Komentari

paliangeo.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • black angels

    blog ti je cool. slažem se sa tobom.

    avatar

    11.12.2007. (14:58)    -   -   -   -  

  • cindry

    takodje ja sam mislio da postoje neki spelovi koje izgovaras kad vidis tu osobu ako hoces dat cu ti moj msn

    avatar

    11.12.2008. (19:41)    -   -   -   -  

  • Dinora Ribar

    Svi mi imamo svoje različite priče u životu. Bilo je uspona i padova, ali bila sam više shrvana kada je moj zaručnik, s kojim smo bili u vezi 6 godina, rekao da bismo trebali prekinuti našu vezu, nisam iskusila bol koju sam osjetila tog dana u svom životu. Pitala sam što sam pogriješila, ali rekao je da je umoran, nakon 3 mjeseca razdvojenosti naišla sam na svjedočanstvo jedne dame koja je govorila dobre stvari o dr. Ajayiju, čaroliji koja je mnogima pomogla vratiti mir i ljubav u njihov dom, stvarno volim svog muškarca i želim ga natrag u svom životu pa sam se obratila dr. Ajayiju i objasnila sam sebi, nakon nekoliko konzultacija rečeno mi je u čemu je problem i što trebam učiniti da obnovim svoju vezu, učinila sam sve što se od mene tražilo i nakon 72 sati čarolije moj zaručnik me kontaktirao i sada smo sretno vjenčani. Ako trebate pomoć pravog čarača, možete se osloniti na dr. Ajayija i vjerujem da ćete ponovno imati razlog za osmijeh. Kontakt Viber / Whatsapp : +2347084887094

    avatar

    13.11.2022. (07:39)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...