Komentari

poucneprice.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • zrnobibera

    Sigurno da imas dobre razloge sto cinis to sto cinis, pa nece valjati da negodujem :)
    Neka ti Gospodar, slovo svako u dobro djelo upise, te da te obraduje Oprostom i Miloscu Svojom na svijeta oba.
    Lijepo je bilo citati te...Svaki hajr.
    Selamun alejkum :)

    avatar

    30.09.2007. (14:08)    -   -   -   -  

  • nahla

    Ve alejkumu selam zrnobibera.
    Da Allah uslisi tvoje dove i tebi podari isto sto i meni zelis, amin amin amin.
    Pa razmisljala sam da li da zatvorim blog, da li da obrisem blog, i sl... da brisem mislim da nije pametno da
    citavo vrijeme ulozeno u rad tek tako u sekundi bacim, a i neka drugi citaju i dalje. A isto tako gledam,
    prosli post sam objavila cak avgusta m. i od tad nikako da nadjem par minuta da sta postavim...
    i tako dan po dan ide... pa mislim da je sad za sad bolje da blog prestane sa radom, sto ne znaci da
    se necu vratiti mozda za par mjeseci... InsaAllah.
    I tebi zelim svaki hajr, a ti bujrum navrati u moju drugu avlijicu http://lijepedove.blogger.ba/
    za sad sam tamo aktivna, bar dnevno makar nesto kratko.. pa cu i tamo najverovatnije od kraja oktobra
    jedno vrijeme biti odsutna dok se ne srede neke stvari kod mene... insaAllah:)
    Esselamu alejkum, i da te Allah nagradi na javljanju, amin.

    avatar

    30.09.2007. (20:37)    -   -   -   -  

  • MINAA

    EsSelamu alejkum we rahmetullahi we berekatuhu

    Mojoj Nahlici od MINAA Jasmina IZ HLADNE sVEDSKE

    avatar

    04.10.2007. (23:05)    -   -   -   -  

  • nahla

    Ve alejkumu selam ve tahmetullahi te'ala ve berekatuhu od nahle ;)

    avatar

    05.10.2007. (07:12)    -   -   -   -  

  • Ummu_Talha

    :(((( Smrc...bas sam tuzna...ali znam kako je i meni samoj tako dode nekad da nemogu da stignem ni pola isplaniranog...al hajr....vazno je da insan odluci ispravno...mislim da blogg NIKAKO ne smije da se brise...a odmori malo i sredi te stvari :) ...pa nam se s hajrom pridruzi opet :)))

    Es Selamu alejkum vrijedna moja nahlice :)))

    avatar

    05.10.2007. (10:16)    -   -   -   -  

  • nahla

    Ve alejkumu selam UmmuTalha

    Pa sve mi se nekako vrijeme izvuce i puno prodje a nista ne objavim novo, i onda odlucih ovako.
    A insaAllah moze opet biti sta novog, tamo nekad...:) iz "drugog grada" ;) insaAllah

    Mozda me skroz izvesno vrijeme nece imati na netu:(...ali hajr insaAllah

    Mahsuz ti selam i cmoki malisane od mene pa se cujemo tj.pisemo :)

    avatar

    05.10.2007. (15:29)    -   -   -   -  

  • ummu-aisa

    selam.

    juce sam pokusala ostaviti komentar pa nije islo.

    jako me razalostilo kad sam procitala za blogg.. jos tamo studio-din se zatvara...subhanAllah. nekako mi je bas bilo drago ovdje navratiti...ali ako tebi oduzima vremena, ili imas druge obaveze, hajr insaAllah. da Allah da ono sto je hajr...

    a gdje ces to ti mala jedno vrijeme biti odsutna od neta, je l?

    javni se kad stignes. saljem ti pusu i selam.

    avatar

    18.10.2007. (15:14)    -   -   -   -  

  • nahla

    Ve alejkumu selam ummu-aisa

    Ne znam, sele, ja sam odavno odlucila s ovim, vidis od avgusta nema novih tekstova a ubuduce jedno vrijeme opet nece ih biti,
    i to mi je preostalo, da zatvorim blog do daljnjeg...
    Ma mogla sam ja ovo vrijeme malo napraviti pauzu na ovom blogu, pa da nastavim kasnije, ali sve tamo-vamo i ne bijase vremena za
    kuckanje tekstova, i onda se odlucih na ovo. Jer tamo od novembra insaAllah necu imati neko vrijeme net, i bicu zauzeta ;););)
    pa svakako da mi net nece pasti ni na pamet, jos ako bude kakvih dodatnih problema ne dao Allah, a ako se i to sredi pa elhamdulillah,
    jos bolje , naci ce se malo vremena za nove tekstove i price, ako Bog da..

    Imam obaveza oko srt. tewhid.ba pa oko bloga dove,a u ramazanu sve skroz slabo i onda sam morala nesto zabataliti...

    Zao mi je, kad vidim stranice se zarvaraju i to kakve stranice, subhanallah, onda ... :(

    Javim ti se ja privat insaAllah za koji dan:)
    Cmoka i selam

    avatar

    18.10.2007. (19:22)    -   -   -   -  

  • :)

    Nemoj ukloniti molim te . Baš mi se sviđa blog , i nekako me smiruje dok to sve čitam . A bom' ako nemaš vremena za nvoe postove , kad budeš imala tad ubaci koji , a do tad nek' ovi stoje :)

    avatar

    23.02.2012. (16:52)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...