Komentari

jasamjednazaljubljenadusha.blog.hr

Dodaj komentar (28)

Marketing


  • EMO princess

    hi hi.... ne volimo većinu istih stvari, sam kaj ja ne volim ni cajke, a baš ni pop i ovo, al whatever.... od tvog izbora mi se sviđa simple plan

    avatar

    08.11.2007. (20:37)    -   -   -   -  

  • ne otvaraj

    > > > >Isprobala sam ? stvarno nevjerovatno sta se dogodilo. Pridrzi se >
    > > >pravila, >
    > > >inace nije zanimljivo!! > > > >Koliko ludo zvucalo?funkcionira.
    > >Isprobajte!!! > > >
    > > >Tema: kineski horoskop > > > >godina zlatnog zmaja zeli ti bogatsvo i
    > >srecu > > >
    > > >pridrzavajte se instrukcija. Nemoj ovome da se smijes, inace ne >
    > > >funkcionira i
    > >pozelit ces, da ovo nikad nisi uradio > > > >odvoji 3 minute i pokusaj ?
    > >zaprepastit
    > >ce te > > > >osoba koja je ovo poslala, pricala je, da se zelja ispunila,
    > >10 minuta >
    > > >nakon > >sto je procitala mejl, ali se nije smijala ovome!!! Igra ima
    > >smijesan > >kraj.
    > > > >Nemoj unaprijed da citas, jednostavno uradi. Treba ti samo 3 minuta ? >
    > > >vrijedi
    > > > >pokusati. > > > > > >Prvo uzmi obicnu olovku i papir. > > > > > > > > >
    > > > > > >
    > > >DODATNA INFORMACIJA: kada dodjes do tocke kada moras da biras imena, >
    > > >obrati > >paznju, da su to ljudi koje trenutno poznajes I slijedi svoju
    > >prvu > >ideju.
    > > > > > > > > > > > > > > > > > > > >Citaj samo po jedan red ? nemoj da
    > >citas
    > >unaprijed, inace nije > >zanimljivo. > > > > > > > > > >Kreni sada! > > > >
    > > > > > > >
    > > > > >Prvo pisi brojeve od 1 do 11 u jednom redu na dole. > >npr. > >2 > >5
    > > > >7 >
    > > >8 > >1 > >4 > >3 > >6 > >9 > >10 > >11 > > > > > > > > > > > > > > > > >
    > > > > > > >
    > > > >Onda pisi pored 1. i 2. dva broja (od 1-11) koja god zelis. > > > > > >
    > > > > > > > >
    > > > > > > > > > >Pored 3. i 7. napisi imena osoba drugog spola. > > > > > >
    > > > > > > >
    > > > > > > > > >Nemoj da gledas unaprijed, inace nece biti ispravno. > > > >
    > > > > > > >
    > > > > > > >Napisi bilo koje ime (od prijatelja ili iz obitelji?) pored 4.,
    > >5. i > >6. > > > > >
    > > > > >Nemoj da se smijes ovome, inace ces da se ljutis sto si to uradio. >
    > > > > > > >
    > > > > > > > > > > > > > >Napisi 4 imena pjesme pored 8., 9., 10. i 11. > > >
    > > > > > > > >
    > > > > > > > > > > > > >Sada zamisli zelju. > > > > > > > > > > > > > > > > >
    > > > > >I sada
    > >dolazi kljuc za igru: > > > > > > > > > > > > > > > > > >Treba tolikom
    > >broju ljudi (koji
    > >je na poziciji 2.) da ispricas igru. > > > > > > > > > >Osobu koja se
    > >nalazi na 3.
    > >poziciji volis. > > > > > > > > > > > > > > > >Osobi pod brojem 7 se divis,
    > >ali nekako
    > >ne uspjevate. > > > > > > > > > > > > > > > >Najvise se brines za osobu pod
    > >4. > >
    > > > > > > > > > > > > > > > > > > > >Osoba pod 5 te vrlo dobro poznaje. > >
    > > > > > > >
    > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > >Osoba pod 6 je tvoja sretna
    > >zvijezda > > >
    > > > > > > > > > > > > > > > > >Pjesma pod 8 najbolje se uklapa uz osobu pod
    > >3. > > >
    > > > > > > > > > > > > > > > > > > >Naziv pjesme pod 9 je pjesma za osobu pod
    > >7 > >
    > > > > > > > > > > > > > > > > > >Pjesma pod 10 najbolje pokazuje tebe. > > >
    > > > > > > >
    > > > > > > > > > > > > > > > > > >I 11. je ta pjesma, koja pokazuje, kako
    > >razmisljas o
    > >zivotu. > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > >Posalji ovo 10 osoba u
    > >roku od sat
    > >vremena od kada ovo citas. Kada > >to > >uradis, ispunit ce ti se zelja,
    > >ako ne,
    > >ispast ce suprotno. Prilicno >cudno, > >ali > >izgleda da funkcionira

    avatar

    08.11.2007. (20:46)    -   -   -   -  

  • ToNka - Malo Đubre

    ey budaloooo :D
    haha..ljepo ljepo..vidim da mi vrijeđaš tamburice
    :'( i operu i klasičnu glazbu..a dobro znaš da mi
    je to naj naj :D

    avatar

    08.11.2007. (21:09)    -   -   -   -  

  • ToNka - Malo Đubre

    šmrcc...ccc....neka neka;
    snaći će tebe kazna ima Boga
    pomolit ću se danas da te ljepo kazni
    kak zaslužuješ :P..nesrećo svijetska
    sutra ću te istuć čim te vidim :D

    ja o tebi ljepo a ti tak meni o tamburicama
    ...ccc...belj xd

    avatar

    08.11.2007. (21:13)    -   -   -   -  

  • ToNka - Malo Đubre

    haha..ne zaboravi da mi moraš reć ime onog
    tvog...khm...;

    sad imam novi materijal za zajebavanje..
    hahah...sama si si kriva..ivančice

    avatar

    08.11.2007. (21:14)    -   -   -   -  

  • ToNka - Malo Đubre

    stavit ću te u linkove al trenutno ne..jer mi se neda
    a neće mi se i dat neko vrijeme ulazit u blogjeditor
    strpise :ć ..

    odoh počinje mi drugo poluvrijeme

    ..UŽIVAJ...zzzz

    avatar

    08.11.2007. (21:15)    -   -   -   -  

  • ×..PePsHaA_D_gLuPaChA..×™

    oj,oj..
    hahaha.. ko bi reko jebote led da ti imas blog:d
    hhh.. sretno ivkaaa.. jbt. :D
    aee viđemooo se.. pusek pusek..

    avatar

    09.11.2007. (18:33)    -   -   -   -  

  • Guns N ' Roses are the best

    super blog...

    avatar

    09.11.2007. (21:51)    -   -   -   -  

  • Guns N ' Roses are the best

    ima dobre stvari....

    avatar

    09.11.2007. (21:51)    -   -   -   -  

  • Guns N ' Roses are the best

    svrati na moj blog i komaj plizzzzz!

    avatar

    09.11.2007. (21:51)    -   -   -   -  

  • ....* Melita*....

    Ehej...super blog za početak... =)
    ajd svrati...pussa

    avatar

    10.11.2007. (18:14)    -   -   -   -  

  • *...Deica...*

    ej mala,imam novi post,pa navrati........pusek,vojim te

    avatar

    12.11.2007. (15:29)    -   -   -   -  

  • o°O°o...:::×X×Đuka×X×:::...o°O°o

    ey stara.. blog ti je legendaran.. fala na komentaru... chitamo se naravno.. ;) ajde puss.. :)

    avatar

    12.11.2007. (19:56)    -   -   -   -  

  • ˝Łudj@k łz bj€Ł¤v@r@

    dobar blog...e koji si ti raz,a,b,c,d...ja sam iz a ratza

    avatar

    13.11.2007. (16:52)    -   -   -   -  

  • ˝Łudj@k łz bj€Ł¤v@r@

    ajd dođi do mene i komentiraj...pozzzzzzz

    avatar

    13.11.2007. (16:53)    -   -   -   -  

  • ..Ja Sam Jedna Budala..

    e ljudi nemojte mi više tu ostavljat komentare..jer sam zaboravila kor ime..pa..nemogu ga se sjetit..i onda sam morala napravit novi blog..

    moj novi blog...klik..

    to je nov adresa..tak da..od sad tu komajte..

    ajde pusa..i pozz od mene..

    avatar

    13.11.2007. (18:01)    -   -   -   -  

  • dark girl from bj

    eeeeeej!
    vidiš,proradio mi net /konačno/...
    sad još post trebam napisat...a jbg...stignem:D...
    ugl...kak si mi ti??
    vidimo se...
    kiss & pozz...
    p.s:jesi možd dobila ono posvjedočenje?nisam još ništ pitala,no uglavnom:D...stignem i to xD...

    avatar

    13.11.2007. (18:15)    -   -   -   -  

  • bijela i crna ruža rastu zajedno

    cool blog

    avatar

    14.11.2007. (15:51)    -   -   -   -  

  • bijela i crna ruža rastu zajedno

    jako dobre slike

    avatar

    14.11.2007. (15:51)    -   -   -   -  

  • bijela i crna ruža rastu zajedno

    bok

    avatar

    14.11.2007. (15:51)    -   -   -   -  

  • cruela

    ..đubre jedno ebb-wsko i ti imas blog, a nisi ni rekla :)..
    ..ajt, citam te..
    ..i sad ste me sjebale da moram naprawit blog :)..
    ..puss, polowič :)

    avatar

    17.11.2007. (17:20)    -   -   -   -  

  • *cruella

    ..kao sto rekoh, tu je blog :)..

    avatar

    17.11.2007. (18:51)    -   -   -   -  

  • horvaticaaaaaa

    ej ivana,pa disi ti meni....
    ej dea i ja smo isto napravile blog.adresa ti je dae&ivazauvijek,pa svrati,please....
    naam se da ides u grad,ajd molim te,bit ce zakon..ak nemas s kim javi se dei da ides s nama....
    pusek veliki salje ti iva..hehehehe
    bay :)

    avatar

    28.11.2007. (19:07)    -   -   -   -  

  • ×°×°LaRiCa°×°×

    hey
    fora blog
    žurim
    sljedeči ču ti put komat više
    pozz
    svrati

    avatar

    25.03.2008. (12:01)    -   -   -   -  

  • luudnica

    joj ovih emo sranja!! :S

    avatar

    23.08.2008. (18:25)    -   -   -   -  

učitavam...