Komentari

time4change.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • outlawidisorderly

    E,da...ono nije moj blog nego sam ja
    bila kod frendice na internetu.....i tad sam ti ostavila
    kom.To je blog od moje frendice Sanchy,tj. Sanele.
    Pila bih sojino mlijeko ali
    ne znam gdje da ga kupim....
    inače kada pijem mlijeko pijem domaće...
    jer onda znam pod kojim je uvijetima "došlo"
    u moju čašu i znam da od krave nije oduzeto
    tele(kao u industriji),da bi bilo više mlijeka...
    i znam da životinje nisu tovljene kojekakvim
    kemikalijam....itd.
    Ja sam ti iz Ivanića,tj.živim pokraj njega u
    Cagincu.

    avatar

    25.11.2007. (20:38)    -   -   -   -  

  • outlawidisorderly

    E,da...ono nije moj blog nego sam ja
    bila kod frendice na internetu.....i tad sam ti ostavila
    kom.To je blog od moje frendice Sanchy,tj. Sanele.
    Pila bih sojino mlijeko ali
    ne znam gdje da ga kupim....
    inače kada pijem mlijeko pijem domaće...
    jer onda znam pod kojim je uvijetima "došlo"
    u moju čašu i znam da od krave nije oduzeto
    tele(kao u industriji),da bi bilo više mlijeka...
    i znam da životinje nisu tovljene kojekakvim
    kemikalijam....itd.
    Ja sam ti iz Ivanića,tj.živim pokraj njega u
    Cagincu.

    avatar

    25.11.2007. (20:40)    -   -   -   -  

  • outlawidisorderly

    A kamo ćeš ti?
    mislim dali si već u alf-u
    ili ćeš tek kasnije se učlanit?
    I kamo ti preporučuješ?
    Jer ja hoću nešto poduzet.
    Dosta mi je već ljudima
    "pilit" o tome i ić im na živce....
    nego hoću već nešto napravit.
    Maša

    avatar

    25.11.2007. (20:42)    -   -   -   -  

  • outlawidisorderly

    A kak se zoveš?
    ako smijem znat.
    I odakle si ti?
    Ja idem na tu glupu eko
    grupu ali mi ide na jetra jel se svi drugi na znaju
    organizirat a i profa je glupa
    i tak ne učinimo ništa posebno.
    Ja sam imal puno prijedloga...
    htjela sam i da protestiramo i da radimo istraživanja...
    a ne.Nego pišemo neke ušljive plakate i tak.
    Jel se mogu potpisat peticije ako nisi punoljetan?

    avatar

    25.11.2007. (21:13)    -   -   -   -  

  • ANIMAL LIBERATION!!!

    pa imas post o meni.....
    ove kod care2 se mogu.....a druge ne

    avatar

    25.11.2007. (22:14)    -   -   -   -  

  • outlawidisorderly

    Vidim da već dugo
    nisi bio na blogu niti
    si objavio novi post...
    javi se kad objaviš.
    pozz
    maša

    avatar

    27.11.2007. (16:10)    -   -   -   -  

  • LuSi

    ej lucija je i pogledala sam blog da se nebi ljutio i super je al meni nije previše zanimljiv. sve ok kaj si vegetarijanac i postujem to al mogo bi malo pisat o necem drugom. kao npr.o ekipi sa španjolskog lol a ne samo o životinjama i SDP premda mi je Milanović susjed.

    avatar

    21.12.2007. (21:16)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...