Komentari

paliangeo.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • RICH

    šta se mene tiče znam samo za neke demone sa one stranice ali htjeo bi neke prizvat ali nekužim kaj da mu dam za uzvrat a i bojim se smrti

    avatar

    13.09.2008. (01:31)    -   -   -   -  

  • mala maca

    sta da dam zauzvrat demonu ako ga prizovem

    avatar

    11.11.2009. (03:36)    -   -   -   -  

  • johnny from brela

    i mene zanima sta da mu dam za uzvrat i jeli pametno prizivat demona sitria(set) i jeli moze ova molitva: u ime sotone,vladara zemlje i gospodara svemira,koji vlada ovjek i dovjeka,pozivam te da me obasjes paklenom svjetloscu,pozivam te _______(demon)da mi das iskren i jedinstven odgovor,nadam se da sam vrjedan oce.

    avatar

    03.02.2010. (21:10)    -   -   -   -  

  • johnny from brela

    ols da mi neko odgovori tko ima iskostva sa ovime i da proba jer mi se sitri nije nikad ukazao. ali mi se ukazao demon dantalion pls pls pls

    avatar

    03.02.2010. (21:11)    -   -   -   -  

  • vlada

    pozdrav svima.... treba mi pomoc nekog iskusnog sataniste :D ..... hocu da prizovem demona koj ce mi pomoci u porodici jer pre par meseci mi se svet prevrnuo ...nezivi mi se vishe. jer mi moze neko pomoci. neznam shta da dam demonu zqa uzvrat a na netu sam procitao da dam za uizvrat dushu sotoni/luciferu, a zatim kad umrem gorim besrajno u paklui jeli to istina...> ? ? ? plz odgovorite hitno....

    avatar

    18.01.2011. (19:38)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...