Komentari

rocklive.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • KUD idijoti tud i ja!!!

    posjeti nas forum...rasprawi sa ljudima o onome sto te muci...nowi smo i u potrazi za chlanowima... swrati i registriraj se..tebe nishta ne koshta a nama che biti drago da smo dobili nowog chlana...

    forum

    avatar

    28.11.2007. (19:37)    -   -   -   -  

  • dabach

    Bas sam si mislil pa di si ti, zakaj te u protekla dva dana nije bilo na msn-u, a prije ja nisam bil na msn-u zbog faksa i poslova kaj obavljam. Vidim da opet nisi nekak raspoložena, za ove stvari dole se ne brini nisam niti ja puno drugaćiji, ja dok vidim auto pogledam na tablicu i znaš one oznake kaj pišu kao npr BL ili EG, ja si zamislim da su to kratice za npr bl budala luda (to je moja tablica na škodi) ili EG Evo gajšaka (to je gajšakova tablica), ponoći sanjam Sanadera (kolko je to normano ha?) , po cele dane slušam opere i gledam mjuzikle, a u slobodno vreme vani štiham po hladnoći (evo baš sad idem), vecina ljudi bi rekla da sam poludel, a možda i jesam a kaj se tice posta zbilja mi nis pametno ne pada na pamet pa nebum jos nis pisal.
    Kaj se tiće greška u postu, ja sam isto imal takav problem pa sam se odlučil napisati prvo u wordu post jer tam imam ispravljanje greška tj. on mi pokaže di sam napravil grešku pa ju ja ispravim a onda skopiram na blog, mislim da ti je to najpametnije a ak ti nemaš te opcije u wordu javi se meni ja ti imam na cd-u.
    To je to, idemo dalje a sad kud, nemam pojma, moguće u propast jer ne vjerujem da nekud dobro idemo.
    Boooooooooooooooooook

    avatar

    29.11.2007. (10:36)    -   -   -   -  

  • sspregrada

    Pozdrav!
    Otvoren je novi blog o sspregradi!
    Dođi, pogledaj i ostavi svoje mišljenje.

    Nadam se da ćemo se još čitati.

    avatar

    29.11.2007. (13:37)    -   -   -   -  

  • Rubi M.

    kaj se tiče maltretiranja...
    pripremam osvetu.. sam da znaš :D

    avatar

    29.11.2007. (16:51)    -   -   -   -  

  • CuRiCa BeZ pJeGiCa

    ej...........i ja znam ponekad znam dugo buljiti u neko točku,izgleda ko da o nečemu razmišljam,al uopće nije tak,već mi se mozak tam negde pase.................
    nisi čudna,svi imamo neke fraze koje su drugima čudne.
    na primjer ja ne volim jesti palačinke kad su mi na krivu stranu okrenute,ali hello?kaj postoji parava i kriva strana palačinka..................ah pričam gluposti............pusa

    avatar

    09.12.2007. (11:31)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...