Komentari

cristianoronaldoworld.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • Sara

    NAPOKON!!!ja sam otvarala neki drugi blog neš 7cristiano7ronaldo neznam...ovo za forum je genijalna ideja...btw voljela bih te upoznat,dop.se s tobom jer se činiš super cura:-)ostavljam ti svoj msn pa se javi...sara_zgb@hotmail.com...blog je genijalan,da je barem moj upola dobar kao tvoj:-)pozzam te i idem na forum

    avatar

    07.08.2007. (14:23)    -   -   -   -  

  • tiger_girl

    Super, ful mi je drago zbog novog člana... Objavit cu forum i na svom siteu!!! POZZ

    avatar

    08.08.2007. (20:18)    -   -   -   -  

  • tiger_girl

    E3j, daj ak mi možeš, pokušaj objasnit kak da u forumu objavim sliku, ostavi komentar na mom blogu... POZZ

    avatar

    08.08.2007. (20:53)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...