Komentari

rajcicejeftino.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • Bux.to

    valja, nevalja, opet valja, a sad opet nevalja ;(

    niti sam ih imao niti ću ih imati. google suxa po njima ("Our Ads dont" rekla bi prije teta sa hrpon love u ruci) ali su barem stabilni

    avatar

    12.12.2007. (22:28)    -   -   -   -  

  • Rajčice, jeftino

    Ma kad smo jadni jer nemamo nekog izbora pa se poveselimo svaki put kada netko oce prikazivati reklame na hrvatskim stranicama.

    avatar

    12.12.2007. (22:57)    -   -   -   -  

  • Bux.to

    a jbg, proć će vremena dok ne postanemo netko i nešto, sad zapad samo iskorištava balkan

    najviše u svemu tome mi ide politika na živce, ka ono mi ćemo bit "zemlja znanja". nek nam prvo maknu poreze na hosting i nek spuste cjene interneta t-lihvari: imamo skroz suprotnu situaciju. mi smo za švabe budale pa imamo skuplji internet u nas di je standard 10 puta niži nego u njih

    internet je luksuz za tipove u saboru, zamisli...

    avatar

    12.12.2007. (23:49)    -   -   -   -  

  • Toni Aničić

    Blog.hr sucks, de se molim te makni na vlastiti server, dam ti ja wordpress kod mene ak hoces

    avatar

    15.12.2007. (13:50)    -   -   -   -  

  • Rajčice, jeftino

    ma nije do servera nego puno ljudi dobijem sa naslovnice blog.hr pa sam zato tu. Plan mi je bio prvo skupiti nesto stalnih citatelja pa se onda prebaciti na nesto normalno

    avatar

    16.12.2007. (01:06)    -   -   -   -  

  • Toni Aničić

    danas sam uvrsten u blogariat i vjeruj mi donosi puno vise posjeta nego naslovnica blog.hr-a, s blog.hr-om sigurno neces dogurat do blogariata.

    avatar

    16.12.2007. (03:21)    -   -   -   -  

  • Rajčice, jeftino

    Eto danas mi je otisao zivac sa ovim blogom, uskoro cu i ja na svoju domenu, ne da mi se vise ovako. Samo da mi prodje kolokvij, moram sad ucit :(

    avatar

    16.12.2007. (23:12)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...