Komentari

time4change.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • *MaRtInA*

    prva

    avatar

    17.11.2007. (21:33)    -   -   -   -  

  • *MaRtInA*

    evo ostavljam komove.... bas super razlozi

    avatar

    17.11.2007. (21:33)    -   -   -   -  

  • *MaRtInA*

    pa da, u razvoju si

    avatar

    17.11.2007. (21:34)    -   -   -   -  

  • *MaRtInA*

    hihi

    avatar

    17.11.2007. (21:34)    -   -   -   -  

  • *MaRtInA*

    pisem sranja, idem

    avatar

    17.11.2007. (21:34)    -   -   -   -  

  • *MaRtInA*

    pa paaa!!!

    avatar

    17.11.2007. (21:35)    -   -   -   -  

  • outlawidisorderly

    Slušaj ...ja sam isto veggie i mlada sam,tj. u pubertetu.
    ..Prvih par mjeseci sam skrivala svoje vegeterijanstvo
    jer sam znala kakav stav moja mama ima prema tome
    ,jer je moj brat prije bio veggie....
    A kad je doznala htjela me poslat u
    ustanovu za poremećaj u prehrani ali ja
    sam svejedno ostala hladnokrvna i pokazala
    joj svojom dosljednošću da to nije samo hir
    i sada mi ona kuha soju i ne svađamo se oko toga.
    ..ali treba vremena.
    Kao prvo to trebaš učiniti zbog
    sebe a ne zbog nekog drugog.
    Ja sam pročitala u jednom znanstvenom časopisu
    u školi da tijelo čovjeka ima sva obilježja biljojeda i
    da jedenje mesa oštećuje bubreg i jetru....
    Maša

    avatar

    19.11.2007. (09:05)    -   -   -   -  

  • Green

    Meso ti fakat nije potrebno...ja sam vege 2 godine, tj. od svoje 15. Kombiniraj u jelima žitarice i mahunarke i nemaš problema. Više informacija na www.prijatelji-zivotinja.hr
    Keep fighting 4 animal rights!!!

    avatar

    12.04.2008. (13:09)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...