Komentari

time4change.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • *MaRtInA*

    ey... ti si ko moj tata:)...i on mrzi hdz

    avatar

    24.11.2007. (12:15)    -   -   -   -  

  • *MaRtInA*

    tak ga svaki put pred izbore seru i seru, ko da smo mi glupi...
    to kaj nemamo za sat kakav ima sanader nemora znacit da cemo
    placat neke glupe poreze i da ce dio tih novca ic opet
    smranaderu u dzep, za sat... kak me nervira s tim satovima... grrrr

    avatar

    24.11.2007. (12:17)    -   -   -   -  

  • *MaRtInA*

    HDZ
    dr. ivo sanader
    Idemo dalje...unistavat i prodavat hrvatsku

    avatar

    24.11.2007. (12:18)    -   -   -   -  

  • *MaRtInA*

    mozete mislit kaj ocete o meni, kao kaj ja tu pisem a nemam pojma...
    halooo... i ja gledam tv i citam novine, znam neke stvari...

    avatar

    24.11.2007. (12:19)    -   -   -   -  

  • outlawidisorderly

    Da ti odg, na anketno pitanje...mislim da je stvarno
    super to što si vjeran i odlučan svojim stavovima....
    večina ljudi koje ja znam će glasat za sdp....
    ali da se mene oita je bi glasala za zelenu stranku.
    Oni su mi favoriti.
    Hvala za pomoć.
    Stavila sam si anketu,
    možda stavim i par slika......
    zahvaljujući tebi.
    I ona knjiga snaga utopije govori samo o
    tome kako drugi imaju predrasude prema alf-u i kak
    ljudi imaju krivo mišljenje.A i knjiga
    je je napisana samo po stavovima tog dečka uz
    pomoć dokaza,povijesnih materijala i njemu sličnih drugih ljudi......
    da te pitam...dali je tebi teško kao meni imat te stavove prema svemu
    ,ta želja da budeš bolji i drugačiji dali ti je teško????
    Dali ljudi oko tebe zapravo shvaćaju kako si pametan?
    ili te samo kritiziraju jer misle da si u krivu?
    dali misle da je to samo hir ili buntovništvo?
    U mom slučaju da.
    Ali ja smatram da je znanje jedino što ti nitko ne može oduzeti ,
    to je jedina stvar koju trebaš imati
    da bi išao dalje.
    p.s. ne volim politiku baš zbog laži......tako
    da niti ne volim pičati o politici jer svi samo hoće ono što je najbolje za njih a
    briga ih za budućnost....
    još jednom tnx,
    Maša

    avatar

    24.11.2007. (17:04)    -   -   -   -  

  • ¤ mateea ¤

    njet mi vrijedat hdz

    avatar

    24.11.2007. (23:35)    -   -   -   -  

  • ¤ mateea ¤

    no-no

    avatar

    24.11.2007. (23:35)    -   -   -   -  

  • ¤ mateea ¤

    IDEMO DALJE

    avatar

    24.11.2007. (23:36)    -   -   -   -  

  • ANIMAL LIBERATION!!!

    STO DALJE

    avatar

    25.11.2007. (13:33)    -   -   -   -  

  • HDZ

    SDP JE SRANJE........I TI SI DEBIL KONJINO GLUPA PEDERSKA,,,,,,,,,,,JEBOTE SDP..........DA JE SDP PRAVI TI DEBILI BI
    NPR...POBJEDILI,,,,HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAA

    avatar

    11.01.2008. (17:50)    -   -   -   -  

  • HDZ

    IDEMO DALJE

    avatar

    11.01.2008. (17:50)    -   -   -   -  

  • ANIMAL LIBERATION!!!

    mislis dolje?

    avatar

    08.02.2008. (00:02)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...