Komentari

paliangeo.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • punoo zabave

    ok ako stignem

    avatar

    14.11.2007. (19:27)    -   -   -   -  

  • ja

    s ovim nema zezanja. . .

    avatar

    04.02.2010. (22:06)    -   -   -   -  

  • Marko

    Kontaktirala sam razne ljude, isla kod svakakvih vracara, astrologa, gledali su mi u kafu, dlan , pasulj....Ali bezuspesno
    Bila sam silovana kao dete, ostavili su me roditelji, jednom rečju nisam imala nikakav pravac u zivotu.
    Udala sam se i rodila 4 dece iz tri braka.Ni jedan brak mi nije uspesan.
    I slucajno mi drugarica kaze da joj je neka Renata pomogla, iskreno ja joj nisam verovala.I nekako ona mene natera i evo zahvalna sam i drugarici i Renati
    Hvala joj, imam decka koji je prihvatio moju decu i pruza mi ljubav koju nisam imala do sad.

    Do nje mozete doci putem vibera i vacapa +385923813830

    avatar

    19.01.2019. (20:20)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...