Komentari

porto.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • Herostrat

    Evo ja ću doći kupiti tvoju knjigu ako mi osiguraš prijevoz do Zabrega. Avionom, naravno. Ma kakvo je to pitanje...naravno da tražim biznis klasu ;)
    Btw, u Dubrovačkoj knjižnici kočopere se obje tvoje knjige, obje su čitane...

    avatar

    09.11.2007. (15:24)    -   -   -   -  

  • Porto

    ideš... ko ima više žigova otraga, leb ili ja?

    avatar

    09.11.2007. (15:28)    -   -   -   -  

  • Herostrat

    Lebovu knjigu sam vidio sam u izlogu Algoritma ali i ta je povučena kad sam intervenirao. u Knjižnici je vidio nisam. Ali je zato imam doma. Autorov primjerak. Jel' me bereš? :)

    avatar

    09.11.2007. (15:39)    -   -   -   -  

  • Porto

    berem, berem... i ja sam nekad kao mladac mažnjavao knjige iz knjižara. olakšavao sam savjest da tako podrivam i rušim jugoslaviju... i eto vidiš, bio sam u pravu, raspala se! ali iz knjižnica, to nisam mogao. u knjižnicama je čitao narod...

    avatar

    09.11.2007. (15:50)    -   -   -   -  

  • knjiški moljac

    cohen i shepard - to znači naći se u dobrom društvu!
    hvala...

    avatar

    10.11.2007. (18:47)    -   -   -   -  

  • Tri Pojma

    bila. knjigu imam. imam i potpis omiljenog autora. njega usput izgubila.

    avatar

    11.11.2007. (19:00)    -   -   -   -  

  • Sudden Sid

    Nabavio ja neku indijska - filozofija - self - help - u - shopping - centru knjigu pa idem vidit jel valja. Bujrum, kolega!

    avatar

    11.11.2007. (22:18)    -   -   -   -  

  • Wall

    Portose, mora da si smršavio, jer te nisam uočio u subotu (((: jedi, nemoj gladovati!!!

    avatar

    12.11.2007. (18:32)    -   -   -   -  

  • Catma

    Porto zaboravila sam lozinku s foruma, možeš mi ju molim te poslati mailom.
    hvala

    avatar

    14.11.2007. (19:40)    -   -   -   -  

  • transmetropolitan

    meni je ove godine interliber djelovao losije nego prijasnjih. nesto je nedostajalo.

    avatar

    16.11.2007. (09:41)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...