Komentari

rocklive.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • ...*dun-dun*... =)

    hej malička!!!! prva sam! =) jebemti sveca i školi...već mi je pun k**ac!!! jedva čekam dok bu gotovo! samo se nadam da bum matišu ispravila! =) pregrada je stvarno onak...okej okićena! nemrem se zaliti...a kaj se tiče postova...nemoj se zamarati...niti meni ti zivot nije pretjerano interesantan...a postovi su mi postali rijetki...ah...kaj bi zde ja! :))buš vidla da bu i nama jedamput u životu zanimljivo! mora! jebemu mater! =))
    ajd malička uživaj,čujemo se i vidimo! pusek! =)

    avatar

    11.12.2007. (00:01)    -   -   -   -  

  • *Pure_angel

    ej...
    i ja jedva čekam da ova nastava završi...uf...
    već mi je svega dosta...

    p.s.pozdrav od ivane hajdinjak(susede)

    avatar

    12.12.2007. (08:55)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...