Komentari

plavushavoli0000.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • Angel by day, Witch by night...!!!!

    Alo mala, opet si mi u kurcu!!!!!
    Daj pa nemoj, sta se bediras bezveze!!!! Pogledaj mene, samo si moras utuviti u glavu da vise ne postoji, da ga nema, da nije vise tvoj, i osijecaji ce otici sami...
    Vjeruj mi!!!! Nije ti u interesu da razbijas glavu radi decka!!!! Zgodna si, mlada, i cijeli je zivot pred tobom!!!!
    Daj se saberi ima ih jos, koji te zele, i koji te postuju!!!! Izmeduostalog ja sam tu, ako ti sta zatreba, mozes mi se slobodno obratiti!!!! Volim te plavusho!!!! Kissach

    avatar

    18.12.2007. (12:58)    -   -   -   -  

  • Angel by day, Witch by night...!!!!

    A meni neznas ostaviti komentare?????
    Kamo ces ti za novu??? Daj dodi do mene i komaj!!!!
    E da i ostavi PUNOOOOOOOO KOMENTARAAAAAA
    Volim te pusa

    avatar

    19.12.2007. (10:50)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...