Komentari

rotvajlerben.blog.hr

Dodaj komentar (63)

Marketing


  • skaska

    Molim jedan savjet iz prve ruke: naime, uskoro bu mi se oštenila kujica. Kolko te male peseke moram imati doma prije nego ih darujem (sve osim jednog sina). Kolko je najbolje da ih držimo. Čula sam svakojake opcije, al baš me zanima i tvoja. Nemam nikakvog iskustva, jer uvijek sam imala i imam dečke peseke, a ovu kujicu mi je kćer pokupila na Cvjetnom i zločesta odmah se bacila u promet.

    avatar

    17.08.2007. (14:42)    -   -   -   -  

  • Rotvajler..

    E ovako evo ti moj odgovor. Štence ne valja prerano odvojiti od majke i braće jer bi onda oni mogli biti plašljivi ili čak agresivni kada odrastu. Štencima je potrebno da razviju odnos sa majkom i braćom, jer se oni tako razvijaju psihički, a i štenci trebaju sisati majčino mlijeko.
    Majčino mlijeko im je vrlo hranično i nemože ga ništa zamjeniti, ali dobro ih je početi učiti na meso već od navršenih mjesec dana starosti, tako da se od mlijeka ne odviknu odmah nego postepeno. Stručnjaci kažu da je potrebno da štenci ostanu sa majkom do najmanje drugog mjeseca života. Ali vidio sam da netko uzima štence i prije. Ali ako ste u mogućnosti da ih držite do drugog mjeseca života to bi bilo super. Ali štenci mogu biti i dalje sa majkom i nakon navršenih 2 mjeseca, ali bilo bih dobro da ga budući vlasnik uzme najdalje do 6 mjeseci starosti, tako da može uspostaviti odnos sa štencom prije nego štene postane odrasli pas.
    Ali evo vam još jedan savjet premda ga niste tražili, štence prije nego ga zme budući vlasnik možete naučiti nekim osnovnim naredbama, kao dođi,sjedi,lezi.
    Npr. moj je ben sa 2 mjeseca znao naredbe kao što su sjedi, lezi, dođi daj šapu isl.
    Ako vam treba još koji savjet slobodno pitajte rado ću vam pomoći, jer znam kako je bilo meni kada sam tek nabavio psa, i svaki savjet mi je bio koristan, tako da sam zahvalan ljudima koji su mi pomogli svojim savjetima. Bog i čujemo se

    avatar

    17.08.2007. (15:18)    -   -   -   -  

  • LyDeea

    Hello...
    Pa ovo je super vijest! Pa koliko ima štenaca? Kako su?
    Evo ja imam novi post... konačno...
    Ben izgleda baš super... ponosno... da ga sad zamišljam sa štencima pored njega... super bi izgledalo... i naravno da ih moraš poslikati, čim te Dona pusti blizu mladima!
    POzz

    avatar

    20.08.2007. (16:56)    -   -   -   -  

  • LyDeea

    Jedva čekam slikice... =)

    avatar

    20.08.2007. (16:57)    -   -   -   -  

  • love4dogs

    Bokić! Evo došla sam s mora,pa evo da te pozdravim!

    avatar

    20.08.2007. (20:20)    -   -   -   -  

  • Rotvajler..

    Okotilo je se 11 štenaca, ali dona je se okotila taman kada su bile one velike vrućine tako da je dosta štenaca crklo. Bilo ih je jedanest a ostalo ih je samo dva. Da i ja sam se začudio, nije ni meni bilo jasno ali glavni je krivac sigurno vrućina. Baš mi ih je žao. Šmrc..... šmrc..............

    avatar

    21.08.2007. (20:54)    -   -   -   -  

  • Tajne pasa

    jadni.

    avatar

    21.08.2007. (22:04)    -   -   -   -  

  • Tajne pasa

    ja osobno nevolim rotwajlere jer sam cula da im neka kost pristice neku zljezdu i da onda polude i dosta su agresivni.Mene zanima jeli istina da polude.

    avatar

    21.08.2007. (22:06)    -   -   -   -  

  • Rotvajler..

    za rottweilere nisam čuo takve priče, čuo sam za doge i dobermane. Ali upitno je je li to istinito i za njih. Jer ne znam da ima ikakvih znanstvenih dokaza o tome.

    avatar

    22.08.2007. (17:42)    -   -   -   -  

  • Taj divan svijet životinja

    Joj kako je prekrasan
    Jednog dana ću si uzet rotvajlera kad budem imala svoj stan ili kuću,tj.kad se odselim od svojih,jer moja stara ne želi tak velike pse,al je zato moj stari htio uzet rotvajlera al mu moja stara nije dala,rekla je da neće uzimat više ni jednog psa dok ovaj naš ne ugine

    avatar

    23.08.2007. (16:02)    -   -   -   -  

  • ~ˇˇ@dr!ˇˇ~

    hy

    avatar

    27.08.2007. (09:37)    -   -   -   -  

  • ~ˇˇ@dr!ˇˇ~

    prelijep pas

    avatar

    27.08.2007. (09:37)    -   -   -   -  

  • ~ˇˇ@dr!ˇˇ~

    ništ i...

    avatar

    27.08.2007. (09:37)    -   -   -   -  

  • ~ˇˇ@dr!ˇˇ~

    dugo te nema kod mene

    avatar

    27.08.2007. (09:37)    -   -   -   -  

  • ~ˇˇ@dr!ˇˇ~

    navrati , imam novi post

    avatar

    27.08.2007. (09:38)    -   -   -   -  

  • ~ˇˇ@dr!ˇˇ~

    pozZzZzZzZz

    avatar

    27.08.2007. (09:38)    -   -   -   -  

  • ~ˇˇ@dr!ˇˇ~

    ma ne brini se ti za mene , ja sam ti bilježnice kupila još u 6 mjesecu , hehe trebam još kupit torbu , al već znam koju i neke sitnice

    avatar

    27.08.2007. (15:18)    -   -   -   -  

  • ~ˇˇ@dr!ˇˇ~

    A TI ?

    avatar

    27.08.2007. (15:18)    -   -   -   -  

  • ~ˇˇ@dr!ˇˇ~

    JEL SI SPREMNA ZA ŠKOLU IL ŠTA ?

    avatar

    27.08.2007. (15:18)    -   -   -   -  

  • ~ˇˇ@dr!ˇˇ~

    JUPI , JUPI ŠKOLA !!!

    avatar

    27.08.2007. (15:19)    -   -   -   -  

  • ~ˇˇ@dr!ˇˇ~

    hehe

    avatar

    27.08.2007. (15:19)    -   -   -   -  

  • ~ˇˇ@dr!ˇˇ~

    navrati opet , byby

    avatar

    27.08.2007. (15:19)    -   -   -   -  

  • ~ˇˇ@dr!ˇˇ~

    ok , sorry ne znam zašto sam mislila da si cura , nadam se da se neljutiš . ok ?

    avatar

    28.08.2007. (11:53)    -   -   -   -  

  • °~°frendica of animals°~°

    ejjjjjjjjjjjjjj

    avatar

    28.08.2007. (18:11)    -   -   -   -  

  • °~°frendica of animals°~°

    aj, super...jedvo čekav vidit slike štenaca... =)

    avatar

    28.08.2007. (18:11)    -   -   -   -  

učitavam...