Komentari

zanimame.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • striped cat

    Volim i ja tebe ljubice i znas da zivot mi je ispunjeniji od kada tebe znam.

    avatar

    13.11.2007. (14:34)    -   -   -   -  

  • gustokosa

    kao što mi već piše u boksu, ja nisam pobornik prevelikih kompromisa samo da bih s nekim bila dobra, gutanja gluposti samo da ne bih ispala loša...dobro si rekla apsolutno sve, najteže je zapravo ostati dosljedan svojim odlukama ;)) ponekad mora biti crno ili bijelo, ako ti nešto ne paše, nepaše i gotovo. ;))

    avatar

    13.11.2007. (17:38)    -   -   -   -  

  • vampire doll

    ja sam škorpionka.
    i mene lupi.
    i potpuno je jasno da pesimizam je nepotreban.
    Živimo, dišemo- ostalo sve dođe na svoje mjesto i mislim da na tomu trebamo biti zahvalni!
    pozzzzzz

    avatar

    14.11.2007. (08:36)    -   -   -   -  

  • Bigmama

    Ma tko je moju bebu ljutio, ako ga ja dohvatim ! Zašto više nema tvojih komentara na blogu tvoje sestre ? Pa kada ću već nešto skužiti ?

    avatar

    14.11.2007. (09:38)    -   -   -   -  

  • majstorica

    to što drugi forsiraju bed i depresivu ne znači da mora utjecati na tebe. ako je kod tebe sve super ili pak nije ali ti od toga ne radiš veliku stvar, budi ono što jesi, (a kolko sam skužila, skoro pa pljunuta si ja ;)) svojom vedrinom, opraštanjem pomozi ljudima oko sebe i vidjet ćeš. na kraju dana zaspat ćeš u sekundi zato što ti je savjest čista i dan uspješan.
    put on a happy face :)

    a što se tiče mog posta i te situacije, itekako je zauzet

    avatar

    14.11.2007. (12:48)    -   -   -   -  

  • Kinky Kolumnistica

    Vidiš, ja ne volim šlag, pogotovo ne na tortama. Simbolika: sve je relativno :o) Ali da su te neke osobe razočarale, oh da, to mogu shvatiti i mogu zamisliti koliko boli, makar ti ne htjela biti zlopamtilo ili cmizdravica. Ljudski je biti povrijeđen, ali je još više ljudski to nadvladati jer što prije shvatiš da to nije posljednji put da ti netko od bliskih osoba napravi, bit će ti lakše idući put. Meni je ovo saznanje bilo bolno, ali me je ujedno i spasilo :o)

    avatar

    14.11.2007. (14:06)    -   -   -   -  

  • Ema

    stručni prošao!
    akvarij je prekrasan!
    mama šajba mejlove ko nespašena!

    život je zajeban, ali lijep!

    avatar

    14.11.2007. (14:24)    -   -   -   -  

  • 4pištolja

    ljudi ko ljudi. što manje očekuješ, više dobiješ :)

    avatar

    14.11.2007. (18:04)    -   -   -   -  

  • bloganje

    u podznaku sam škorpion
    a razočarala sam se dosta puta, najviše kod ljudi koji se prave kako cijene tuđe mišljenje, pa ako ga rečeš onda se naljute
    pozzz

    avatar

    17.11.2007. (18:52)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...