Komentari

nkposavina.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • prgavo seljačko stvorenje

    Ne želim ući u nikakav konflikt sa bilo kime iz Velike Kopanice,
    jer nogometni klub poštujem i sve to, ali mislim da ste nezasluženo došli na prvo mjesto.
    Mito i korupcija su se ušuljali u sve to. Pa evo primjera: kada je Posavina
    gostovala ovdje u Kruševici te igrala protiv Graničara, bilo je to 30. 9.,
    svi smo mogli vidjeti da je utakmica bila prodana. Jer onakvo bezazleno suđenje
    (suđenje penala kojeg nije bilo, začudujuća velika razlika u kartonima
    između te dvije ekipe...) ne može se opravdati riječima "I suci imaju svoje loše dane".
    Ima još takvih situacija, no, jedna je sasvim dovoljna.
    Jasno, svatko želi biti prvak i najbolji, ali to se treba pošteno zaslužit.

    Pisala sam referat o Velikoj Kopanici, pa me zato godina osnovanja NK Posavine
    zanimala, ali sam je i saznala prije nego ste mi je vi dali.

    Svima je čudno što se jedna cura zanima za nogomet,
    pa tako i vama. Iznimke uvijek postoje, zar ne?

    P.S. Znate li je l' Ivan Ergotić što u rodu Igoru Ergotiću?

    Pozdrav.

    avatar

    19.11.2007. (14:51)    -   -   -   -  

  • Edy

    Posavina je zasluzeno osvojila prvo mjesto

    avatar

    03.12.2007. (07:37)    -   -   -   -  

  • Edy

    NK posavina - PRVACI ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

    avatar

    03.12.2007. (07:38)    -   -   -   -  

  • prgavo seljačko stvorenje

    Očekujem odgovor na svoje pitanje.

    avatar

    04.12.2007. (21:32)    -   -   -   -  

  • bitch

    Slažem se sa seljančicom. Kopanica nema pojma o igri,a na 1. mjestu, veliku igru u tome igraju pare. Mislim da toga dosta znam i da sam dosta toga vidjela. Kad će biti novi post?? Nemojte to shvatiti kao neku uvrede to je samo moje misljenje. Sorry ako sam koga uvrijedila.
    Pusa

    avatar

    11.02.2008. (18:36)    -   -   -   -  

  • teo cutura

    ma treba kopancane naguzit.!!!

    avatar

    28.02.2008. (09:17)    -   -   -   -  

  • ja

    Vama je samo krivo što je Kopanica prva!

    avatar

    15.06.2008. (14:27)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...