Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (38)

Marketing


  • siamese dream*

    ah, koliko sam to čekala... :) *možda ponekad i ima istine u onome: Tko čeka - dočeka!*
    čekanje se isplatilo... ne mogu ti opisati koliko mi je drago što si opet tu. :D
    veliku ti pusu šaljem :*

    avatar

    26.12.2007. (22:01)    -   -   -   -  

  • EuM

    Znajte moji ljubljeni,
    da ništa mi ne možete dati
    što već nemam,
    i što god od vas tražim
    za vas to tražim.

    Na Badnjak vidjeh prozor i svijeću,
    i poziv vaš putniku na pomirenje,
    Ja sam gospodin, koji kuca
    i ulazi na otvorena vrata.
    Iz blažene obitelji ja dolazim k vama,
    sa svijećama: svjetlosti, života i nadanja,
    kao pozvan gost u nježnosti,
    pomirenju, ljubavi i predanju.

    I zato kažem Vam, i blagoslov dajem:
    Vi ljubljeni, što duše svoje
    posvećujete mojoj ljubavi,
    što primiste ruke djeci svijeta
    iz jaslica vama pružene,
    hvaleći i slaveći moje ime.
    Vi ste jedno sa mnom, u vjekove.

    Danas vas nalazim u miru i raskajanju,
    Danas vam objevljujem novi život,
    i vraćam vas Božićnom izvoru nade i vjere.
    Zato, dišite snagom moje radosti,
    djeco vjere,
    djeco duha svetoga,
    koji ste se mojem vječnom svjetlu vratili.

    avatar

    26.12.2007. (23:40)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Draga moja djevojčice galebice... sretna sam da si opet tu s nama ... osmijeh ti i zagrljaj ostavljam :-))

    avatar

    26.12.2007. (23:56)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Lijepi pozdraw i sve najbolje za Božićne i novogodišnje blagdane

    avatar

    27.12.2007. (00:05)    -   -   -   -  

  • hawkeye1306

    lijepo je ponovo te vidjeti ovdje
    drago mi je da si uspjela riješiti što si morala
    želim ti da dalje letiš mirno i sretno
    pozdrav iz srca

    avatar

    27.12.2007. (09:55)    -   -   -   -  

  • sanja_45

    Dobro nam došla natrag..:)..Hvala ti na ostavljenom tragu..želim ti od srca sve najbolje u 2008 godini, ljubav sreću ,zdravlje, mir u duši..i neka ti se ostvari sve što si u svom srcu poželjela..to ti od srca želim..:)..Topli pozdrav i osmijeh ti ostavljam..:)

    avatar

    27.12.2007. (11:25)    -   -   -   -  

  • tajna mog zivota22

    Svaka minuta sretna ti bila
    svaka zelja ti se ispunila,
    za Božić neka te sreca prati
    ljepse zelje ti ne mogu dati...

    sretan Božić seko...

    veeeeeee vratila si se... nadam se da znas tko sam...
    poz i svako dobro...

    avatar

    27.12.2007. (12:03)    -   -   -   -  

  • prorok

    Dobro došla nazad iskreno se radujem
    i blagdanski pozdrav šaljem.

    avatar

    27.12.2007. (12:27)    -   -   -   -  

  • izvornade

    Od srca Vam želim čestit Božić i blagoslovljenu 2008. godinu! I sve što činite neka bude na radost i Slavu Božju i radost i korist duha i tijela Vašu i svih ljudi oko Vas!

    avatar

    27.12.2007. (13:04)    -   -   -   -  

  • diana11

    Za
    one
    koji vole
    spavati, ali
    se uvijek bude
    dobro raspoloženi?
    za one koji se još uvijek
    pozdravljaju poljupcem... za
    one koji puno rade ali se znaju i
    ludo zabavljati? za one koji griješe
    ali ne koriste glupe isprike... za one koji
    gase televizor da bi porazgovarali? za one
    koji su sretniji kad nešto mogu podijeliti nego
    imati cijelo? za one koji su uvijek spremni pomoæi
    prijatelju? za one koji ne vide sve crno ni onda kada
    su u mraku? za one koji ne èekaju Božiæ da bi bili bolji...
    Želim vam
    sretan Božiæ
    i zdravu, uspješnu

    i veselu Novu

    avatar

    27.12.2007. (15:02)    -   -   -   -  

  • vrag_s_licem_andjela

    nema mi dražeg nego kada se u ovaj svijet vrate ljudi koji su mi toliko falili od njihova odlaska!
    Dobrodošla natrag ;)
    Pusa do neba i nazad!

    avatar

    28.12.2007. (15:00)    -   -   -   -  

  • ... U srcu iskrena želja ...

    Ej .. evo mene napokon natrag (Ples nevjernih godina ako se sjećaš).. no sad u nešto drugačijem izdanju.. pa pogledaj.. pusek.. tipkamo se..

    avatar

    29.12.2007. (22:17)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    baš mi je drago da si tu.... nisam se nadala.. time je moja radost još i veća..
    sve dobro i veliki pozdrav, draga :)))
    i osmijeh, naravno :)))))))

    avatar

    30.12.2007. (14:55)    -   -   -   -  

  • sanja_45

    ......SRETNA TI NOVA 2008 GODINA...

    Mogu ti poželjeti sve najbolje, puno ljubavi, radosti, da budeš više sretna, vesela, neka ti se ostvare sve želje koje si poželjela..:))
    Lijep pozdrav i osmijeh ti ostavljam..:)

    avatar

    31.12.2007. (01:04)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Sve najbolje draga, beskrajno puno osmijeha , sretnih dakako, veselja i ispunjenje većeg broja želja... ne baš svih jer što da ti inače poželim narednu!!!
    Osmijeh i poljubac !

    avatar

    31.12.2007. (14:05)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Draga moja galebice, tako mi je drago da si opet ovdje! Želim ti puno sreće, radosti, veselja i blagostanja a ponajviše ljubavi u nadolazećoj godini! Pozdrav veliki i pusa, draga moja! :)

    avatar

    31.12.2007. (14:59)    -   -   -   -  

  • prorok

    Kad u ponoć kazaljke
    stope se u jednu
    i odbroje zadnje
    trenutke tog ljeta
    od srca ću poželjet
    tebi sreću svega svjeta
    nek ti nova godina
    bude bolja nego stara
    sva vrata nek sreća
    tebi pootvara.
    Pregršt sreće, ljubavi
    i zdravlja puna nek
    ti bude slavlja
    Sretnu novu 2008 godinu
    od srca ti želi, PROROK.

    avatar

    31.12.2007. (15:57)    -   -   -   -  

  • EuM

    Nova godina je došla,
    stara iz sjećanju blijedi,
    zato ti od srca želim
    da imaš sve što vrijedi.
    U godini ovoj, Novoj,
    neka te zdravlje služi,
    sreća nek darove nosi,
    da nema mjesta tuzi.
    Po daru mira i ljubavi,
    neka te blagoslov prati,
    osmjehom obraduj bližnje,
    jer život ne može stati!

    avatar

    31.12.2007. (19:01)    -   -   -   -  

  • vrag_s_licem_andjela

    Sretna ti nova godina ;)
    Poljubac*

    avatar

    02.01.2008. (19:43)    -   -   -   -  

  • Algon Cordy

    Lijepo te je vidjeti da opet letiš s nama.

    Sretna Nova Godina!

    avatar

    02.01.2008. (22:33)    -   -   -   -  

  • Anđeli slomljenih krila

    Želim ti sretnu i uspješnu novu 2008. godinu..lijep pozdrav...

    avatar

    02.01.2008. (22:47)    -   -   -   -  

  • borac

    Drago mi je da si nazad. Vidim da onda nisam jedini koji se vraća na mjesto zločina :-)
    Pozdrav i do čitanja!!!

    avatar

    03.01.2008. (00:27)    -   -   -   -  

  • daj SANJAJ

    ....S OSMJEHOM U 2008!

    avatar

    03.01.2008. (12:53)    -   -   -   -  

  • ruski galeb

    Neke stranice povirim povremeno u nadi da su
    drage osobe još tu...
    Razveselilo me kad sam uočio da si opet uz nas...
    I tu i ostani...

    Lip pozdrav...

    avatar

    12.01.2008. (18:54)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    :-))))
    Šaljem ti toplu misao na kraku ovog vlažnjikavog juga

    avatar

    16.01.2008. (00:53)    -   -   -   -  

učitavam...