Komentari

mysterymj.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • Rezzy

    a znam da ti je vjerojatno teško ali kada se meni dese neke ružne stvari u životu, ili slušam mjuzu da mi digne raspoloženje, ili napišem to na blog pa se osjećam lakšim. ma vjerujem da ćeš imati što ispričati. :D

    avatar

    05.10.2007. (10:10)    -   -   -   -  

  • Iv@n

    eeeeej pa dobrodošao natrag...već sam se pitao di si nestao....aj nadam se da češ češće bit s nama....eto i iza mene su čak dva prekida pa znam kako ti je...
    čitam te i dalje....drži se ;)

    avatar

    05.10.2007. (18:58)    -   -   -   -  

  • danielnl

    Eeeeeeeeeej, bok stari. Kako sam se obradovao kad sam vidio da si se vratio. I znaj da me tvoj povratak ponukao da nakon par mjeseci napisem post.
    "Stara garda" se vraca.
    Pozdrav

    avatar

    06.10.2007. (21:26)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...