Komentari

1001misterij.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • Invisible kid

    Zanimljivo... Bas volim priče o nekim čudnim kućama...
    Dobar blog

    avatar

    16.09.2007. (16:17)    -   -   -   -  

  • silver rose

    ti si se vratio ,a ja baš odlazim
    dobar post
    svratiti ću ti na blog tu i tamo
    pozz=)

    avatar

    16.09.2007. (19:24)    -   -   -   -  

  • Lady Grenouille

    a konacno =)
    super post,da se bar meni nesto takvo dogodi
    turska,lijepo,imas dobar razlog za nepisanje postova :P
    pozdrav!

    avatar

    17.09.2007. (16:02)    -   -   -   -  

  • crna ljepotica

    da pogodim,ti si sigurno jedan od onih koji bezveze lutaju po blogovima i bezveze komentiraju.
    bez uvrede,ali po tvom komentaru vidim da moj post nisi ni pročitao,a hvališ ga....
    počela sam pisati blog,onako iz dosade i iz gušta.nije mi važno hoću li imati sto ili samo jedan komentar.važnije mi je imati poštene komentare,da se mogu nastaviti komentirati i tako na neki način komunicirati s ljudima,a ne ovako.

    avatar

    19.09.2007. (07:44)    -   -   -   -  

  • crna ljepotica

    onda se ispričavam,jer sam te krivo procijenila.
    mislim da ću te nastaviti čitati jer i mene zanimaju tako neke neobične stvari.
    možda će to zvučati čudno ali ja vijerujem u to da je moguće da postoje rupe u vremenu,dugovi,izvanzemaljci,ljudi koji imaju šesto čulo...
    čitala sam neku knjigu o misterijama i bila je i ta priča o nekom paru i o toj kući.vijerovatno je to ta priča koju si ti napisao.

    i da,moram spomenuti da mene strašno zanima forenzika,neko istraživanje i moram reći da sam poprilično dobra u tome.stvarno,malo koja osoba bi meni mogla nešto slagati,jednostavno imam taj neki filing i znam kada mi se laže.volim zato gledati CSI,i recimo da se nađem u situaciji da moram istražiti ubojstvo,mislim da bi to napravila odlično i znam točno od kud bi počela i šta bi tražila.moja struka nema apsolutno nikakve veze s tim i namam nikakvog iskustva s forenzikom ili tome slično.
    da li je to možda iz mog prošlog života ili ne,ja ne znam ali vijerujem i da je to moguće.
    Inače sam plašljiva osoba,bojim se visine,pauka,duboke vode,nekih ljudi,zmija,visine....ali definitivno se ne bojim mrtvih.Čak štoviše,ja bi voljela raditi u mrtvačnici,to mi se čini zanimljivim poslom.Mislim da je to lakše nego biti doktor.Doktor ipak može pogriješiti i ubiti čovijeka,a gdje bi ja mogla pogriješiti na lešu?
    ok,vjerovatno sam ti čudna,ali samo kažem šta mi se sviđa isto kak i netko kaže da bi htio biti kuhar ili frizer....

    avatar

    19.09.2007. (19:01)    -   -   -   -  

  • silver rose

    napravi si msn
    moj msn:silver31@hotmail.co.uk

    avatar

    22.09.2007. (20:16)    -   -   -   -  

  • jos jedan bezvezni blog

    jesi čuo ono o giljotini? ono da giljotinirani ljudi umru od gušenja i gubitka krvnog tlaka ?
    i da glava "živi" još pola minute? to bi ti bio dobar post ako ne znaš nista o tome onda mi reci da ja o tome napisem na svome blogu. hvala pozz

    avatar

    27.09.2007. (14:36)    -   -   -   -  

  • jos jedan bezvezni blog

    javi se na mom blogu

    avatar

    27.09.2007. (15:02)    -   -   -   -  

  • Lady Grenouille

    opet te dugo nema
    samo pozdravljam,uzivaj!

    avatar

    18.10.2007. (14:59)    -   -   -   -  

  • En!

    Hej, evo konačno i mene...
    napokon sam našla vremena, pa sam napisala neki post, pa mi je valjda neš vremena ostalo i da se javim.. Mislim, bio bi red.. =)
    Predobar post, kao i uvijek, baš me uspiješ zaintrigirati.. =)
    Drago mi je da ti je bilo dobro u Turskoj.. Ja biih.. hehe.. =)
    Ae, uživaj, pozz..

    avatar

    22.10.2007. (09:41)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...