebe...tj.ne smiješ biti ljuta na sebe..jer ipak si tu odluku ti donijela...bez ičije pomoći...budi ponosna na sebe...ne daj da te pokolebaju sitnice...i sve nevolje smatraj malima i riješivima...jer samo se tako i približava tvoj put ka sreći...koja nije nedostižna...vjeruj!
    bye
    pusa
    v.teee

    avatar

    30.12.2007. (13:32)    -   -   -   -  

  • SeKeEe

    evo me mal kod ttebee...i ti imas novi post..ade...neka neka....supej...

    avatar

    30.12.2007. (13:58)    -   -   -   -  

  • SeKeEe

    UZIVAJ...svrati koji put..iden..sad...

    avatar

    30.12.2007. (13:59)    -   -   -   -  

  • SeKeEe

    cmooooooooooooooook

    avatar

    30.12.2007. (13:59)    -   -   -   -  

  • Plavušica =)

    ej mišu pa što je to bilo?
    =(
    =//
    smiješ se ti nekad još i javit...no bed...=P
    pusa,volim te

    avatar

    30.12.2007. (14:22)    -   -   -   -  

  • maja...=))

    eeeeeeeeeeeei......mala moja....ja mislim da znam o čemu, odnosno o kojim je osobama riječ...heh....ja sam ti rekla svoje mišljenje, ali sve je na tebi....
    eeee da...moram ti se pohvaliti kak mi je jučer bio pinac u tovarniku i da je bilo preeeedobro....mislim da znaš na šta mislim....MISIJA USPJEŠNO OBAVLJENA...NAPOKON........ti mi se mala moja drži..iako ja mislim da si ti već odlučila što ćeš ali svejedno.....pusa,vooooooooolim te....

    avatar

    30.12.2007. (15:53)    -   -   -   -  

  • renićeva mala D zlo.. =)

    eeei @maja...=))
    khmee.. ajde neka znaš.. heehe.. koga briga? heh.. no, sprdam se ja samo.. heehe.. :D.. nego, ja tebe sad zvala da čujem što je bilo.. heehe.. i govorna pošta mi se javila.. heehe.. to mi se često događa kad nazovem brata.. naravno, to su sve (ne)uspjeli pokušaji kojima me se pokušava riješiti.. heehe.. teletabis!!_D
    nego,.. hmm..?! ajde, valjda se čujemo.. hh.. no, drago mi je radi tebee.. heehe.. :D
    iii, gdje ćeš za novu? hh.. ae mala moja, voooolim tee!! kiz liz.. :D

    avatar

    30.12.2007. (19:51)    -   -   -   -  

  • alen

    ee, sta da ti kazem za blog? neznam,samo jednom rijecju odlican kao i vlasnica :)!
    samo nastavi pisati i biti ce super!!! pozzz

    avatar

    30.12.2007. (20:46)    -   -   -   -  

  • renićeva mala D zlo.. =)

    eeei.. @alen.. =)))
    fala, fala.. :D.. hiiihi.. _D.. čujemo see.. pozdrav!! pusa.. :D

    avatar

    30.12.2007. (21:01)    -   -   -   -  

  • ...IvAnA... =))

    ljuuubavi.... ;P ...e sad...post..?! hm..?! znam da te ova situacija ubija..i da si neodlučna...da se bojiš...ali moraš znati da si osoba koja je vrijedna i više od čekanja... koja je uvijek tu, koju i previše volim i čiji mi osmijeh treba...
    i zato..ljubavi...nemoj se brinuti..sve će doći na svoje...ti samo razmisli o svemu i sama ćeš donijeti ispravnu odluku...
    ja vjerujem u tebe, sve mi vjerujemo...i zato... nemoj da te takve situacije rastužuju jer si zalužila puno više od toga...
    budi sretna, nasmijana i ostani takva kakva jesi... hm..?! tvoja odluka će možda za nekoga biti neispravna, ali za tebe prava...zato...nemoj se ubijati...samo razmisli što želiš...i odgovor će ti doći sam...
    drugo, hvala ti na onim riječima...znače mi i previše... svima sam vam zahvalna jer ste ovim pokazale da ste stvarno prave prijateljice... koliko puta sam druge tješila, a samu sebe ne mogu...no, potrudit ću se...ako ne zbog sebe, zbog vas...jer znam da želite da budem sretna... i hvala ti puno! stvarno si mi pomogla svojim riječima... uvijek si uz mene...
    nikada me ne 'napustiš' i uvijek si me spremna saslušati... i stvarno ti svakla čast...jer si jedna od rijetkih osoba koje volim do tolike mjere da bi sve napravila za njih...
    AVANGARD,,, hm..?! pričale smo o tome...i znaš da sam ja uz tebe...samo budi jaka i sve ćeš izdržati...
    zapamti da mene uvijek imaš i uvijek ćeš imati...zato, znam da ti je teško, no, pokušaj biti sretna...zbog mene...
    mislim, znam da jesi...ali opet znam i da ti je teško i da ti nedostaje....zato, mala moja stavi svoj zarazni osmijeh na lice...pussa....vooooooooooooooooolim teee do neba ;)

    avatar

    30.12.2007. (22:17)    -   -   -   -  

  • *ivana* i *ana*

    eeeeeeeeeeee

    avatar

    30.12.2007. (22:49)    -   -   -   -  

  • *ivana* i *ana*

    eo sam da navratim

    avatar

    30.12.2007. (22:50)    -   -   -   -  

učitavam...