Komentari

zanimame.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • Kinky Kolumnistica

    Negdje sam baš napisala da me božićna euforija nervira utoliko što ja želim takvo ozračje u svom životu svaki dan, a ne samo za vrijeme blagdana. Dobro, ne mislim pod tim da moram imati okićen bor čitave godine, ali to neko dobro raspoloženje, razveseljivanje najbližih, briga o domu, detaljima, hrani, želim tako živjeti uvijek. A najveća mi je ironija što su ljudi jako pro-humanitarno raspoloženi baš u ovo doba, isfuravaju se na dobrotu, plemenitost i ljubav prema drugima, a ja se pitam zašto takvi nisu i inače? :o)

    avatar

    21.12.2007. (13:14)    -   -   -   -  

  • death valley queen.

    Čestitke na ispitu, bravo! Ipak se isplati malo se maknuti od svega što si odvlači pozornost. :)
    Ma joj, ne pričaj mi. Užas. Pogotovo ta Nova godina. Zlo mi je više od svih tih planoca koji ionako u zadnji tren propadnu.

    avatar

    21.12.2007. (16:00)    -   -   -   -  

  • SAD IDI, BRIGA ME!

    ej...
    pa čestitam na ispitu... znala sam ja da ti to možeš, makar te ne poznajem, al evo... ja sam vidovita... =)
    baš mi je drago...
    pozzzz

    avatar

    21.12.2007. (21:39)    -   -   -   -  

  • lei

    Pridružujem se čestitkama, znam kakav je osjećaj :D

    avatar

    22.12.2007. (16:02)    -   -   -   -  

  • Gey Zet

    stolica - sto je to reci kamena Imbra. Svecenik zapocinje trljanje laptop refurbishment

    avatar

    01.10.2009. (16:03)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...