Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (65)

Marketing


  • Vitae...

    I ja sam bila na najboljem putu, Festinice!
    nešto je u zraku... svima nam se motaju po glavi odlasci baš kao i mojim lastama!
    Zagrljaj i poljubac ma što god odlučila!

    avatar

    22.08.2007. (01:13)    -   -   -   -  

  • diana11

    ja ću ipak nepopravljivo ostaviti osmijeh i topao stisak ruke tek toliko da ne remetim tvoj mir (ili nemir) ali da znaš da sam tu....

    avatar

    22.08.2007. (06:59)    -   -   -   -  

  • Decy

    pa, zar je to neko vrijeme :)

    avatar

    22.08.2007. (09:20)    -   -   -   -  

  • prorok

    Konačno proradilo
    prijatno veče ti želim
    i pozdrav šaljem.

    avatar

    22.08.2007. (19:51)    -   -   -   -  

  • mirjam

    Bog nije obećao
    dan bez bola, smijeh bez tuge, sunce bez kiše;
    ali je obećao
    snagu za dan, utjehu za suze i svjetlo za put!

    Osmijeh Festine lente, Galebice ...
    I svakako se vrati jer mi Te čekamo!

    avatar

    22.08.2007. (21:55)    -   -   -   -  

  • hawkeye1306

    pozdrav
    ne odlazi, molim te

    avatar

    23.08.2007. (06:44)    -   -   -   -  

  • Auris

    I ja sam htjela otići, pa sam odustala. Vrati se.
    Pusa velika!

    avatar

    23.08.2007. (10:59)    -   -   -   -  

  • sanja_45

    samo da te pozdravim, ni mene neće biti na Blog-u, jedno vrijeme..:)..zbog ovih promjena, sam nekako tužna..:(..dok ne vratim svoj stari predložak..:)..Osmijeh ti ostavljam..nadam se, da ti nećeš odustati i otići s Blog-a..Malo zastani i razmisli..ili ga ostavi..pa se ponovo vrati.:)

    avatar

    23.08.2007. (12:36)    -   -   -   -  

  • stajdooharica

    hej, malena...
    :))))

    da, čini se kako je neko neobično vrijeme...

    jer i sam imala potrebu otići......
    misleći da mi treba par dana odmora...
    i kako će novi post doći sasvim uobičajeno...

    ali nije...
    pauza je trajala i koji dan duže...

    ali svi se vratimo...
    jer ipak ovaj svijet je nešto posebno...

    a nama si svima toliko draga... ;)))
    i samo želimo da si sretna...

    odoh sada jer moram.. (na poslu sam)....

    zagrljaj ti veeliki ostavljam, ;*

    avatar

    23.08.2007. (14:15)    -   -   -   -  

  • Little...Miss...Strange :)

    Nemoj nas (nikad) napustiti... Nadam se da nećeš... U ovom trenutku ni ja nisam gotovo ni u što sigurna. Zato kreni od onih stvari što sa sigurnošću znaš, od onih stvari u koje si sigurna. Kreni polako... Znaj da očekujem tvoj povratak. Kad se odlučiš vratiti, ja ću biti tu. Čekamo te... Pusa

    avatar

    23.08.2007. (16:08)    -   -   -   -  

  • Syrenica

    ..pozdrav ti dotada.. cuvaj se, uzivaj u zivotu i disi duboko.. kad budes spremna, znam da ces se vratiti.. :o)

    avatar

    23.08.2007. (20:42)    -   -   -   -  

  • Tajna mog života

    ajojjj :(( ne samo mi ti ne odlazi...
    tko ce meni ostavljati tako divne komentare.
    tko ce mene dizati kad padam u tumorne dane...
    prijateljice vrati mi se sto prije, ja te trebam...
    hvalit ces mi jako puno...
    cenkat cu te koliko treba ali molim te nemoj obrisat blog...
    pozdrav od tvoje terezije,,,
    kisssssssssssss

    avatar

    24.08.2007. (00:14)    -   -   -   -  

  • vrag_s_licem_andjela

    Smije li se znati zašto odlaziš?
    Bar mailom...
    Falit ćeš mi....

    avatar

    24.08.2007. (01:31)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    ma samo na prstima se došuljah tiho vidjeti poznati blogodom :-))

    avatar

    24.08.2007. (15:39)    -   -   -   -  

  • Nina

    Gdje god odlaziš sretno ti bilo i...čekamo te tu...:)

    avatar

    24.08.2007. (18:04)    -   -   -   -  

  • Hell´s Angel

    ... falit ćeš , al znam da si tu negdje ... hvala Ti ... uvijek se tebe sjetim .... i sjećat ću se ...
    Al vrati se brzo ... :)

    Grlim ....

    avatar

    24.08.2007. (23:59)    -   -   -   -  

  • Festina lente!

    Vratiti ću se, dragi Prijatelji.
    Treba bi još malo vremena.

    Ostavljam vam svoj mail pa ako mi ikada poželite pisati...
    galebica_Jonathan@hotmail.com

    Osmijeh...

    avatar

    25.08.2007. (14:19)    -   -   -   -  

  • Tajna mog života

    eh draga moja prijateljice samo se ti odmori nama,
    i ja sam uzela godisnji malo vidim svima pomaze pa valjda ce i meni...
    ali vrati nam se jer te trebamo, ti si ovdje nasa....
    nemoj nas ostavit u cjedilu molim te...
    uzela sam mejl javit cu ti se malo nadam se da nece smetat ako ti napisem
    par rijeci...
    hvala unaprjed i vrati se sto prije...
    pusa :))

    avatar

    25.08.2007. (16:42)    -   -   -   -  

  • čovjek na vjetru

    Svaki odlazak je težak,
    pogotovo kad se suočiš s tim,
    jer lakše je pisati o tome,
    nego doživljavati..
    Imaš iskreni pozdrav!

    avatar

    25.08.2007. (16:56)    -   -   -   -  

  • riječi tišine

    Svi ponekad poželimo otići, promjeniti nešto u životu i uživati... I ja odlazim polako jer ne vidim više smisla pisati... svratit ću tu, čitati i komentirati, ali Riječi tišine su odlučile ušutiti, bar na neko vrijeme. Jednom, znam, vratit ćemo se...

    avatar

    25.08.2007. (19:38)    -   -   -   -  

  • Kira

    kamo ideš?
    nadam se da će trajati kraće nego što si opisivala

    pozdrav i sretno gdje god bila

    avatar

    25.08.2007. (21:03)    -   -   -   -  

  • moja razmišljanja,moji snovi

    oj..evo ja se vratila a ti sad odlaziš...vrati se brzo jer češ nedostajati..pozzz

    avatar

    25.08.2007. (23:55)    -   -   -   -  

  • PAPA

    pozdrav mir vama

    avatar

    26.08.2007. (17:53)    -   -   -   -  

  • ... Ples nevjernih godina ...

    Heeej... evo mene napokon s mora doma pa da se odmah javim.. nadam se da si ok.. vrati se čim prije.. jer fališ nam svima.. hvala na lijepom komentarčeku.. drago mi je da ti je post bio ohrabrujući.. velika pusa pa se čujemo.. pozzy

    avatar

    27.08.2007. (12:14)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Zar stvarno odlaziš, draga galebice? nemoj se prenagliti, molim te! :)

    avatar

    27.08.2007. (17:31)    -   -   -   -  

učitavam...