Komentari

plavushavoli0000.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • kika

    jebeno mi ovo...i svaki put se trgam...kad procitam...
    ono......da sam bar sačuvala suze koje sam isplakala zbog tebe,pa da te sad u njima mogu utopiti....hehehe...ma ludo...
    nego da ja komentiram postić...
    taj lik...te ocito ne zasluzuje jer si plakala zbog njega...
    karlić...zapamti ovo...svi su oni isti...muskarci su svinje...njih treba dobro jebat...pa nek vide kak je nama...đubrad jedna...
    no dobro...dalje...
    ako si vec to sve prolazila s njim...cemu sve ponovno...???...ako ti je i obecao kako ce ovaj put biti bolje...ma laze...bit ce jos 10 puta gore...tak da glavu gore,nitko ne zasluzuje da si ti u bedu zbog njega!!!!znas onu...GLUPACE TUGUJU,A PAMETNE UVIJEK IMAJU REZERVU!!!!!
    ajde kissam te,pusa
    pa-pa

    avatar

    07.12.2007. (21:27)    -   -   -   -  

  • voolim ga

    FALA BEBA,AL JBG....MA PROĆI ĆE TO MENE....NADAM SE....

    avatar

    07.12.2007. (21:30)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...