Komentari

rocklive.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • Rubi M.

    a jbg, pol toga ne kužim :(
    ovo za jaknu, ja se isto ujutro zabundam s svim mogućim vestama :) dnas sam čak imala i šal.. zbilja je bilo hladno, rukavice sam izgubila nemam pojma di su mi, a dobro
    se vidimo, poZzz

    avatar

    22.10.2007. (19:15)    -   -   -   -  

  • dabach

    Sori kaj tak kasno se ukljucujem al sad su mi ova dva dana bila ispunjena predavanjem i ko zna sve s čim pa nisam mogal, al sad sam opet tu i čitam. Prvi dio nisam skužil, onda ovo kaj si išla u srijedu u crkvu to nije uopce smjesno, kad imaš neki problem najlakše je prejti u crkvu i pomoliti se, ja sam u varaždinu stalno išal u katedralu . kaj se tiće adamsa, baš je dobar, kaj ne? Ja ga stalno slušam.
    To bi bilo to, uzivaj i boooooooooooooooooooooooooook.

    avatar

    24.10.2007. (09:51)    -   -   -   -  

  • tami

    nisma stigla procitat post.tj.bole me oči ful..
    pa cu se ja vratit.
    al inače super blog : )
    i starke su moćne : D
    pozdravljam.
    : )

    avatar

    26.10.2007. (21:06)    -   -   -   -  

  • Rock Steady

    HEy! NI ja nemam jaknu jos, :P u nedjelju kao idem kupit koznu
    Da pogodim koju pjesmu slusas....? :d
    Ae pozdrav i tebi :)

    avatar

    02.11.2007. (10:33)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...