Komentari

lektiralol.blog.hr

Dodaj komentar (20)

Marketing


  • **Sretnica**

    EY....

    avatar

    15.01.2008. (22:07)    -   -   -   -  

  • **Sretnica**

    TI SI ZAKON...

    avatar

    15.01.2008. (22:07)    -   -   -   -  

  • **Sretnica**

    PUNO HVALA NA POMOĆI!!!!!

    avatar

    15.01.2008. (22:07)    -   -   -   -  

  • MiHa

    Hey dobar blog samo prazn ha-ha ni mojj nije bolji he he

    avatar

    24.01.2008. (10:59)    -   -   -   -  

  • Nes

    Gdje je lektira TAJNA OGRLICE SA SEDAM RUBINA?Baš bi mi trebala!!!!!!!!

    avatar

    25.01.2008. (09:19)    -   -   -   -  

  • (:ivona:)

    e bok vidim ej daj to pisi vec sad...meni bi trebala psima ulaz zabranjen...nigdje je nema a ja je trebam danas....

    avatar

    01.02.2008. (10:40)    -   -   -   -  

  • ironmaiden135

    hello!!
    hitno mi treba lektira " TAJNA OGRLICE SA SEDAM RUBINA"
    jakooooooo je hitno i lijepo molim da se obajvi što je brže moguće.
    unaprijed hvala.
    pozZzZZz :))

    avatar

    06.04.2008. (12:15)    -   -   -   -  

  • ...Somebody...

    U ponedjeljak pisemo lektiru Tajna ogrlice sa sedam rubina i bas bi mi trebala...di je?

    avatar

    16.05.2008. (17:20)    -   -   -   -  

  • d*e*k*i

    ej bookich...super ti je blog
    i sweee
    ali mi treba lektira TAJNA OGRILICE SA SEDAM RUBINA..
    a nigje ne nema za podiči da je pročitam..
    PLIZ...OBJAVI....
    unaprijed hvala
    by ny

    avatar

    01.10.2008. (19:13)    -   -   -   -  

  • chaknute sisterke

    ...ey...treba mi tajna ogrlice sa sedam rubina...please...kad ces napisati...

    avatar

    01.12.2008. (21:27)    -   -   -   -  

  • petra

    ja bih te molilA da mi napišeš lektiru tajna ogrlice sa sedam rubina

    avatar

    05.12.2008. (19:35)    -   -   -   -  

  • KRISTA JE ZAKON

    ja bih molio da stavis lektiru tajna ogrlica sa sedam rubina..ajde treba mi hitno do srijede ove...ajde molim te..

    avatar

    10.01.2009. (14:08)    -   -   -   -  

  • fata

    di tu mogu procitat lektiru

    avatar

    30.01.2009. (12:14)    -   -   -   -  

  • fata

    sad cu ti zablokirat bolg

    avatar

    30.01.2009. (12:16)    -   -   -   -  

  • fata

    atgčćl#################################################################### ####!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!#################################### ########################################################################### ########################################################################### ########################################################################### ########################################################################### ########################################################################### ########################################################################### ########################################################################### ########################################################################### ########################################################################### ########################################################################### ########################################################################### ########################################################################### ########################################################################### ########################################################################### ########################################################################### ########################################################################### ########################################################################### ########################################################################### ########################################################################### ########################################################################### ########################################################################### ########################################################################### ########################################################################### ########################################################################### ####################################################################$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$################################################# ########################################################################### #####

    avatar

    30.01.2009. (12:17)    -   -   -   -  

  • fata

    ja sam haker ak znate kaj to znaci evo objasnjenje za vas budale ja podmecujem viruse u stranic i to za 150 sati ko ud primit ce virus i komp ce vam stekat i kad ga par puta u gasite nece se dat upalit

    avatar

    30.01.2009. (12:19)    -   -   -   -  

  • fata

    cij je ovo blog kad ide vidit komentare sve ce stekat

    avatar

    30.01.2009. (12:20)    -   -   -   -  

  • mery

    ejjj plizz daj napisi lektiru psima ulaz zabranjen molim ttteeeeee

    avatar

    20.02.2009. (19:56)    -   -   -   -  

  • zmk

    kad ce biti objavljena tajna ogrlica sa sedam rubina

    avatar

    26.05.2010. (16:59)    -   -   -   -  

  • Lo

    MOLIM TEEEE,jer možeš napisat Tajnu ogrlice sa sedam rubinaTREBA mi ZBILJA! plizzzzzz

    avatar

    27.03.2011. (13:45)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...