Komentari

rocklive.blog.hr

Dodaj komentar (27)

Marketing


  • Dabach

    cooooooooooooooooool slike. Vidim da si poslušala moj savjet, fala i sretan Božić i tebi. Bok i uzivaj

    avatar

    22.12.2007. (19:01)    -   -   -   -  

  • Ispovijesti jednog pedera...

    heeeeeeej... sorry zbog nejavljanja,stvarno mi je žao.. u postu sve piše kako i zašto.. :D
    ajde ćujemo se...

    avatar

    23.12.2007. (04:00)    -   -   -   -  

  • ...*dun-dun*... =)

    ej mala....fala bogu da je ta jebena škola gotova...ajd barem na kratko...=)
    pregrada mi je baš lijepa dok je tak sve bijelo...samo nek tak ostane i za božić!=)
    a čula sam da bu čak i još snijega za božić palo...a bumo videli!
    ajd uživaj! šaljem ti jednu veliku pusu! javi se! imam novi postek!=))

    avatar

    23.12.2007. (23:00)    -   -   -   -  

  • fakerica i pol:)

    ey...marek.....kak si mi kaj...još malo pa idemo na feštu....i tak..fala bogu..školi je bar malo kraj...i da..pregrada je sva bijela....lijepo je,samo ja nejdem nič van,jer sam malo bubana...al do petka bum ja ozdravela....joj,da skoro sam pozabila...napisala sam si napokon novi post.... pusa...nadam se da se vidimo sutra....:))

    avatar

    24.12.2007. (19:32)    -   -   -   -  

  • Rubi M.

    jeeej škola gotova..sad pa s jedne fešte sam na drugu.. ti bokca, opće se nebumo imali vremena otrijezniti.. :D
    je, već sam s nekom to komentirala, pregrada mi je ove godine baš fensi.. čak se i fontana uklapa...
    i ja tebe pozdravljam :)
    se vidimo

    avatar

    25.12.2007. (10:38)    -   -   -   -  

  • yyy

    U PETAK CE TE POLJUBITI OSOBA KOJA TE VOLI
    NESMIJES
    PREKIDAT OVAJ LANAC
    ZATO
    KOPIRAJ TEKST I POSALJI GA ZA 143 MINUTA NA NA 15 ADRESA
    A KAD POSALJES
    PRITISNI F6 I VIDJET CES
    SVOJE IME NA
    MONITORU I VELIKIM SLOVIMA ISPISANO IME TVOJE LJUBAVI

    avatar

    25.12.2007. (15:10)    -   -   -   -  

  • whatever I say...

    ojla!! ;)
    samo..da i ja tebi poželim SRETAN BOŽIĆ!!
    zanimljivo mi te je čitati! te svakodnevne banalne zavrzlame i doživljaje interpretiraš
    na svoj zanimljiv način..aj lajk it!! :)
    pusek

    avatar

    25.12.2007. (16:43)    -   -   -   -  

  • AnDrEa...

    bok!! sretan božić!!!!

    avatar

    27.12.2007. (17:34)    -   -   -   -  

  • AnDrEa...

    hvala na komovima!

    avatar

    27.12.2007. (17:35)    -   -   -   -  

  • AnDrEa...

    imam jedno pitanje

    avatar

    27.12.2007. (17:35)    -   -   -   -  

  • AnDrEa...

    jel nina ima blog?

    avatar

    27.12.2007. (17:36)    -   -   -   -  

  • Claire.

    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej....
    super ti je blog!!
    sretan božić...!!!!

    avatar

    27.12.2007. (17:37)    -   -   -   -  

  • Claire.

    ajd navrati....

    avatar

    27.12.2007. (17:38)    -   -   -   -  

  • Claire.

    ...kad stigneš...

    avatar

    27.12.2007. (17:39)    -   -   -   -  

  • Claire.

    ...pozzz...

    avatar

    27.12.2007. (17:39)    -   -   -   -  

  • ĐJ §mokyy

    ee fora blog svrati i koamjjj

    avatar

    28.12.2007. (14:18)    -   -   -   -  

  • ĐJ §mokyy

    e samo da ti kazem da mi se jako dojimoi tvoj komentar na blogu sad idi briga me

    avatar

    28.12.2007. (14:19)    -   -   -   -  

  • ĐJ §mokyy

    potaknulo bi svakog na razmisljanjeee

    avatar

    28.12.2007. (14:19)    -   -   -   -  

  • ĐJ §mokyy

    a i mnee je ajde pa ako ces svrati i komajjj

    pozzzz

    kisss

    avatar

    28.12.2007. (14:19)    -   -   -   -  

  • Đuro

    e,cin san vidila tu prvu sliku zaljubila san se u tebe(nemoj svatit krivo),
    blog je odlican...

    avatar

    28.12.2007. (22:14)    -   -   -   -  

  • deja :)

    malja....:))) evo da ti i ja komam :))) pusa :))) daj napiši novi post pa onda komam neke pametnije...onak neke u mom stilu...:)))) pozzdraf

    avatar

    29.12.2007. (11:27)    -   -   -   -  

  • ĐJ §mokyy

    IMAM NOVI POST...........PLIZ DOĐI KOMMATI......................BYE.........................
    IMAM NOVI POST...........PLIZ DOĐI KOMMATI......................BYE.........................
    IMAM NOVI POST...........PLIZ DOĐI KOMMATI......................BYE.........................
    IMAM NOVI POST...........PLIZ DOĐI KOMMATI......................BYE.........................
    IMAM NOVI POST...........PLIZ DOĐI KOMMATI......................BYE.........................
    IMAM NOVI POST...........PLIZ DOĐI KOMMATI......................BYE.........................
    IMAM NOVI POST...........PLIZ DOĐI KOMMATI......................BYE.........................
    IMAM NOVI POST...........PLIZ DOĐI KOMMATI......................BYE.........................
    IMAM NOVI POST...........PLIZ DOĐI KOMMATI......................BYE.........................
    IMAM NOVI POST...........PLIZ DOĐI KOMMATI......................BYE.........................
    IMAM NOVI POST...........PLIZ DOĐI KOMMATI......................BYE.........................
    IMAM NOVI POST...........PLIZ DOĐI KOMMATI......................BYE.........................
    IMAM NOVI POST...........PLIZ DOĐI KOMMATI......................BYE.........................
    IMAM NOVI POST...........PLIZ DOĐI KOMMATI......................BYE.........................
    IMAM NOVI POST...........PLIZ DOĐI KOMMATI......................BYE.........................
    IMAM NOVI POST...........PLIZ DOĐI KOMMATI......................BYE.........................
    IMAM NOVI POST...........PLIZ DOĐI KOMMATI......................BYE.........................
    IMAM NOVI POST...........PLIZ DOĐI KOMMATI......................BYE.......................

    avatar

    29.12.2007. (17:46)    -   -   -   -  

  • SAD IDI, BRIGA ME!

    ej mala... kak si pa ti došla do mog bloga?
    eh da, sjećam se toga..
    jbg, u kurcu sam...
    hvala na komentaru... pusa

    avatar

    29.12.2007. (23:44)    -   -   -   -  

  • NIRVANA 4ever

    ej...dobar ti je blog...

    avatar

    30.12.2007. (13:11)    -   -   -   -  

  • NIRVANA 4ever

    ja isto slušam gunse

    avatar

    30.12.2007. (13:11)    -   -   -   -  

učitavam...