Komentari

sabotd.blog.hr

Dodaj komentar (35)

Marketing


  • (: Anja :)

    hm...zanimljivo...

    avatar

    03.12.2007. (12:09)    -   -   -   -  

  • (: Anja :)

    sviđa mi se...

    avatar

    03.12.2007. (12:09)    -   -   -   -  

  • (: Anja :)

    inspiracija, ha??

    avatar

    03.12.2007. (12:09)    -   -   -   -  

  • neda

    eeej, blog ti je zanimljiv... nekaj sam naučila... hehehehe... pozzz

    avatar

    03.12.2007. (18:21)    -   -   -   -  

  • slobodno zauzete,,,,,

    hehhehe....FORA " loll
    kaj da vise kazem....lol
    al cekaj prvo ..moram jos jednom procitat....hehe
    by
    ;)

    avatar

    03.12.2007. (21:24)    -   -   -   -  

  • Mr.XY

    nemam pojma kak se ženska zove jer me je trta ju pitat al je fakat zgodna mislim da je ona b razred ponekad ju vidim pod odmorima,frendovi se slažu da je zgodna, al kad sam kukavica....
    ima plavu kosu,danas je nosila neku crvenu tuniku il kaj je već to i čizme s nekim cvjetićima,stari ak nabaviš broj neznam ni sam kaj bum napravil.takve cure treba uzet za primjer a ne one kao što su petra,...,...!

    avatar

    03.12.2007. (22:00)    -   -   -   -  

  • diRty S

    raspitam se ja nije bed

    avatar

    03.12.2007. (22:04)    -   -   -   -  

  • 100vrag

    hvaljen isus!

    kae, sine? nema te nigde.............samo mi nemoj reći da se učiš, jer buš se zlagal kak si dugačak i širok..............

    budi mi pozdravljen!

    savjet za XY: ODI DO NJE, NEMAŠ KAJ ZA SPUŠITI, BUDI MUŽ

    avatar

    03.12.2007. (22:11)    -   -   -   -  

  • 100vrag

    hvaljen isus!

    kae, sine? nema te nigde.............samo mi nemoj reći da se učiš, jer buš se zlagal kak si dugačak i širok..............

    budi mi pozdravljen!

    savjet za XY: ODI DO NJE, NEMAŠ KAJ ZA SPUŠITI, BUDI MUŽ, A MOŽDA ŽENSKA BAŠ ČEKA DA PRVI POČNEŠ TRZATI...........

    avatar

    03.12.2007. (22:16)    -   -   -   -  

  • Mr.XY

    javim ak sam joj uletel al ti ipak se raspitaj!by the way :thanks!zahvaljujem na savjetima

    avatar

    03.12.2007. (22:36)    -   -   -   -  

  • ... *(:Monika:)*...

    konačno da si se i ti malo bolje potrudil oko pisanja posta....ipak bolje ovo nego oni tvoji postovi od dvije riječi....:) pozzzzZZZzzzzz...pusa

    avatar

    03.12.2007. (23:28)    -   -   -   -  

  • SVIJET MOJE MAŠTE

    hvala na komentaru...dođem ti oslikat sobu...

    avatar

    04.12.2007. (21:26)    -   -   -   -  

  • Mr.XY

    e,hvala stari,sam ima jedan problem,kaj da joj napišem,prihvaćam prijedloge

    avatar

    04.12.2007. (22:04)    -   -   -   -  

  • diRty S

    ha nemrem ti ja smjestit curu u krilo....napišeš da je gledaš svaki dan htio bi je upoznat, pozoveš ju na pijaću ako hoće to je to

    avatar

    04.12.2007. (22:16)    -   -   -   -  

  • 100vrag

    a kaj bi joj napisal?!
    sigurno ne buš počel sa HVALJEN ISUS, ne?

    ajd, zafrkanciju na stranu!

    nameći u poruku da ju viđaš pod odmorima i tak........ nemoj ju napadati puno, malo probaj nekaj kroz fore, ništ puno, rečeš da si broj nabavil od frenda/ice (ne imenovati) i da ti se čini da je baš ok cura............

    pa prejdi slučajno kraj nje u školi, trkni ju, al nemoj ju pokupiti tak da opadne ;-)

    a onda slijedi malo kulture i bontona, pozdravljaj ju u školi, pa časti s gablecom.....

    avatar

    04.12.2007. (22:19)    -   -   -   -  

  • 100vrag

    i kad plaćaš gablec, nemoj plaćati nikakva suha peciva, plaćaj bureke s mesom ili sirom,
    nek se osjeća posebnom.......

    :-)

    skupi muda na hrpu i dojdi do nje, još ak je tvoje godište ili mlađa, nema boljeg........

    nemoj slučajno drhtati kak šiba na vodi, jer buš se samo zblamiral i htel u zemlju propasti.............

    avatar

    04.12.2007. (22:22)    -   -   -   -  

  • 100vrag

    sve bu super, samo nemoj srljati, i ne se plakati ak dobiješ košaricu........
    DOGAĐA SE I NAJBOLJIMA!

    možda sam ti bil od pomoći, možda i ne, u svakom slučaju

    SRETNO!!!!!!!!

    pozzzzz ekipi koja visi na ovom blogu, puno zanimljivijem od većine na koje sam naletel...........

    sabo, daj pljusni neki post kaj ima veze s nečim kaj nije za riknuti i žile si rezati

    avatar

    04.12.2007. (22:28)    -   -   -   -  

  • Mr.XY

    ej stari daj dojdi na moj blog da se više informiraš i reči frendovima za blog da bude posjećen,ostavi komentar,naravno!

    avatar

    05.12.2007. (00:32)    -   -   -   -  

  • (: Anja :)

    dobar je post...kaj je sad?? kak ne kuzite svrhu? dobro..nije važno!!! hehehe ajde...jako mi je dosadno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    05.12.2007. (09:48)    -   -   -   -  

  • (: Anja :)

    pa da malo komentiram...hehehe, tj hahaha da ne bi bilo...
    aj vidimo se................................u paklu....
    ajde pozzzzzzzzzzzzzzzz

    avatar

    05.12.2007. (09:49)    -   -   -   -  

  • *shtekica*

    ..kakvo labelo?!..hee..nisam to bila ja..
    ..il mozda jesam ak sam bila pod susom..pa se ne sjecam..
    ..neznam..

    avatar

    05.12.2007. (11:56)    -   -   -   -  

  • Mr.XY

    NOVOSTI.......................

    avatar

    05.12.2007. (13:34)    -   -   -   -  

  • Mr.XY

    e,bi te mogel molit za jednu uslugu .....dobil sam savjet da joj dam neku čokoladu pošto je sutra sveti nikola i da ju pošaljem prek nekog frenda,al meni ti je najbolji frend moj bratić koji već ima dosje i opal je već 2 razreda,a ostali frendovi mi bi se sam smijali...........ajd ja napišem poruku a ti to prepiši na najobičniji papir
    i kupi čokoladu ,vratim ti novce prek frenda,nebum te zajebal..........i onda to daš nekomu s kim ide u razred!
    Vraćam definitivno 10 kn a more i više....ovisi o dogovoru, napišem ti poruku na svom blogu ako prihvačaš ispunitii ovu uslugu.........

    avatar

    05.12.2007. (21:06)    -   -   -   -  

  • 100vrag

    samo malo, koga ide ova poruka o čokoladi i to? ide mene ili..........

    avatar

    05.12.2007. (21:10)    -   -   -   -  

  • Mr.XY

    ide onom koji ima veća muda pa se vi sad javljajte.......:)

    avatar

    05.12.2007. (21:13)    -   -   -   -  

učitavam...