Komentari

mateica111.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • TearsInMyEyes

    prekrasno, jednostavno prekrasno

    ''Nije nam ista sudbina suđena.
    Sanjajmo, možda se opet
    jednom sretnemo.''

    ni meni ona ocito nije sudjena. svrati do mene,takodjer pisem pjesme. pozdrav ostavljam i ugodan dan zelim

    avatar

    29.12.2007. (11:31)    -   -   -   -  

  • Doll

    lijepa pjesmica, hehe :)) tvoja pjesma je kod mene u boxu, sam da te obavijestim :)

    poZzz

    avatar

    29.12.2007. (17:28)    -   -   -   -  

  • ~*Moje Pjesme Moji Snovi*~

    Ostani isti kakvog sam upoznala.
    Ostani isti kakvog sam voljela.

    eh...to bi bilo tako lijepo.....

    prekrasna pjesma.............

    avatar

    30.12.2007. (01:46)    -   -   -   -  

  • ~*Moje Pjesme Moji Snovi*~

    pozzzz

    avatar

    30.12.2007. (01:46)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...