Komentari

paliangeo.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • mala glumica

    ej!!!
    prva!!!
    fora blog!!!
    svrati i komaj me!!!
    pozz!!!

    avatar

    16.11.2007. (14:05)    -   -   -   -  

  • ....isuse moj...

    ti si neka glupaca i ne pljuj naseg boga....ak ne vjerujes u njega...GLUPACO!!!

    avatar

    17.11.2007. (20:25)    -   -   -   -  

  • Magija, crna, bjela, visoka

    prvo muško sam
    drugo ja ne pljujem ničijeg boga
    a kakav si ti to krščanin koji krši božju zapovjed ne izgovori imesvoga boga uzalud
    sotonizam nema veze sa nikakvim krščanstvom u sotonizmu se ne vjeruje da bog uopče ne postoji
    i ja sam krščan i ovo pišem samo da bi ljude naučio nešto o magiji a ne kako je krščani prikazuju
    ja sam živ i moja obitelj us pomoč magije svi smo dobili sidu a magija nas je izlječila tj ja sam izgovotio čaroliju (spell) i zato sam živ

    avatar

    18.11.2007. (20:27)    -   -   -   -  

  • Sarah

    voljela bi da malo više dajete instrukcija o magiji u peaksi,rituale,spelove itd.Hvala!

    avatar

    21.03.2009. (15:23)    -   -   -   -  

  • otkrivenje

    zanima me dal ovaj blog jos funkcionira, i da mi se vlasnik istog javi kako bi razmijenili iskustva

    avatar

    12.05.2013. (19:15)    -   -   -   -  

  • Gaga.

    Kroz,učenje lagano upoznajem svojeg gospodara .kada budem spremna pokloniću mu se . Jer je jedino moj gospodar vredan da ispred njega klečim ,a to nije hrist .nesmem da izgovorim ime mojeg gospoda, jer sam uprljana nečim čega želim zaista da se oslobodim.pozdrav.

    avatar

    07.12.2015. (20:55)    -   -   -   -  

  • miki

    Bog postoji đavao postoji Bog je jači od đavla

    avatar

    29.12.2018. (11:42)    -   -   -   -  

  • miki

    od Božje kazne tebe neće nikakva magija spasit

    avatar

    29.12.2018. (11:43)    -   -   -   -  

  • miki

    Zazovimo Duha Božjeg: Gospodine, molimo te za novo
    izliće Duha Svetoga. Ne znamo što tražimo, ali bez Tvoga
    Svetoga Duha ne možemo.
    O Gospodine otvori Nebesa. I prospi po našim dušama
    prah svojih milosti, darova, svojih plodova i karizmi. Dođi
    Duše Sveti,... dodirni moje srce kako bih mogao ljubiti
    Isusa. Mariju. Crkvu. Cijeli svijet. O Dođi Duše Sveti
    dodirni moje usne, udijeli... mi dar molitve. Dođi Duše
    Sveti, diši u meni. O Dođi Duše Sveti, rastopi moje ledeno
    srce. Dođi Duše Sveti, zapali nas iznutra ognjem svoje
    Božanske Ljubavi. Dođi Duše mudrosti i nježnosti. O dođi
    Duše razumijevanja, Duše svjetlosti. Dođi Duše Sveti,
    udijeli mi mir, udijeli mi spoznaju da znam što znači biti
    katolik, što znači biti kršćanin. Udijeli nam Gospodine
    milost da te možemo radosno slaviti.
    Da budemo radosni kršćani. Molimo te oslobodi nas od
    svake tuge i žalosti. Svakoga straha i tjeskobe. Isuse, ja te
    molim da obnoviš u nama snagu sedam svetih
    sakramenata, sedam darova Duha Svetoga. Molimo te
    osobito večeras, ojačaj našu vjeru. Dodirni potpuno naša
    srca. Molimo za raskajano srce, za obraćenje. Isuse,
    molimo te i za sve darove o kojima govori Sveti Pavao. Za
    dar molitve u jezicima, za darove kliktanja u jezicima,
    darove proroštva, razlučivanja duhova, za darove
    propovijedanja i poučavanja. Dođi Duše Sveti sa svojom
    vatrom. Neka tvoja snaga, tvoj Oganj, spusti se na
    svakoga od nas. To te sve molimo po moćnom zagovoru
    naše Nebeske Majke, kraljice naših srdaca, Kraljice
    anđela.

    avatar

    29.12.2018. (11:47)    -   -   -   -  

  • miki

    Zaklinjem te, necisti duse, svaka protivnikova na-
    valo, svaka utvaro, svaka ceto, u ime Oospodina
    nasega Isusa + Krista iskorijeni se i odstupi od ovoga
    stvorenja Boijega. + Onaj ti zapovijeda, koji ti je
    naredio, da s nebeskih visina potones u bezdan. Onaj
    ti zapovijeda, koji je zapovijedao moru, vjetrovima i
    olujama. Cuj dakle i boj se, sotono, neprijatelju vjere,
    dusmanine roda ljudskoga, nositelju smrti, otimacu
    ž
    ivota, odbijacu pravde, korijene zala, poticatelju na
    opacine, zavodnice ljudi, izdajnice narodA, buditelju
    zavisti, izvore lakomosti, uzroce nesloge, nosioce
    boli! Sto stojis i opires se, kad znas, da Krist
    spodin rusi putove tvoje? Onoga se boj, koji je u Izaku zrtvovan, u Josipu prodan, u jaganjeu ubijen, u
    covjeku razapet i koji je potom slavno pobijedio
    pakao. .Odlazi
    dakle u ime 0 +ca i Si + na i Duha +Svetoga,
    daj mjesto Duhu Svetome po ovom znaku svetoga
    + kriza Isusa Krista Gospodina nasega, koji s Ocem
    i s istim Duhom Svetim zivi i kraljuje Bog po sve
    vijeke vjekova. O. Amen.

    avatar

    29.12.2018. (11:58)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...