Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (34)

Marketing


  • Decy

    vidjet ćeš, doći će taj dan...
    i nećeš reći Ne, nego će ti biti smiješno da išta kažeš

    kom, na kom, thank you, I am so happy :)

    avatar

    17.08.2007. (18:32)    -   -   -   -  

  • Duliba

    Mrak pjesma, baš dobro ukomponirana...

    avatar

    17.08.2007. (18:34)    -   -   -   -  

  • sanja_45

    Ako ikad vratim vjeru u tebe
    i onda lažna nada nikne za mene
    na poljima od snova ne pušta se korijenje
    ovo mi je škola i drugi puta ću pametnije...


    ..u tvojim mislima osjećam snagu pozitivnog samouvjerenja..tako i treba uvijek postupiti u životu, i onome tko te ne zaslužuje, ma, koliko boljelo odlučno reći NE..dosta je bilo..ne trebam te više..:)
    Malena, želim ti ugodni i lijepi vikend..stavi osmijeh na lice i kreni dalje..:)..veliki pozdrav i pusu ti ostavljam..:))

    avatar

    17.08.2007. (20:06)    -   -   -   -  

  • Kira

    eh, puno sam si puta pjevala tu pjesmu, još ju si i sad ponekad otpjevam kako bih shvatila da je moja odluka prava. zbilja je, ponekad je teško, ali onda pomislim da je ovo samo škola. i da ću zbog toga biti čvršća jer mi je užasno teško ljude odbiti, a oni to jako dobro iskorite. no nema veze, jedan osmijeh, jedan prijatelj i sve je već bolje. a sad zbogom i pusti mozak na pašu.......

    avatar

    17.08.2007. (21:50)    -   -   -   -  

  • promatram, razmišljam

    ... Samo si dokazao da si gad. ..

    Ma on ti je pomogaa, da ga čim prije, zaboraviš.

    Osmjeh ti poklanjam i lijepu ovu kolovošku noć želim.

    avatar

    17.08.2007. (22:01)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Oh, malecka....
    Samo pusa i zagrljaj!

    avatar

    17.08.2007. (23:05)    -   -   -   -  

  • slijedi mjesečev sjaj

    lijepi pozdravi za tebe ćitamo se

    avatar

    17.08.2007. (23:20)    -   -   -   -  

  • slijedi mjesečev sjaj

    vratih se cpotpisujem ovo što reče sanja45

    avatar

    17.08.2007. (23:26)    -   -   -   -  

  • Scarlett_l

    Žao mi je što na ikoga moraš biti tako ogorčena... Zagrljaj šaljem... xoxoxo

    avatar

    18.08.2007. (00:12)    -   -   -   -  

  • hawkeye1306

    ej pozz, rano jutarnji
    i ja sam danas na blogu citirao Gibonnija
    što da ti kažem, a možda već i jesam prije
    lakše je preboljeti rastanak kad znaš da jeste kraj

    avatar

    18.08.2007. (02:15)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Sram ga bilo! Pozdrav veliki i pusa tebi. I da znaš kako takvi tipovi jadno izgledaju kad ih kasnije sretneš...

    avatar

    18.08.2007. (10:18)    -   -   -   -  

  • mirjam

    "Ovo mi je škola i drugi puta ću pametnije ..."

    Ne prođemo li svi, kad tad, takvu vrstu škole?
    A neki i više puta.
    Pameti nikad dosta - rekli bi naši stari.

    Osmijeh ...

    avatar

    18.08.2007. (11:14)    -   -   -   -  

  • diana11

    svi mi prolazimo svoj kriz i zivotnu skolu, osmjeh ostavljam

    avatar

    18.08.2007. (11:51)    -   -   -   -  

  • Insomnia

    ..kao što si i sama rekla "I drugi puta ću pametnije"..nemam za njega ništa reći posebno osim da je gad kao što si ti i sama rekla..=(..nažalost ima i takvih ..ali mora se i dalje živjeti, ovo ti je škola..pusa draga moja..

    avatar

    18.08.2007. (14:50)    -   -   -   -  

  • prorok

    Škola, eh koliko puta još
    ćemo reći bila mi je samo škola.
    Prijatno popodne želim.

    avatar

    18.08.2007. (15:19)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    lijepa kombinacija stihova...
    a ti si već spremna reći Ne

    avatar

    18.08.2007. (18:01)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    životna škola se teško uči
    znam po sebi
    i doista možda ćeš smoći glasnije reći ne
    vjerujem u to :)
    pusa

    avatar

    18.08.2007. (19:53)    -   -   -   -  

  • Tajna mog života

    DRAGA PRIJATELJICE, EVO MENE I DO TEBE...
    NADAM SE DA SI DOBRO, HVALA NA PREDIVNOM KOMENTARU KO MENE...
    JAKO LIJEPO SI OVO NAPISALA... SVAKA CAST...
    ALI SVI TVOJI POSTOVI SU MI ZANIMLJIVI I JAKO IH VOLIM CITATI..
    BAS SAM PRIJE TJEDAN DANA CITALA TVOJE POSTOVE OD RANIJE I MOGU TI RECI DA TI SE DIVIM... PUSA

    avatar

    19.08.2007. (01:12)    -   -   -   -  

  • Oliver

    Sve o Oliveru Dragojeviću, note, pjesme, akordi... http://cesarica.thepajo.com

    avatar

    19.08.2007. (01:35)    -   -   -   -  

  • Lullaby of romance

    osmjeh uzvračam....i pohvale za video....

    avatar

    19.08.2007. (04:11)    -   -   -   -  

  • vrag_s_licem_andjela

    Vjerujem da se sve jednom vrati i plati....
    Računi se izravnaju....
    Poljubac*

    avatar

    19.08.2007. (10:14)    -   -   -   -  

  • maglovito jutro

    i ja sam nekoliko puta poželjela reći "ovo mi je škola". ali cijeli je život škola.

    R.

    avatar

    19.08.2007. (19:46)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Ponekad ljudi padnu ispod svoje sjene, niže čak.
    Nigdje nisu takve izdaje kao u Ljubavi koja nije kao druge.
    Volio bih da postoje dobre utjehe, ali one sada nisu ovdje.
    Vi to znate. Vaša je jedina utjeha vrijeme.

    avatar

    19.08.2007. (22:17)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    To "NE!" je nevjerojatno teško natjerati da se skotrlja sa usana...

    avatar

    20.08.2007. (22:16)    -   -   -   -  

  • ruski galeb

    Nisam te zaboravio....
    Jednostavno se umješala bolest u krugu mog života...
    Strahujem...
    Nadam se da ću imat vremena za još jednu školu...
    Molim se Bogu za to...

    Lip pozdrav....

    avatar

    20.08.2007. (23:38)    -   -   -   -  

učitavam...