Komentari

peratovic.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • Radiscanin

    Jedva cekam trenutka kada se Franciskovic pojavi kao svjedok u predmetu Gotovina, da se pred cijelim svjetom konacno otkrije koji je to ludjak Franciskovic.

    avatar

    13.08.2007. (16:12)    -   -   -   -  

  • turimti

    @perat-otkrila sam se...

    avatar

    15.08.2007. (15:00)    -   -   -   -  

  • 45lines

    @turimtikitu, šta oće reć da si danas bila u Zagrebu i namignula mi iz plavog auta na zelenom valu?

    avatar

    15.08.2007. (15:48)    -   -   -   -  

  • Talija

    molim vas,hitno ste mi potrebni zbog jednog savjeta,
    ne znam kome da se obratimo.
    Moj mail je na mom blogu,koji je na pauzi veće neko vrijeme.

    avatar

    17.08.2007. (17:30)    -   -   -   -  

  • Talija

    aurrora7(at)gmail.com
    molim vas javite mi se,ako možete ikako!

    avatar

    17.08.2007. (17:32)    -   -   -   -  

  • Dragutin Frančišković

    @Radiscanin, ti si izgleda jadnik koji se nema snage javno potpisati pod svoj komentar punim imenom i prezimenom nego jedino znaš vrijeđati i "jedva čekati" da se ja pojavim kao svjedok u predmetu Gotovina da bi se "pred celim svetom" (inspirisao te Milošević?, op. D.F.) otkrilo tko sam.
    Tebi anonimcu već sam davno otkrio tko sam i što mislim o Gotovini u interviewu Nedjeljnom Vjesniku od 02. studenoga 2003. i tekstovima na ovome blogu, i pri istom ostajem i sada jer mi je savjest čista.

    A ti anonimni baš i nemaš čistu savjest jer ostavljaš dojam da dolaziš iz skupine reketara koji su Gotovini iza leđa utjerivali novac, tobože da se pomogne njemu, a na korist vašeg vlastitog džepa.

    Takvi kao ti, najmanje su pozvani propitivati moju moralnost i legalizam!

    U Zagrebu, 21. kolovoza 2007.

    umirovljeni brigadir HV-a

    avatar

    21.08.2007. (16:58)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...