Komentari

time4change.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • outlawidisorderly

    Slašem se sa tobom.....svi misle na nešto
    treće....misle na ono što nemaju a ne vide ono što
    im je pred nosom i ono što tako bezmarno uništavaju.
    Cela je jedan moj frend.Kao neki anarhist...
    ma užas...nema pojma,sve brije po svom
    i misli da je to anarhija....
    A anarhija je nešto sasvim peto!!!
    Jel voliš čitat knjige?
    mislila sam na svom blogu preporučit ljudima neke.....
    Maša

    avatar

    22.11.2007. (07:43)    -   -   -   -  

  • Girl Dizajn...

    ej!

    avatar

    22.11.2007. (21:05)    -   -   -   -  

  • *MaRtInA*

    cek..krivi link:P

    avatar

    22.11.2007. (21:07)    -   -   -   -  

  • *MaRtInA*

    fakat istina...
    nas bas briga...uopse ne kuzimo... kaj je nas zivot od 70 god. neki to nece ni dozivjet,
    sam se brinemo za sadašnjost i za sebe, a za buducnost i svoje
    potomke bas nas briga. oni ce zivjet u svjetu koji mi sad upropastavamo...
    nije fer... da je bar nekog briga... neki znanstvenici se trude izmislit
    neka goriva koja nece zagadivat okolis (ima ono bio, al niko to skoro i ne koristi) al nejde to tak ko po
    spagi... a to kaj traze pametnije.. bolje nek se brinu za sebe
    a ne da trose novac na nekaj kaj nije sigurno da postoji, ja vjerujem da postoje izvanzemaljci..
    al da su htjeli (ako su inteligentniji od nas) da ih vidimo vec bi namu miru dosli,
    al mozda imaju razloga zas nece doc...

    ok...dosta... uzivila sam se u temu:)..

    avatar

    22.11.2007. (21:14)    -   -   -   -  

  • *MaRtInA*

    i jos nesto.. kak smo krenuli s ubijanjem zivotinja, nece ih vise ni
    ostat dovoljno...a ni biljka da poprave bar nes kaj mi ispistamo u zrak...

    avatar

    22.11.2007. (21:17)    -   -   -   -  

  • *MaRtInA*

    idem... bokac!!!

    avatar

    22.11.2007. (21:18)    -   -   -   -  

  • outlawidisorderly

    Ej,hoćeš my probat objasnit
    kak si anketu stavio na blog?
    Kad si već tak počeo čitat evo odmah ću ti preporučit
    svoju najdražu knjigu;
    Mi djeca s kolodvora ZOO,
    ako ju već nisi pročitao.
    Čekam tvoj novi post.
    I ja imam ovaj vid.-
    los fastidios-animal lireration na kompu.
    Otkud tebi?
    e...da kak se slike stavljaju na blog???'
    ako nisi prezauzet da bi mi odg.
    Maša

    avatar

    23.11.2007. (08:37)    -   -   -   -  

  • just4u

    ej...još nisi objavio novi post!!!
    hvala na pomoći oko slika i anketa!!!!!!!

    Hvala na suosjećajnost u vezi s
    natjecajem iz odbojke.
    Ti si prvi koji se trudio da mi uopće objasni kak
    da sataim slike....
    tnx.
    Još ti se javim kad stavim slike i anketu pa
    svakako skokni do mene i pročitaj,
    a kad ti objaviš novi post ja ću odma
    pročitat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maša

    avatar

    23.11.2007. (18:37)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...