Komentari

mysterymj.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • Iv@n

    Daj stari, od tebe sam zadnjeg očekivao da češ bit u depri.....ali svi mi imamo takva mračna razdoblja pa će i tvoje proći, jer ne možeš sebe izgubiti zauvijek....već češ se vratiti na staro samo ti treba neki poticaj i trebaš to sam željeti stvarno jako. A ovo da se moliš da se više ne probudiš neću više ćuti, kaj si lud.....
    A ovo da kad si dobar i iskren uvijek najebeš je istina , prava živa, jer znam po sebi.....zato sad uzimam stvari i ljude s rezervom ....
    Ajde stari razvedri se malo, odi u šoping.....bilo bu bolje...uvijek je...

    avatar

    16.12.2007. (12:43)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    Hvala ti QR, hvala ti! Iz nekog razloga komentari neizlaze...neznam zašto!
    I ja se nadam da će me sve proći....možda me samo previše stvari odjednom pogodilo.....

    avatar

    27.12.2007. (19:33)    -   -   -   -  

  • °°-NoGoMeTaŠiCa-°°

    HEY PRVI PUT SAM NA TVOM BLOGU
    DAJ NEMOJ PISAT TAKVE TUZNE POSTOVE JEL TO NITKO NEVOLI CITAT
    IAMS LI MSN ?

    avatar

    08.01.2008. (12:36)    -   -   -   -  

  • *... toxic angel ...*

    ej....vidjela sam tvoj komentar na blogu od cure koja je pisala nesto o svećenicima i posvećivanju kuća..i sta ja znam...
    zelim samo reć da mi se sviđa misljenje o tome..i da se slažem s tobom..svaka čast na tome....pozdrav!

    avatar

    08.01.2008. (18:03)    -   -   -   -  

  • danielnl

    Jao, nemoj tako...mislim, to je neki trenutacni pad, nakon kise uvijek dolazi sunce....NEMA PREDAJE

    avatar

    12.01.2008. (16:27)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...