Komentari

mysterymj.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • Rezzy

    a gle... na nekima se vidi da su gay, na nekima se ne vidi... nekima smetaju gay ljudi, a nekima ne... jednostavno ljudi i okolina su krivi zbog predrasuda. navikli smo na njih jer nas okružuju takvi stavovi iako sami mislimo drugačije. i nemoj se žalit što se tiče poslodavaca. neki te ne bi ni uzeli zato što si.... tužno ali istinito. ma samo budi uporan i uspjet ćeš u svemu.

    avatar

    23.10.2007. (19:57)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    Ma što se poslodavaca tiče......globalno gledajući ja sam imao uvijek jako dobra iskustva.....ali nakon odrećenog vremena kad oni svate da sam ja gay....e tad počnu drugačije da me gledaju i doživljavaju! A to mi smeta....jer se onda na mene gleda kao na muškarca koji voli muškarce, a ne gledaju me kao radnika i koliko vrijedim u poslu koji obavljam! A doživjet ćeš vjerovatno i ti slične stvari u životu pa ćeš tek onda moći shvatiti o čemu govorim.
    Generalno gledajući.....u dosta životnih aspekata ovisimo o drugima, a ne isključivo o sebi. A kad ti drugi imaju predrasude na temelju neznanja, nastradaš.

    avatar

    23.10.2007. (20:15)    -   -   -   -  

  • Iv@n

    Takav je ovaj naš narod zatucani, osuđuje sve i svakoga tko je drugačiji i od njih i nije onakav kakav smatraju da bi trebao biti. Ja mislim da je stvar u tome što smo mi jedan glup narod, neobrazovan i neinformiran, a tome u prilog govori i veliki postotak nepismenih ljudi u HR. I nikako mi nije jasno kako još netkou 21. stoljeću može biti nepismen. A da su glupi vidi se i svake 4 godine na izborima....jer svatko ko vjeruje u obečanja političara i glasa zbog toga za njih za mene je glup.
    Zato i pederi jesu za njih nešto grozno jer nas gledaju kroz prizmu sexa a ne osobe i na temelju toga osuđuju. Zapravo ljudi se boje i opet ponavljam da je neznanje najveći strah.
    Što se tebe tiće, moram reći da ti svaka čast što si out i već samim tim se može zaključiti da si osoba koja ima hrabrosti, stav, svoje JA. Živi i dalje tako ma koliko se teško činilo, jer drugu priliku nečeš imati. To si ja uvijek govorim i zaboli me što drugi misle, jer nemam još 200 godina života da mogu kalkulirati i ponašati se kako drugi to žele od mene. Život brzo proleti a onda se svi pitaju što su mogli drugačije i žale za propuštenim prilikama.

    avatar

    23.10.2007. (21:16)    -   -   -   -  

  • Jonasy

    Dok ja skužim gdje se tu treba kliknuti da se ostavim komentar već zaboravim što sam htio napisati.
    Ono tamo kovač sudbine i te stvari, čuj, mislim da je to živa istina. Živi onako kako želiš živjeti i budi spreman snositi posljedice. Mislim da bi svakome u životu bilo lakše da to shvate. Ako nisi završio faks jer si bio lijen, nemoj kukati kako ne možeš naći posao ili da ti je mala plaća. Ako se želiš ponašati na određeni način za koji znaš da većina ne odobrava, nosi se s tim i nemoj (previše) kukati. Ako želiš biti kukavica i živjeti onako kako drugi od tebe očekuju, opet budi spreman nositi se s time i posljedicama koje slijede (možda po tvoju sreću, psihičko zdravlje ili nešto treće).

    avatar

    23.10.2007. (22:50)    -   -   -   -  

  • ..::Marry::..

    Ovako, ja isto mislim da nemožeš sam svoju sudbinu stvarati zbog okoline i ljudi koji ne prihvaćaju različitosti. Mislim da to postoji samo u filmovima, stvarnost je nešto sasvim drugo. Ovaj post je jako dobro napisan i jasno je obrazloženo da ti smeta što te ljudi osuđuju zbog toga što si drukčiji od većine. Nije samo tebi tako ili samo vama homoseksualcima. Mnogi ljudi ne prihvaćaju tuđa mišljenja, način govora, izgled...a kamoli da ima onih koji ne prihvaćaju homoseksualce. Trebaš se družiti s ljudima koji to prihvaćaju, sigurna sam da postoji krug ljudi kojima to uopće ne smeta. Svi mi imamo neke "neprijatelje" kojima nešto na nama smeta ali onda te ljude izbjegavamo, ignoriramo i slično.
    Slažem se da je glupo što živimo u takvoj srediti gdje su u manjini oni koji prihvažaju različitosti, to ne branim, ali moraš prihvatit da je to tako i da će uvijek biti. Uvijek će biti više onih koji neće to prihvatiti nego onih koji hoće. Ali pogledaj kako je bilo prije. Prije ljudi nisu htjeli ni čut za homoseksualce, sad ipak nije tako. Sad ljudi počinju to prihvaćat svako na svoj način.
    Ne trebaš se skrivat, pokaži ljudima šta jesi, nek te nebude strah. Živi svoj život, gledaj to sa sasvim drugačije strane. Ja nisam u takvoj situaciji pa ti nemogu puno reć ali vjerujem da svako treba pokazat sebe u svom pravom svjetlu.

    avatar

    24.10.2007. (11:08)    -   -   -   -  

  • ..::Marry::..

    kad ti budeš prihvatio ljude koji se ne slažu s tobom,možda će i oni prihvatit tebe

    avatar

    24.10.2007. (11:11)    -   -   -   -  

  • i mi smo tu2

    mistery, gle ti znaš tko si,ljudi koji su ti bitni u životu do kojih ti je stalo su bitni, sve ostale zajebi i odjebi, nek ih voda nosi, ako nisu u stanju vidjeti tebe kao takvoga, tvoj karakter i sve ono što ide s tobom, odjebi ih.....to što si ti gay uopće nije bitno,bar meni ne, ali masa ljudi če te gledati po tome, zajebi ih, nisu uopće bitni u tvom životu, tvoj poslodavac,tvoji kolege gledaj na njih ko na neke usputne stanice u životu, tu su, ali nisu, nisu ti bitni u životu pa nemoj dopusitti da te njihovo mišljenje i riječi diraju. najgore što može napraviti je ppokazati d ati je stalo, da su t ennjihov eriječi ili odnos pecnuli, onda ima daješ nadmoć, odjebi ih....imaš kod mene jedan post zove se dostojanstvo i gubitak istog di sam isto pisao o nečemu što je dost aslično ovome tvome, gdje sam bio suđen na temelju asvojih kolica, a ne na tmeelju sebe kao osobe. znam kako ti je, fakat te mogu razumjeti kad ti neko tako nešto kaže jer sam isto doživjeo situacija di sam blenuo ono tipa a šta sam to ja, čovjek s faksom, završio g ako i svi drugi kaj je tu čudno sad, ak sam u kolicima to znači da nemrem na faks.? kako su mi neki znali reči o ti završio faks, pa krasno mislim vama je to jako teško, s čuđenjem ono do neba......ono kojima to nama, zašto bi meni bilo teže nego bilo kome drugome, tak da te fakat razumijem, ne cijenite se na tmeelju znanja, karaktera nego na tmeelju izgleda, orjentacije ili nešto pedeseto, fakat te kužim i moj savjet ti je sv eljude koji ti nisu bitni u životu i ne prihvaćaju tebe kao tebe sa svim mana i vrlinama zajebi i ne dopusti da te njihov odnos spram tebe dira jer im onda daješ moć.............

    avatar

    18.01.2008. (21:59)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...