Komentari

dubravaklosharice.blog.hr

Dodaj komentar (23)

Marketing


  • RomanČica [

    Ana...
    Meni je žao zbog toga jer su me cijeli Granešinski Novaki zapamtili po tome što sam plakala jučer i napila se, po prvi put u životu, zbog dečka koji me stvarno, NIJE vrijedan...
    Žao mi je zbog toga jer sam ga vidjela u Dubravi, što sam mu rekla previše toga...
    Žao mi je što mi nije imao šta za reći, nije me imao snage pogledat u oči...
    Žao mi je što sam ispala u njegovim očima zadnja pijandura...
    Žao mi je što mi je jedino rekao "Romana, šta to radiš iz sebe?"
    Žao mi je što me sad negdje sažaljeva u sebi, i govori kako sam glupa osoba...
    Ali jedino mi je drago što njegovi sada znaju kakva je osoba...
    Pola Granešinskih Novaka me sada zna...
    Ako ne kao curu koja je bila s njim, onda već kao njegovu bivšu...
    Kralj i Majer sad misle sve najgore o meni...
    Ponašala sam se ko zadnje smeće...
    A Hrvoje... Samo je pognuo glavu, i bilo ga je sram...
    Sram mene, koja sam ga voljela kao sve skupa na ovom svijetu...
    A sada... Okončala sam priču o tome...
    Istina je... ONO ŠTA TE NE UBIJE, OJAČA TE.
    Ojačao me... Hrvoje me ojačao... Sigurno... U meni sve titri sada...
    Vjeruj mi Ana, ja tebi nemam šta oprostiti...
    Bila si uz mene i zato ti veliko HVALA...

    avatar

    28.10.2007. (10:10)    -   -   -   -  

  • KrAljiČkAaAa

    ej

    avatar

    01.11.2007. (16:26)    -   -   -   -  

  • KrAljiČkAaAa

    evo me malo do tebe....

    avatar

    01.11.2007. (16:27)    -   -   -   -  

  • KrAljiČkAaAa

    i kak si kaj??

    avatar

    01.11.2007. (16:27)    -   -   -   -  

  • KrAljiČkAaAa

    eto našla sam malo vremena da svratim....i tak...napisat ću post....sljedeći tjedan..idem sad....uživaj.-..ljubim te puffa boook

    avatar

    01.11.2007. (16:29)    -   -   -   -  

  • Cura iz Novaka

    kuje glupe,mamu li vam jebem kurvinsku na današnji dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    01.11.2007. (17:02)    -   -   -   -  

  • vrbanka

    ej,koja je ta cura iz novaka

    avatar

    01.11.2007. (21:45)    -   -   -   -  

  • vrbanka

    nego,hvala na komićima,navrati do mene

    avatar

    01.11.2007. (21:45)    -   -   -   -  

  • vrbanka

    kisssssssssssssssssssssssssss

    avatar

    01.11.2007. (21:46)    -   -   -   -  

  • SLAVUJ

    BRAVO BRAVO

    avatar

    05.11.2007. (12:23)    -   -   -   -  

  • benčica_

    hahahahahahha.....gle koja mi se to javila...a daj reci molim te koja si ti to iz novaka...neka povucena curica koja nema pametnijeg posla nego pljuvat po ljudima koje ocito mrzi...GLEDAJ CURO DRAGA..JA TI NISAM KRIVA STA TE CIJELO DRUSTVO MOZDA ODJEBALO IL MOZDA JER ME MRZIS....OCITO SAM PUNO BOLJA OD TEBE U NEKIM STVARIMA PA IMAS DODATAN RAZLOG DA ME MRZIS.....al kad zaznam ko si.....il ak ti slucajno kazes al ne vjerujem jer vidim da se bojis...neznam ceg al ok...vjeruj sve ovo cu ti rec u facu....
    pa neces bit cura iz novaka neko cura s mirosevca...ako razumijes....
    i ak me znas....onda znas kakva sam kad poludim...
    na krivu si se namjerila srceko....
    ljubim te
    BENČICA

    avatar

    05.11.2007. (22:29)    -   -   -   -  

  • Gangsterica_blog

    koja se to kuja javila mojoj kumici ??? jebem li ti mater glupu , ajd se predstavi kozetino jebena !!!!! jesi me cula , ajd ak imas muda kad me sretnes na cesti probaj me pozdravit i rec da si to ti ... ostat cemo si jako jako dobre ukoliko ces se uopce vratit iz bolnice ... al svejedno premjestit ce te u umobolnicu zbog poremecaja pamcenja ... razumijes li me ???? e pa tako , sam o da ti kazem , ne javljaj se vise ili ak se mislis javit onda reci ko si pickice jedna !!!!!! """za curu iz novaka """ ....... odnosno curu sa mirosevca !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zbogom i do videnja ... a kad se vidimo ... trajno zbogom !!!!! sram te moze bit , mala bahata kujetina !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!lose su ti rjeci i to jos na dan svih Svetih ... no no ... mala ... fali ti malo pokoji dio mozga ... ocito izgubljenog od silne LJ U B O M O R E !!!!!!!! Z B O G O M !!!!!!.....
    PS ... ZA MOJU KUMICU , UZIVAJ MI MALA ... PUNO TE VOLIM , POZDRAVI MI JELENICU , I KOMORSKICU ... I NARAVNO MOJU FILIPICU ,.... I SVIMA IM PODJELI PUSSSE !!!!!!!! PUSSSSSSSA

    avatar

    06.11.2007. (18:56)    -   -   -   -  

  • KrAljiČkAaAa

    ej

    avatar

    07.11.2007. (12:11)    -   -   -   -  

  • KrAljiČkAaAa

    KAJ JE TI IZ NOVAKA....KAJ I SE USRALA PA SE NEZNAŠ PREDSTAVIT..MAKAR JA ONAK OD PRILIKE ZNAM KO SI....A AK SAZNAM DA SI TI...O JOOOJ NEĆE BIT DOBRO...TI MENI NEĆEŠ VRIJEŠET FRENDICU NI NIKOGA....AK IMAŠ MUDA(A OČITO MENEŠ)POTPIŠI SE....OČITO NEMOŽEŠ PRIHVATIT DA JE NEKO BOLJI OD TEBE.....PA ZATO SMIRIR HORMONE...IMAT ĆEŠ VELIKIH PROBLEMA....

    avatar

    07.11.2007. (12:14)    -   -   -   -  

  • KrAljiČkAaAa

    i ljube moja kak si ti meni....ja sam opet loše....

    avatar

    07.11.2007. (12:14)    -   -   -   -  

  • KrAljiČkAaAa

    pričat ću ti zaš!!!!

    avatar

    07.11.2007. (12:15)    -   -   -   -  

  • KrAljiČkAaAa

    i tak...

    avatar

    07.11.2007. (12:15)    -   -   -   -  

  • KrAljiČkAaAa

    kaj ima....

    avatar

    07.11.2007. (12:15)    -   -   -   -  

  • KrAljiČkAaAa

    kak sam danas puno učila od pol devet pa do sad...niš gibam ti ja...ajde uživaj velka puffa v.t

    avatar

    07.11.2007. (12:16)    -   -   -   -  

  • KrAljiČkAaAa

    ej ljube...imam nofi pot...pa svrai.. pozz&love...booook

    avatar

    08.11.2007. (13:07)    -   -   -   -  

  • Gangsterica_blog

    sta je...mala koja ce uskoro bit sa mirosevca se vise ne javlja ???o mamu joj mutavu jebem sta ju je rodila kujetina jedna , pa mene bi bilo sram da nemam muda rec ko sam da da znam srat ... koja pickica .. stvar loseg odgoja i velllike LJ U B O M O R E !!!!! E MA DRAGA ... BAS MI TE JE ZAO .... VELIKA PUSA MOJOJ BENCICI ... SALJEM TI PUNNO POZDRAVA , I NARAVNO , PODIJELI IH SA KOMORSKICOM I ENOM !!!!! curke , uzivajte ... i nemojte skupljat lose ocjene ... netreba vam to !!!!!!!!!!! kisss kiss

    avatar

    08.11.2007. (14:30)    -   -   -   -  

  • narkomanka_zg

    kumice ... ako ce ti opva stvarat probleme ... javi mi ... zelim je osobno naudarat .... pusssa

    avatar

    08.11.2007. (14:31)    -   -   -   -  

  • Cura iz Novaka

    blablabla,sam znate prijetit,čuj i sama bi se iznenadila kad bi znala ko sam,daj se sakrij u mišju rupu...aj kraljička reci ko sam ak već nagađaš...da ti pomognem idem u 1.srednje...ajme ko je vama dao komp neznate ni pisat,a idete blog radit....ajme meni...kuje

    avatar

    13.11.2007. (23:06)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...