Komentari

disidentica007.blog.hr

Dodaj komentar (125)

Marketing


  • patricija.. =)

    eeeeeej! prva sam!

    avatar

    08.12.2007. (14:41)    -   -   -   -  

  • patricija.. =)

    pusa! volim teee =) svratim kasnije

    avatar

    08.12.2007. (14:42)    -   -   -   -  

  • pinkich=)

    eii...sreco, zaista, lijep post, realno opisano..(sa svakim detaljom..) valjda te razumijem, tj. post.. heh..
    . Voolim te..=)

    avatar

    08.12.2007. (14:51)    -   -   -   -  

  • AnToNiJa =)

    eeee mala...upravo sam dobila objašnjenje..hm...al ok...tu i tamo sam shvatila kad sam prvi put pročitala....ali šta reći....hm...znaš i sama kako to uvijek bude...i ja se stalno kaćim sa svojima....al pređem im preko toga....jer uvijek se na men okome svi....zlatna sredina sam pa možda zato uvijek izvisim....hm..nemora značit....al et....moraš se držat....ponajprije zbog svoje obitelji...a onda zbog sebe i frendova....i bez obzira kakve probleme imala....znaš da sam ja tu..a i ostali..vjerujem...gledaj s optimizmom...i nezamaraj se trzavicama koje se događaju u blizini tebe....kolko god to teško bilo..trenutno nisi baš sasvim sretna..i raspoložena kao prije..al razumijem te...trenutno si u fazi koju niko nemože ni zamislit..ikao je meni donekel slično bilo ko i tebi...znaš na šta mislim..et mala..šta više reći..osim..aj lav ju bejbe..com cmok cmok..heh...drži se..i uživaj mi večeras...treba ti to....kisonja...vtpppunooo....=)))))

    avatar

    08.12.2007. (15:39)    -   -   -   -  

  • Zeljonicho%Morales vkci

    A STA RECI OSIM DOBAR JE POST KAO SVAKI DRUGI.......

    avatar

    08.12.2007. (16:15)    -   -   -   -  

  • Zeljonicho%Morales vkci

    P

    avatar

    08.12.2007. (16:15)    -   -   -   -  

  • Zeljonicho%Morales vkci

    u

    avatar

    08.12.2007. (16:15)    -   -   -   -  

  • Zeljonicho%Morales vkci

    s

    avatar

    08.12.2007. (16:15)    -   -   -   -  

  • Zeljonicho%Morales vkci

    a

    avatar

    08.12.2007. (16:15)    -   -   -   -  

  • *ivana* i *ana*

    Ljube moaaa....post ti je predivan:p

    avatar

    08.12.2007. (16:33)    -   -   -   -  

  • *ivana* i *ana*

    Ne znam o čem se radi..al vjerojatno ćeš mi jednom prilikom objasnit...

    avatar

    08.12.2007. (16:34)    -   -   -   -  

  • *ivana* i *ana*

    hehe...ma ugl...et idem ja...moram ić brijat noge...zvrrrr...hihihi...idem malo
    do naše vinkulje da vidim šta se tamo dešava...pusa

    avatar

    08.12.2007. (16:37)    -   -   -   -  

  • *ivana* i *ana*

    V.T. =) *ana

    avatar

    08.12.2007. (16:37)    -   -   -   -  

  • pinkich=)

    hehe..e da.. iako se ne slažem sa naslovom..sve što je dobro kratko traje.. hme.. u mom slučaju ne..et..=)=)pusetinaaa>=)=)v.t..

    avatar

    08.12.2007. (17:07)    -   -   -   -  

  • renićeva mala D zlo.. =)

    ei @pinkich=) moj.. =))
    khmee.. inače, to je pjesma.. ali i istina je!!.. drago mi je da nije u tvom slučaju.. i eto, što sve vidiš kroz ružičaste naočale.. nadam se da se to neće promijeniti!! eto, mala.. kiz liz.. volim tee!!

    avatar

    08.12.2007. (17:17)    -   -   -   -  

  • maja...

    ei mala...heh....znaš ono kadje bilo kao s barićkom...hmmm...to nije ona slala nego KARAKAŠKA....zamisli ti to....još mi on to kaže...heh...
    sjebano...nadam se da si se ti dobro provela s "stojanom".....mogla si bar javiti...
    pusa mala...vtrppppp

    avatar

    08.12.2007. (17:20)    -   -   -   -  

  • *ivana* i *ana*

    A moram se malo sredit...još će mi šuma narast na nogama...moram ih malo skratit....hehe...nadam se da ćemo se vidit...mi ćemo malo u bordo i emporio...negdje ćemo se srest:p....

    avatar

    08.12.2007. (18:18)    -   -   -   -  

  • *ivana* i *ana*

    Pussa

    avatar

    08.12.2007. (18:18)    -   -   -   -  

  • *ivana* i *ana*

    V.T.

    avatar

    08.12.2007. (18:18)    -   -   -   -  

  • ...IvAnA... =))

    eeei ljubavi...post je jaaaaako lijep...
    hm..?! mogu reći da sam većinu skužila, uz mala tvoja objašnjenja...heehe...
    no, sad...post je prelijep...i nemoj neke stvari shvaćati preosobno jer i sama znaš koliko te te osobe vole i koliko im značiš...zato...osmijeh na lice...jer njih on usrećuje, a samim time i tebe...
    tvoja klupica...hm..?! ne dopusti sjećanjima da ti ovladaju mislima...jer od sjećanja se ne živi...iako se lijepo ponekad sjetiti svega...no, to ti samo bude povod za suze, ili u rijetkim situacijama za osmijeh...
    no, ponekad je lijepo pobjeći u prošlost..prepustiti se mislima koje nas usrećuju, no, onda dolazi mučno vračanje u stvarnost...hm..?! zato je bolje živjeti u skladu sa stvarnošću...
    poruka...on...došao je...hm..?! lijepo...znam da si bila sretna i drago mi je zbog toga...jer to zaslužuješ...
    ali jel' on zaslužio tvoj 'odlazak' ...heehe...ne znam...ugl. lijepa razmišljanja...idemo se napiti...heehe...pussa...voooooolim te puuuuno =)

    avatar

    08.12.2007. (18:21)    -   -   -   -  

  • ...IvAnA... =))

    eei ljubavi...pa oraspoložit ćeš se...moraš....
    a moram i ja...jbt..cijeli dan me boli zub..nisam ni htjela ići u grad..pa idem...
    idemo se zabaviti...i nemoj se bedirat...svi se poenkad osjećamo tako...
    smajl na fejs...budi jaka i hrabra kakva si uvijek...volim te puno...to znaš i sama..pussa =))

    avatar

    08.12.2007. (18:59)    -   -   -   -  

  • Borna... seljak u SRCU!

    eee imam novi post

    avatar

    08.12.2007. (20:16)    -   -   -   -  

  • ...IvAnA... =))

    i mala...samo da ti kažem da te puuuuuuno volim..i da želim da budeš sretna...moljim te!
    pussa...vtp =)

    avatar

    09.12.2007. (01:03)    -   -   -   -  

  • ...IvAnA... =))

    eei ljubavi...evo i ja se malo prije probudila...heehe...
    ma dobro...drago mi je da si sretna...samo takva i ostani...to i je važno...
    jer kad si ti sretna i ja sam...mala, uživaj mi...pusse...vooooolim tee =)

    avatar

    09.12.2007. (13:10)    -   -   -   -  

  • buntovnica

    eeeeeeeeeeeeee,curice,,,,,,,,,,,,pa šta ima u tebe? vidimo raspoloženje ti baš nije nešt.....nisi jedina............v.teeeeeeeeeeeeeeee....nawrni....posič

    avatar

    09.12.2007. (13:22)    -   -   -   -  

učitavam...