Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (29)

Marketing


  • Tajna mog života

    hmm... ova me tvoja prica raznjezila i suze su mi isle od srece...
    jako mi se ovo svida sto si napisala, da barem svi osjete tako zaljubljeni...
    i da imaju svi takvog andela...
    ja sam se vratila i prije nego sam mislila jer je sve u najboljem redu...
    pozivam te na svoj blog opet mozda i ti mozes pomoci za nerodenu djecu...
    samo toliko kad procitas moj post svatit ces o cemu ti govorim,,,
    hvala jos jednom na molitvi i neka te bog blagoslovi i cuva...
    pusaaaaaa

    avatar

    13.08.2007. (13:21)    -   -   -   -  

  • sanja_45

    ...lijepe su te zrake ljubavi od tvoga prekrasnog sna ljubile..tvoga Bezimenog Anđela u mraku, kao i ti njega..:)..nisam ja pročitala, to sam propustila..:)..prekrasno napisan post..:)
    Želim ti lijep početak tjedna..Pozdravček s osmijehom ti ostavljam..:)

    avatar

    13.08.2007. (13:58)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Dođoh da te pročitam,a i skrenem pažnju..da nisam tebi čestitao ročkas već tvom Anđelu,ali i,tebi, majci, njen dan rođenja.

    avatar

    13.08.2007. (14:11)    -   -   -   -  

  • PAPA

    pozdrav

    avatar

    13.08.2007. (15:23)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    strastvena priča, za tako mladu djevojku, sister, doista si lijepo opisala jednu svoju vjerojatno maštariju, koja djevojka nema takvu?
    doista romantično :))
    pusa :))

    avatar

    13.08.2007. (16:31)    -   -   -   -  

  • hawkeye1306

    lijepo, lijepo
    pozdrav i pusu ti šaljem
    ( da stigao sam u zg )

    avatar

    13.08.2007. (16:40)    -   -   -   -  

  • Decy

    Volim te! Vjeruj mi! ˝ ....nije bitno, dobro je imati uspomene. nema ništa tužnije nego da čovjek proživi svoj rok trajanja bez sjećanja

    avatar

    13.08.2007. (17:10)    -   -   -   -  

  • Little...Miss...Strange :)

    neka si objavila ovo još jednom! :)
    predivno je, nemam riječi...

    avatar

    13.08.2007. (18:52)    -   -   -   -  

  • EuM

    Mislim da sm ovu ljubavnu idilu pročitao i prvi puta, a ni sada nisam mogao stati - ne pročitati, jer ljepota ljubavi ne prolazi, ostaje i kani se trajno darivati...Btb...

    avatar

    13.08.2007. (20:43)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    Kakva lijepa i romantična priča...

    avatar

    13.08.2007. (21:56)    -   -   -   -  

  • moja razmišljanja,moji snovi

    oj...jako lijepo. ostavljam ti veliki noćni pozdrav

    avatar

    13.08.2007. (23:37)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Profesionalna deformacija... baš sam te to htjela upitati hihihi
    Lica još mogu i zaboraviti, jednom pročitano, vrlo teško...još uvijek!
    Kiss , mila!

    avatar

    14.08.2007. (01:30)    -   -   -   -  

  • Algon Cordy

    Opisala si nešto prekrasno, najljepše jer ne može ljudsko biće ništa više poželjeti od bezuvjetne, slobodne ljubavi, ali nažalost, ništa nije teže ostvariti od toga.

    avatar

    14.08.2007. (12:18)    -   -   -   -  

  • prorok

    Uspomene čuvaju od zaborava
    topli pozdrav ti šaljem.

    Shot at 2007-08-14

    avatar

    14.08.2007. (12:27)    -   -   -   -  

  • Petar Pan u haljini

    Oh, Galebice....predivne riječi, predivna maštarija....i trebalo je biti ponovljeno....

    Ja sam se vratila, htjela sam ti se javiti....a ti Galebice...uživaj...smiješi se

    Pozdrave i poljupce ti šaljem....

    avatar

    14.08.2007. (15:40)    -   -   -   -  

  • Tajna mog života

    pozdrav ti veliki saljem i hvala sto me posjecujes...
    pusaaaaaa i citam te

    avatar

    15.08.2007. (01:05)    -   -   -   -  

  • Kira

    ovu priču prije nisam pročitala, ali zbilja je predivna.

    daleko od zemlje, u oblacima, među anđelima, predivno

    lijepe i sretne pozdrave ostavljam :-)

    avatar

    15.08.2007. (10:01)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Sjećam se te priče, draga galebice, lijepa je. Nadam se da su sve tvoje ljetne peripetije sretno završile i veselim se ponovnom druženju. Sviđa mi se i novi dizajn, stari je bio predivan, ali su mi u čitanju smetali oni galebovi koji su se stalno pojavljivali na tekstu, tako da sam duže stvari često čitala s print-verzije. Kad nađem više vremena u miru ću pročitati propušteno, sad sam samo preletjela, jer ti si vrlo marljiva blogerica. Pozdrav veliki! :)

    avatar

    15.08.2007. (19:30)    -   -   -   -  

  • Scarlett_l

    Sjećam se i ja ove predivne ljubavne priče...
    Draga moja Galebice, ostavljam ti najljepši pozdrav!
    E...i napokon sam i ja napisala post. Bila sam dužna...odužila sam se jednim dužim. ;)
    Poljubac!

    avatar

    16.08.2007. (22:29)    -   -   -   -  

  • promatram, razmišljam

    San ili java ...

    Osmjeh i zraku svjetla duginih boja ti poklanjam, u ovaj noćni sat.

    avatar

    17.08.2007. (00:58)    -   -   -   -  

  • Auris

    Romantične ljubavi često tako brzo nestaju,
    odlaze, tope se,
    ali uvijek ostaje ta školjka i more,
    i uspomene.
    Lijepi pozdrav draga.

    avatar

    17.08.2007. (09:35)    -   -   -   -  

  • Sexy Mimi

    ostavljam pozdrav
    pusa

    avatar

    17.08.2007. (15:48)    -   -   -   -  

  • SaNjaRiCa

    eej...galebice....
    veoma mi se sviđa ova pričica... ja sam i sama, kako znaš, velika sanjarica u duši xD
    i sad san baš sretna jer san pogodila o kojem posebnom anđelu je riječ... =)
    vidiš da te ja dobro poznajem... ovakvi kao mi se kuže =p

    avatar

    22.03.2008. (21:59)    -   -   -   -  

  • Prostranstvo beskonacnosti

    Pozdrav
    Doista krasan sastav..veoma impresivno Nikad ne znas sta ti zivot nosi,ali,bez obzira na sve,nikad nemoj prestat pisat..molim te..
    pozdrav

    avatar

    04.07.2008. (02:05)    -   -   -   -  

  • jesenska boja

    brutalna si

    avatar

    22.08.2012. (20:53)    -   -   -   -  

učitavam...