Komentari

betanija.blog.hr

Dodaj komentar (16)

Marketing


  • don branko

    pozdrav iz os

    avatar

    23.12.2007. (21:30)    -   -   -   -  

  • EuM

    Najbolje u čovjekovu životu su njegova mala, bezimena djela dobrote i ljubavi. Dobrota i ljubav Božića, neka ti budu blagoslov u Novoj 2008. godini...

    avatar

    24.12.2007. (17:06)    -   -   -   -  

  • rimokatolik

    Prvi put sam na blogu odličan je. Puno Božjeg blagoslova želim! SRETAN BOŽIĆ

    avatar

    25.12.2007. (23:31)    -   -   -   -  

  • EuM

    Božić, izvor nade i vjere

    Znajte moji ljubljeni,
    da ništa mi ne možete dati
    što već nemam,
    i što god od vas tražim
    za vas to tražim.

    Na Badnjak vidjeh prozor i svijeću,
    i poziv vaš putniku na pomirenje,
    Ja sam gospodin, koji kuca
    i ulazi na otvorena vrata.
    Iz blažene obitelji ja dolazim k vama,
    sa svijećama: svjetlosti, života i nadanja,
    kao pozvan gost u nježnosti,
    pomirenju, ljubavi i predanju.

    I zato kažem Vam, i blagoslov dajem:
    Vi ljubljeni, što duše svoje
    posvećujete mojoj ljubavi,
    što primiste ruke djeci svijeta
    iz jaslica vama pružene,
    hvaleći i slaveći moje ime.
    Vi ste jedno sa mnom, u vjekove.

    Danas vas nalazim u miru i raskajanju,
    Danas vam objevljujem novi život,
    i vraćam vas Božićnom izvoru nade i vjere.
    Zato, dišite snagom moje radosti,
    djeco vjere,
    djeco duha svetoga,
    koji ste se mojem vječnom svjetlu vratili.

    avatar

    26.12.2007. (15:13)    -   -   -   -  

  • izvornade

    Od srca Vam želim čestit Božić i blagoslovljenu 2008. godinu! I sve što činite neka bude na radost i Slavu Božju i radost i korist duha i tijela Vašu i svih ljudi oko Vas!

    avatar

    27.12.2007. (09:36)    -   -   -   -  

  • misao vječnosti

    Uvijek imati osmijeh na usnama...makar je ponekad i teško...
    ipak zadržati ga...
    jer sutra je novi dan...
    BTB
    Srdačan pozdrav i sve najljepše želje za blagdane

    avatar

    28.12.2007. (02:57)    -   -   -   -  

  • Ana

    Hej! Sve najbolje želim za sve ove blagdane!

    pozz! BTB :)

    avatar

    28.12.2007. (11:41)    -   -   -   -  

  • tratincicamala

    Osmjeh je najveći dar...
    Ostavljam ti osmjeh
    BTB

    avatar

    30.12.2007. (00:17)    -   -   -   -  

  • SPES

    srdačan pozdrav, iskrene čestitke

    avatar

    30.12.2007. (00:48)    -   -   -   -  

  • EuM

    Nova godina je došla,
    stara iz sjećanju blijedi,
    zato ti od srca želim
    da imaš sve što vrijedi.
    U godini ovoj, Novoj,
    neka te zdravlje služi,
    sreća nek darove nosi,
    da nema mjesta tuzi.
    Po daru mira i ljubavi,
    neka te blagoslov prati,
    osmjehom obraduj bližnje,
    jer život ne može stati!

    avatar

    31.12.2007. (18:38)    -   -   -   -  

  • don branko

    pozdrav

    avatar

    01.01.2008. (20:15)    -   -   -   -  

  • vjeraufanjeiljubav

    predivna slika

    avatar

    09.01.2008. (20:21)    -   -   -   -  

  • moe boe

    sretna ti nova godina, sestro!

    avatar

    10.01.2008. (10:22)    -   -   -   -  

  • ŠUM SRCA

    pozdrav tebi,ovo je moj novi link:

    avatar

    12.01.2008. (00:36)    -   -   -   -  

  • more nade

    Da nisi i opet negdje u Svetoj zemlji ili drugdje.. nema te dugooo...

    avatar

    04.02.2008. (14:53)    -   -   -   -  

  • zaljubljena u ....

    btb...............

    avatar

    05.04.2008. (16:14)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...