Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (31)

Marketing


  • Decy

    "znati da netko živi za tebe..."...prelijepo :)

    avatar

    10.08.2007. (20:34)    -   -   -   -  

  • Duliba

    Pridružit ću se željama kad sam već švrljala po blogu. Odlična pjesma..Pozzz

    avatar

    10.08.2007. (22:24)    -   -   -   -  

  • EuM

    Anđeo stvarni neka te čuva u tome...Btb...

    avatar

    10.08.2007. (22:51)    -   -   -   -  

  • promatram, razmišljam

    ...Ja ću biti Tvoj Anđeo - rekla si!

    Sretan rođendan Malom Anđelku !

    avatar

    10.08.2007. (23:03)    -   -   -   -  

  • Tajna mog života

    draga prijateljice... hvala ti na tome sto me podrzavas u molitvi jer molitva cini cuda...
    ne moras moliti ovako, ako ti imas neke druge svoje molitve moli tako... ja molim
    ovako vec 8 godina... samo moli za nerodene... ja cesto kad vidim trudnice samo kazem u sebi isuse marijo molim vas spasite nerodene... i to je molitva ...
    tako da budi bez brige moli kako zelis samo neka molitva bude iz srca i iskrena...
    p.s. ova pijesma mi je predivna svaka cast...
    hvala jos jednom... pusa velika i slatke snove...

    avatar

    10.08.2007. (23:33)    -   -   -   -  

  • prorok

    Da pogled i osmjeh
    doista govore sve.
    Prijatan vikend ti želim
    i tople pozdrave šaljem
    dok vani divlja kiša.

    avatar

    11.08.2007. (08:16)    -   -   -   -  

  • diana11

    ljepo toplo pohvalno. osmijeh i poljubac ostavljam

    avatar

    11.08.2007. (11:37)    -   -   -   -  

  • sanja_45

    ..prekrasno je napisano i neka te još dugo čuva tvoj anđeo..:)..tko je slatka mala curica na fotki..:))..SRETAN TI ROĐENDAN..:)...neka ti se sve što si poželjela za svoj roćkas ispuni..:))..Lijepi pozdrav s osmijehom ti ostavljam...i veliku pusuuuu..:)

    avatar

    11.08.2007. (12:13)    -   -   -   -  

  • Festina lente!

    Sanja - nije mi rođendan. Meni je već bio.

    Osmijeh...

    avatar

    11.08.2007. (12:28)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Ljubi i voli u svakom trenutku, draga!
    Bez toga je sve bezbojno!
    Veliki ti zagrljaj šaljem kroz ovaj zastor kišni :-))

    avatar

    11.08.2007. (14:11)    -   -   -   -  

  • Little...Miss...Strange :)

    ah, život je lijep! :)

    avatar

    11.08.2007. (15:16)    -   -   -   -  

  • moja razmišljanja,moji snovi

    ej...evo i mene. pa mogu reči d aje post jako lijep...pozzz

    avatar

    11.08.2007. (15:44)    -   -   -   -  

  • mirjam

    " Anđele čuvaru mili
    svojom snagom me zakrili,
    prema Božjem obećanju
    čuvaj mene noću, danju.
    Osobito pak me brani
    da mi dušu grijeh ne rani,
    a kad s ovog svijeta pođem
    sretno da u nebo dođem.
    Da se ondje s tobom mogu
    vječno klanjat dragom Bogu. "

    Pozdrav sa mora ...

    avatar

    11.08.2007. (15:53)    -   -   -   -  

  • Lullaby of romance

    Prekrasna pjesma....osmjeh ostavljam...

    avatar

    11.08.2007. (19:20)    -   -   -   -  

  • maglovito jutro

    prekrasan anđeo

    ostavljam vam topao pozdrav

    R.

    avatar

    11.08.2007. (19:39)    -   -   -   -  

  • Kira

    slagala bih kad bih rekla da sam prvi puta na ovom blogu... lijep ti je ovaj novi dizaj, ali onaj prošli mi je najljepši od svih blogova na kojima sam bila... nisam čitala sve tvoje tekstove, ali one koje sam jesam, potaknule su me jako na razmišljanje, tvoji su tekstovi jako produhovljeni i mislim da si i ti takva.... jednim sam tekstom ( možda griješ, ipak ih nisam pročitala sve) stekla dojam da patiš za nečim nedostižnim.... žao mi je ako sam te ovim povrijedila, samo sam jednostavno imala potrebu da ti se javim i da te pozdravim,... a sad na kraju ne želim ti ostavljati nešto tipa: svrati i komentiraj me, ne to ne. želim ti samo reći da ću ja i dalje nastaviti čitati tvoje tekstove kao i do sada i ono zbog čega sam došla:
    veliki pozdrav i sretne misli ostavlja ti Kira

    avatar

    11.08.2007. (20:48)    -   -   -   -  

  • tri točkice ...

    Zagrljaj koji nikada prestati neće.
    Kada to nađemo, korak smo bliže potpunosti.

    *veliki pozdrav*

    :)

    avatar

    11.08.2007. (21:48)    -   -   -   -  

  • Tajna mog života

    draga prijateljice ... imam novi post a to je krunica za nerodenu djecu
    navrati i moli samnom iako me nece biti neko vrjeme... hvala..
    pusaaaaaaaaa

    avatar

    12.08.2007. (09:49)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Samo osmijeh uz želju da si negdje gdje ti je prelijepo i da uživaš u svakoj sekundi, dražesna!

    avatar

    12.08.2007. (12:29)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    Bila sam bolesna, pa me nije bilo, ali što ja to čujem, da je naša Festinica mala lavica
    ah od tuda ta tvoja divna borbenost
    Želim ti draga moja, puno osmijeha na licu i životne snage, vjerujem u tebe, i nadam se da ćeš otkriti još mnogo uzbuđenja koja ovaj život čine lijepim!
    pusa sister :))

    avatar

    12.08.2007. (13:23)    -   -   -   -  

  • Decy

    happy birthday !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    12.08.2007. (13:45)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Na svom blogu sam tvojem Anđelčiću čestitao,a gle Didu zaboravljivog..ovdje izostao.
    SRETAN TI ROČKAS,MALENA LJEPOTICE!

    avatar

    12.08.2007. (13:55)    -   -   -   -  

  • Auris

    Pridružujem se čestitkama i zaista ti želim sve najbolje. Sretan rođendan draga.
    Puno pozdrava ti ostavljam.

    avatar

    12.08.2007. (14:08)    -   -   -   -  

  • Nina

    Wow...prekrasna pjesma:) Samo ću to reći:)

    avatar

    12.08.2007. (15:01)    -   -   -   -  

  • slijedi mjesečev sjaj

    odličan post - no coment

    avatar

    12.08.2007. (19:08)    -   -   -   -  

učitavam...