Komentari

slatkamyny.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • blond___princess =)

    ja bih se kao FRENDICA osvrnula na ovo... Krestavica ??? hahaha, i nadimak dovoljno govori o tebi, pa jos i mala... pod takvim tekstom bilo bi primjerenije da potpises svoje ime, ili napises prikladniji nadimak =)
    sto je tebi zanimacija ? pljuvat po drugima ? haha, ajde.. mos i po meni onda, bas mi treba necije tako dubokoumno misljenje! pa za takav komentar, ja sam Mija, da znas...
    Stojim iza svih rijeci moje drage S! =)
    Upadaju ti jer si prirodna ? cek.,cek, moja plava pamet ovo bas i nije skuzila... dal' to treba znacit da S nije prirodna,? hah, da ziher je isla kod kirurga sa 15god da ju napravi tako savrsenu!!! a sto se tice sminke, daj jbt osvrni se malo, i pogledaj ju koji put, cura je sasvim na mjestu ! sredjuje se kad ide van, to je i primjereno(nes van u pidzami, mislim mozes, al za to stvarno moras biti special...) a u skoli, barem ja ju nisam vidjela sa puno sminke,a ni itko drugi !
    pesimist ? znas ti sto to znaci ? haha, ocito ne... eto, malo opceg obrazovanja, pesimist ti je osoba koja misli sve lose, crno, nema , tj. ne vidi pozitivne strane zivota... tako da tvoja teorija da je S pesimist otpada, jedino ako ti nemas drugu definiciju!
    ne znam sto ti treba da pljujes po drugima, svi mi jako dobro znamo kakve adute osim svoga tijela S ima =) a pak, oni koji ne znaju, zato postoji komunikacija kojom ce to saznati ! pa naposljetku ovo je njen blog! sta ce samo frendove ljepit gore ? heh, no ! ona je htjela otkrit dio sebe, a u svojim postovima pise o svima, ne samo sebi, vec spominje i prijatelje! tako i to sto si htjela reci da je sebicna, al ocito se nisi sjetila rijeci otpada !!!!!! ja sam zivi dokaz da je uz mene kad god mi je trebala i da nije mislila samo na sebe; maybe ja jesam jedina koja to kazem, trenutno, al ima nas jos koje S nikad nije zaboravila! E, a sta fali njenim fotkama ? bas su ... su dio njene osobnosti, S bez svojih fotki ne bi bila ona! Ocito ju ne znas dobro, i umjesto da se potrudis da upoznas ti nadjes srati haha.. ako ti je zadovoljstvo samo daj... sprijecit te necu, i ne zelim...
    Al hocu ti reci da S nije sama, i nikada nece biti !!!!!!!! =)
    ljubomorne ispade ostavljaj za neke druge...heh...
    p.s.: jedva cekam komentar o meni ! bas mu se veselim !
    S moja... heh, vojim te puno! Special si, i to sama znas !=) nitko nije savrsen u svemu... haha...pa necemo ni mi da budemo !!
    Idemo mi po svom... kissach..tvoja Ž

    avatar

    06.12.2007. (20:59)    -   -   -   -  

  • mimy & nina

    ejj
    blog ti je super
    ides na izvidace??u koji klub??
    ja san ti isla u sk marjan u splitu
    jesi cula za taj klub?
    aj posjeti moj blog
    pozz

    avatar

    06.12.2007. (21:07)    -   -   -   -  

  • Pepe i Pojo

    hah, pa ovdje se svašta nešto događa...neznam zašto ti ta kreštavica ne dođe reć to u lice kao čovjek čovjeku, a ne ovako kukavički....sramota tko god da jesi...nećemo nikoga branit jer to nema potrebe, jer se zna tko je kakav i zapravo komu što fali a što ne...kako smo i rekli, nitko nije savršen, ali ima ljudi koje su bliže savršenstvu nego neki drugi, u ovom slučaju je to moja Iva...a sad, ta kreštavico, prvo odrasti pa onda ćemo vidjet hoćeš li pisati ovakve gluposti, i idiotarije koje nisu dosljedne da ih prima nedužna osoba, u ovom slučaju Iva...a uostalom, vidi se da ti u životu nešto fali, ako ništa drugo onda koja daska u glavi.(a to je i previše:)))))...BTW ne razumjem zašto uopće posjećuješ ovaj blog i komentiraš o nečemu što nema smisla, ti očito nisi toliko dobra da stavljaš svoje na SVOM BLOGU..buahahahah....A INAČE LJUDI OVAKVE STVARI KAO ŠTO SI NAPISALA U SVOM SRCEDRAPAJUĆEM KOMENTARU GOVORE KADA POMIŠLJAJU NA SEBE, zapravo kada sebe opisuju.....ali jebiga, shvati da se svjet ne vrti oko tebe i da NIKAD nećeš imati ono NEŠTO što ima Iva...i ako ti smatraš da si bolja osoba ako imaš više "udvarača" ili kako to neki ljudi već zovu neću ulazit u to, onda mislim da trebaš podhitno naći PRIJATELJA......Eto toliko za sada, drugi put se barem predstavi iz kulture kojom su te tvoji roditelji trebali podučiti, a očito nisu....ipak, i njima je teško govorit u prazno....
    ajd iva voli te pepeee...;)

    avatar

    06.12.2007. (21:37)    -   -   -   -  

  • tenčy

    ej curko supr blog nadam se da si dobro da si ozdravila

    avatar

    17.12.2007. (13:34)    -   -   -   -  

  • tena

    ej poz od mene i mihe vojimo te

    avatar

    17.12.2007. (13:35)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...