Komentari

rocklive.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • rock_lives_4ever

    hihi kako si uspila zaspat.. =) a sta da ti kazen....svi imamo tih dana...proc ce te aj hop sou... =) ajd drz se...be happy..pozz

    avatar

    04.09.2007. (16:44)    -   -   -   -  

  • Rubi M.

    a evo da i ja tebi ostavim komentar
    i to druga :)
    nemam niš pametnog za napisat, :(
    pa idem ja sad
    vidimo se
    pozdrav

    avatar

    04.09.2007. (18:33)    -   -   -   -  

  • Footy

    Nije ti to niš strašno kaj si zaspala, događat ce ti se to još par put u srednjoj a poslije, ovisi kud buš išla.

    avatar

    04.09.2007. (19:47)    -   -   -   -  

  • *wIcKeD GirL*

    hej..
    hehe zaspala..pa hebi ga događa se i to:-)
    ah da školica školica....
    pozz
    kiss :-)

    avatar

    08.09.2007. (14:41)    -   -   -   -  

  • Penny Lane

    super blog..

    vidim da slusamo jaaako slicne stvari..
    gunsi?
    imas jedan post na mom blogu posvecen axlu..obozavam ih

    svrati

    avatar

    11.09.2007. (14:37)    -   -   -   -  

  • whatever I say...

    počela je školaaa!!!!!
    oujea!!!! ili ne???
    već su počeli gnjaviti!!
    imam dosta toga kaj bi trebala a tek je drugi tjedan..šmrc
    ljepo je kad imaš uspomenu iz djetinjstva..moreš se prisjetit tog
    "idealnog" doba života..i vratiti se barem u mislima..
    pozdraf i pusek
    :)

    avatar

    11.09.2007. (19:12)    -   -   -   -  

  • vampgirl14

    ej slučajno sam naletila na tvoj blog...............pa sviđa mi se..................aj pozzzzzzzzzzzzz:)

    avatar

    12.09.2007. (19:14)    -   -   -   -  

  • CuRiCa BeZ pJeGiCa

    joj ljubek skroz te kužim i mene je mama neki dan natjerala da si napravim reda među starim knjigama pa sam morala pol toga baciti,al znaš i sam da su najvrjednije one uspomene koje nosiš u srcu (kak sam to ljepo rekla-aha)pusek,vidimo se

    avatar

    16.09.2007. (14:53)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...