Komentari

paliangeo.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • arkangel

    ey
    (U PETAK CE TE POLJUBITI OSOBA KOJA TE VOLI NESMIJES PREKIDAT OVAJ LANAC ZATO KOPIRAJ TEKST I POSALJI GA ZA 143 MINUTA NA NA 15 ADRESA A KAD POSALJES PRITISNI F6 I VIDJET CES SVOJE IME NA MONITORU I VELIKIM SLOVIMA ISPISANO IME TVOJE LJUBAVI )

    avatar

    03.12.2007. (11:39)    -   -   -   -  

  • arkangel

    e jesu li tebi ovi spellovu uspjel
    ja sam probala jedan i nist
    ev ovaj (Koristan spell...)
    ajd please odg

    avatar

    03.12.2007. (12:00)    -   -   -   -  

  • Magija, crna, bjela, visoka

    ovak ne kužim kaj očeš sa korisnim spelom
    drugo nije spell amo napraviti kaj piše i zrecitirati i sve gotovo
    moraš meditirati i imati snage razumjevati što pričaš
    moraš imati vjere u sebe i u magiju

    avatar

    03.12.2007. (15:01)    -   -   -   -  

  • anonimac

    A daj mi reci kak se oslobodit Islama? Ili Hinduizma? A daj ne seri.... jer buš videl svog boga ak ti ja egzorcizam napravim.

    avatar

    04.12.2007. (02:52)    -   -   -   -  

  • Magija, crna, bjela, visoka

    molim da ne dolazite na moj blog ako ne vjerujete u magiju ako imate nešto protiv magije i drugih religija

    avatar

    05.12.2007. (18:58)    -   -   -   -  

  • anonimac

    kaj onda pišeš blog ak ti smeta kritika....

    avatar

    06.12.2007. (05:44)    -   -   -   -  

  • Magija, crna, bjela, visoka

    jedno je kritika drugo je to kaj serete
    ak ne vjeruješ onda nemoj iti na takve starnice i bok
    a ne kaj sereš i takve strvari
    kak bi se ti osječal da ti ja dojdem ispred crkve i počnem srati po vama

    avatar

    06.12.2007. (09:01)    -   -   -   -  

  • TREX

    gle nevrijeđam tvoju magiju ni niš razumijem se dosta u to neke stvari na tvom blogu nisu posve istinite(bez uvrede) bavim se i gorim stvarima od magije lovom na nešto što sotonisti smatraju izumrlim zato nemoj previše ljudima otkrivat o magiji jel ako neko neš fula nebude dobro jel bu mrtav demoni i ostale stvari su drugačije od duhova i moje vrlo dobre stvari ako imaš msn pošalji mi ga na moju email adresu zvonimir.matovina@gmail.com

    avatar

    29.12.2008. (03:38)    -   -   -   -  

  • TREX

    molim te javi se

    avatar

    29.12.2008. (03:39)    -   -   -   -  

  • Archanya

    Slazem se sa trexom.......i ja se dosta duo bavim time....i puno gorim stvarima od ovih.....a to sta si ti napisa bas sve i nije istina...... s ovakvim stvarima se ne zajebava....bavim se odavno i sama se uvjerila u neke stvari i nikada nebi prestala biti ono sto jesam.....

    avatar

    27.10.2009. (19:30)    -   -   -   -  

  • TREX

    Archanya neprestaje se biti ono sto jesi nikada stim stvarima se igra ako znas a ne ako neznas opeko sam se vise puta samo treba oprezno i sigurno sa znanjem a gluposti se u tome ne trpe tako da se ja stlažem stobom u potpunosti...hvala

    avatar

    19.01.2011. (18:22)    -   -   -   -  

  • anonimka

    Moramo li se odreci svoke vjere kako bi nam carolije djelovale?

    avatar

    05.01.2015. (00:10)    -   -   -   -  

  • anonimka

    *svoje

    avatar

    05.01.2015. (00:10)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...